Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

307 rozdil mezi "old" a "facelift"


agresssor

Recommended Posts

Nová je určite spoľahlivejšia ako stará verzia, hlavne prvé ročníky dosť hnevali ale podstatný je celkový stav, ja mám starú 2002 a nemôžem si sťažovať.

Najviditeľnejší rozdiel je predok, najpodstatnejší rozdiel, ktorý vôbec nie je vidieť je v dátovej zbernici, t.j. v spôsobe ako sa medzi sebou dorozumievajú jednotlivé elekronické časti, staršia verzia používa systém CAN-VAN, novšia CAN-CAN, ktorý sa tuším používa dodnes u všetkych áut. Preto je aj takmer celá elektrika navzájom medzi starým a novým modelom nezameniteľná.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je toho tu o tom napsano plno a jinak jsem take slysel ze 307 pred r.v. 06 (konec 05) nebrat. Na auto.cz jsou i recenze spolehlivosti a servisni nakladnosti motoru co se do 307 davaly. A jinak \"bo\" neni \"nebo\" ale \"protoze\" nebo \"jelikoz\" :papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to zase nesúhlasím ani náhodou, že pred 06 nebrať, môžem kľudne kupovať posledný r.v. a kľudne to môže byť hotová katastrofa, dôležité je ako sa k nemu bývalý majiteľ (majitelia) správali ale to už je najdôležitejšia a zároveň najťažšia úloha pri kúpe ojazdenky, zistiť SKUTOČNÝ STAV auta (nie kilometre a nie rok výroby)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

taky přispěju, měl jsem a mám 307 OLD SW a Break z roku 2002. Obě shodou okolností jedny z prvních vyrobených v daném závodě ( Sochaux ). Ta původní mě až na FAP ničím nevytrestala ( pokud pominu, že jsem si nepohlídal olej v převodovce a italové před koupí provrtali BSI ). Najel jsem s ní víc než 250tis a nakonec mé přítelkyni zachránila život po další porci tisíců kilometrů, když usnula za volantem. Teď mám to samé, jen Break 2,0 HDI a slabší motor. Je to 12 let staré auto a něco se mu musí odpustit. Do blba omílané vracení se dětských nemocí, poruch a nedostatků neznám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no upresním to, starý model nemá v prednom svetlomete h7+h7, je tam totiž h7+h1;), podstatné je, že FL už nemá v stretávačkách h7, ktorý na tejto pozícii má problém vo všetkých autách, je to jedna z múch, ktorú FL \"vyriešil\", zadné svetlo má tiež lepšie a hlavne krajšie ale práve zadné svetlo nie je problém vymeniť staré za nové, je to jeden z mála elektrických dielov, ktoré sú zámenné

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

twoolf :

Hmmm tak proc mas u toho auta v podpisu \"spousta much a trablu\" ? :)

[upravil dne 2/9/14 11:24 od StibTo]

protože je omlácenej a ukrutně dobitej, má nejto cca 350tis po praze. Všechno v něm vrže a mlátí, ale furt to jezdí. Za poslední rok jsem ani neměnil žárovky, elektrika poslouchá, CR zatím drží v rámci stavu po ujetých km. Vzhledem k ceně ale rozhodnutí nelituju a sehnat stejně orvaný Bosch za stejný peníz, jdu do něj zase.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahojky vsem mám 307 hdi po facelitu a zatim za rok a pul a najeto za tu dobu 45000 km nepraskla jedina zarovka ani jina porucha na elektrice a to me varovali ze se z toho zblaznim auto ma najeto 170000 ale mozna i vic ale zatim jsem spokojen i kdyz samozrejme to taky melo nejake mouchy kdyz jsem to koupil:papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...