misa.t Odesláno 5. září 2014 Sdílet Odesláno 5. září 2014 Zdar chlapi, mám na vás dotaz ohledně serva řízení u partnera. Před nějakým časem začalo blbnout, při plném otočení volantu jakoby vypadl posilovač a já jel v zatáčce furt rovně a nemohl jsem volant vpodstatě otočit. No ale udělalo to tak max. 1x za měsíc. Ale byl jsem v servisu s nějakejma kravinama a tak jsem jim povídal, ať se na to mrknou... proběhla diagnostika a výsledek byl ten (byť diagnostika nic neukázala), že by to mohlo být čerpadlem. Tak tam dali repas. No vyjel jsem od nic a vpodstatě posilovač nefungoval. Tož nevím, co tam s tím pochrastili, ale bylo to asi tak o milion procent horší. Dojel jsem domů - v servise už totiž za mnou zavřeli - doma jsem si sundal ještě popelnici, bo jsem to nedokázal otočit a pročítal celý večer zdejší fórum. No a nějakej chlápek tady měl podobnej problém, vyřešil to výměnou pojistky v motoru (nebyla prasklá, ale ty packy takové ožehlé, takže prej teoreticky se přes to nedostával plný proud a proto ve velkým zatáčení posilovač vypadl), No a světe div se, docela to pomohlo, v podstatě od té doby dobré. Nojo! Jenže dneska bum - a volant nejde točit (zhruba 2 měsíce po výměně té pojistky)... Tož, pánové, napadá vás, co s tím? Budu moc vdečný za každou radu. Jo a pardon, jestli už to tady někde je, já tu neumím úplně dobře hledat... Díííík! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 6. září 2014 Sdílet Odesláno 6. září 2014 asi nejde do serva (čerpadla) proud, takže zkontroluj všechny kontakty na které se dostaneš--v první řadě kontakty na baterce, ukostření minus polu na karoserii a motoru, pojistky zkus i překlemovat, kontakty na servu atd., pak už asi servis s diagnostikou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 6. září 2014 Sdílet Odesláno 6. září 2014 kuny jsou svině mrkni na volne dostupne svazky i Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
misa.t Odesláno 6. září 2014 Autor Sdílet Odesláno 6. září 2014 Je pravda, že nám tady po vesnici běhá spousta kun - jedna překousala i nějaké kabely a pak mi svítilo na desce ABS. No počkej co to je ten volně dostupný svazek i ...? Kde to tam najdu? ozzy56: No právěže po zkušenostech ze servisu bych si to rád našel sám. Chlapi dík za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 6. září 2014 Sdílet Odesláno 6. září 2014 já chlapi nechápu, že si něco necháte opravit a přesto, že nejste s opravou vůbec spokojeni (je to horší než před opravou), nejdete to okamžitě reklamovat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 6. září 2014 Sdílet Odesláno 6. září 2014 Prehriate kontakty na poistke sú dôsledok poruchy nie príčina. čerpadlo je pridreté,berie veľký prúd a preto sú kontakty na poistke prehriate.Určite budú teraz odpálené aj na čerpadle a čerpadlo súce na repas. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
misa.t Odesláno 15. září 2014 Autor Sdílet Odesláno 15. září 2014 ozzy56 - Nemysli si, určitě bych v servisu reklamoval, několikrát už jsem to udělal. Nicméně, měnili mi čerpadlo, které kapalo, a to bylo ok. Tu závadu s vytuháváním volantu neřešili (respektivě mysleli, že ji vyřeší čerpadlo, očividně ne, ale co chceš teda reklamovat?) Chlapi, zvláštní věc - jak začalo pršet a být hodně vlhko, úplně to přestalo. Takže se nabízí otázka, jestli to nemůže být nějaký bordel v kabelech. Jak by jste se tvářili na tlakové čidlo? Mohlo by to takhle blbnout? DÍKY za info! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.