Knightey- Odesláno 4. září 2014 Sdílet Odesláno 4. září 2014 Zdravim, vcera jsem se chtel pustit do rozvodu na svem Peugeotu Partneru rv 2003 s motorem 2.0HDi. Auto ma najeto 242t km. Mam koupenou celou sadu vcetne pumpy od znacky Gates. Po sundani krytu vrchniho krytu rozvodoveho remene jsem se docela zdesil. Prikladam fotky pro predstavu. Remen je malinko mimo remenici a drel se o plastovy kryt. Je docela odrbane. Docela me udivuje jak to ze takle mohl sjet? Nechci tam davat novou sadu, kdyz muze byt problem nekde jinde jeste. Je mozne ze je to pouze jenom tim, ze je remen stary a vytahany? Nebo proste fakt je promlem v nejakem ozubenem kole? Mate jeste nejaky dobry tip na ulehceni prace? Ci postup ve zkratce? Cemu se vyvarovat? pavouk0311 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest servisman Odesláno 4. září 2014 Sdílet Odesláno 4. září 2014 Ještě že jsi na to přišel zavčasu jinak by jsi dopadl jako OK406 stačí si přečíst kde on měl chybu . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Knightey- Odesláno 4. září 2014 Autor Sdílet Odesláno 4. září 2014 Zde jsou dalsi fotky... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 4. září 2014 Sdílet Odesláno 4. září 2014 Křivá nějaká kladka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Knightey- Odesláno 4. září 2014 Autor Sdílet Odesláno 4. září 2014 Aha... tak to jsem zvadavej, jestli prijdu na to ktera je v haji. Ted si nepamatuju co vsechno je v sade rozvodu. Do vnitr jsem jeste nekoukal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 4. září 2014 Sdílet Odesláno 4. září 2014 V sadě rozvodů je běžně řemen a obě kladky. Doporučuju vyměnit i vodní pumpu, ale tu píšeš, žes také koupil, tak to prostě vyměň celé a uvidíš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest servisman Odesláno 4. září 2014 Sdílet Odesláno 4. září 2014 Zkoukni šrouby uchycení kladek jeden bude nepatrně ohlý . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Knightey- Odesláno 4. září 2014 Autor Sdílet Odesláno 4. září 2014 oddie: Tak urcite to chci vymenit cele jako set, vcetne pumpy atp. Jen se bojim toho, abych tam nedal novy remen a po par KM to nebylo ve stejne poloze. Proto jsem se radeji optal. servisman: dobre dekuji, asi udelam nejake fotky. Nebo ci nejaky navod protoze nikde nic tady takoveho neni. Coz je docela skoda si myslim. A ze tech aut tady jezdi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest servisman Odesláno 4. září 2014 Sdílet Odesláno 4. září 2014 zde je HDI ale je to xantie http://www.xantiaclub.cz/view.php?cisloclanku=2008090001 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest minimaxa Odesláno 4. září 2014 Sdílet Odesláno 4. září 2014 No, moc hezký návod i s fotkama Akorát pán zapomněl nalít zpět do motoru chladící kapalinu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Knightey- Odesláno 4. září 2014 Autor Sdílet Odesláno 4. září 2014 servisman: dekuji, tak to je ais hodne podobne, sice je to jen jine KW a jiny rocnik ale snad by to mohlo byt stejne. Kazdoapdne me udivuje ze orpoti TDi se nemusi stelovat zadny predvstrik atp. Jak to musim delat na koncernovych autech Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Knightey- Odesláno 4. září 2014 Autor Sdílet Odesláno 4. září 2014 Ajo, chladici kapalinu jsem nekoupil novou. Kdyz uz to budu vypoustet, tak ji dam rovnou novou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 4. září 2014 Sdílet Odesláno 4. září 2014 servisman: dekuji, tak to je ais hodne podobne, sice je to jen jine KW a jiny rocnik ale snad by to mohlo byt stejne. Kazdoapdne me udivuje ze orpoti TDi se nemusi stelovat zadny predvstrik atp. Jak to musim delat na koncernovych autech staré TDi není common rail, takže vstřikovací čerpadlo seřizuješ na předvstřik, u nových TDi,HDi je vysokotlaké čerpadlo, které není vázáno na polohu pístů [upravil dne 6/9/14 12:51 od ozzy56] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Knightey- Odesláno 6. září 2014 Autor Sdílet Odesláno 6. září 2014 No tak hezky. Ten rozvodak byl fakt pred smrti. Pred chvili pri zaaretovani vackoveho kola a chtel jsem povolit remenici na klice (klic 22) tak se mi to protocilo na rozvodaku dole na klice. Hezky teda... To je jen znamka spatneho napnuti ci velmi spatneho rozvodoveho remene uz. Abych se ujistil, tak pri otaceni dole klikou se me to zastavi (opre o ventily nejspis). Ted hledam kde jsou nejake rysky na nastaveni tech rozvodu. Stary rozvodak jsem radeji rozrizl. Ted tocim klikou a hledam ze spod na setrvaku neco cim by se to dalo zaaretovat. Jedna vetsi dira na setrvaku je, cca 10mm ale v bloku motoru je tak 5mm dira. Coz se mi zda strasne hodne na to, aby to bylo aretacni ci nastavovaci. Mozna to je jen kvuli tomu aby se to dalo bloknout a povolit dobre remenice a nestalo se mi to, co se mi stalo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Knightey- Odesláno 7. září 2014 Autor Sdílet Odesláno 7. září 2014 Rozvody jsou nove na aute konecne. ALespon jsem nasel pricinu toho, proc byl rozvodovy remen na ke spadnuti. Napinaci kladka nebyla nasazena uplne na osicku, pouze na kousek a nekto to utahnul, byla vyosena. Je divne ze si toho nikdo nevsiml pri napinani. Sroub byl docela utahnuty. Rozvody tam dlouho byt nemohly, jelikoz na vodni pumpe byl vyrazeny rok vyroby 2013. Divny, asi chyba pri montazi. Kazdoapdne vse vycisteno, vymeneno, nasazeno. Prikladam par fotek pro predstavu Humus co tam byl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Knightey- Odesláno 7. září 2014 Autor Sdílet Odesláno 7. září 2014 Ohnuta, ci spis spatne nasazena a utahnuta napinaci kladka. Problem celeho zniceni rozvodoveho remenu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Knightey- Odesláno 7. září 2014 Autor Sdílet Odesláno 7. září 2014 A po vycisteni a nasazeni novych komponent. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Knightey- Odesláno 7. září 2014 Autor Sdílet Odesláno 7. září 2014 Novy rozvodovy remen, krasne po protoceni je na svem mista tak jak ma byt Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
h4wk3y Odesláno 25. říjen 2014 Sdílet Odesláno 25. říjen 2014 Se tu taky prizivim... Natirate nebo namocite do neceho nove tesneni vodni pumpy? Co vsechno oddelat, aby se clovek dostal na aretaci klikovky? Jaky je spravny smer otaceni motory, kdyz clovek kouka na rozvody? Diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Knightey- Odesláno 27. říjen 2014 Autor Sdílet Odesláno 27. říjen 2014 h4wk3y: Urcite nenatirat a nenamacet do niceho to nove tesneni. Neni vubec potreba. Tohle je prezitek z drivejsich dob. Spravny otaceni motoru je vzdy po smeru hodinovych rucicek. Tak jak motor bezi normalne sam o sobe. Nikdy ne proti! A k aretaci klikoveho hridele: jsou dva zpusoby. 1. je ten, ze se sunda starter aby tam byl krasny pristup a pak se da krasne zaretovat ze shora 2. je tak, ze ze spodu vozidla od predu motoru se naohyba tak kulatinka, aby se clovek dostal a zaaretoval. Jde to tezko vysvetlovat. Tvar aretacniho pripravku pripomina pismeno Z. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.