Jump to content

307 rozdil mezi "old" a "facelift"


agresssor
 Share

Recommended Posts

Nová je určite spoľahlivejšia ako stará verzia, hlavne prvé ročníky dosť hnevali ale podstatný je celkový stav, ja mám starú 2002 a nemôžem si sťažovať.

Najviditeľnejší rozdiel je predok, najpodstatnejší rozdiel, ktorý vôbec nie je vidieť je v dátovej zbernici, t.j. v spôsobe ako sa medzi sebou dorozumievajú jednotlivé elekronické časti, staršia verzia používa systém CAN-VAN, novšia CAN-CAN, ktorý sa tuším používa dodnes u všetkych áut. Preto je aj takmer celá elektrika navzájom medzi starým a novým modelom nezameniteľná.

Link to comment
Share on other sites

Je toho tu o tom napsano plno a jinak jsem take slysel ze 307 pred r.v. 06 (konec 05) nebrat. Na auto.cz jsou i recenze spolehlivosti a servisni nakladnosti motoru co se do 307 davaly. A jinak \"bo\" neni \"nebo\" ale \"protoze\" nebo \"jelikoz\" :papa

Link to comment
Share on other sites

Tak to zase nesúhlasím ani náhodou, že pred 06 nebrať, môžem kľudne kupovať posledný r.v. a kľudne to môže byť hotová katastrofa, dôležité je ako sa k nemu bývalý majiteľ (majitelia) správali ale to už je najdôležitejšia a zároveň najťažšia úloha pri kúpe ojazdenky, zistiť SKUTOČNÝ STAV auta (nie kilometre a nie rok výroby)

Link to comment
Share on other sites

taky přispěju, měl jsem a mám 307 OLD SW a Break z roku 2002. Obě shodou okolností jedny z prvních vyrobených v daném závodě ( Sochaux ). Ta původní mě až na FAP ničím nevytrestala ( pokud pominu, že jsem si nepohlídal olej v převodovce a italové před koupí provrtali BSI ). Najel jsem s ní víc než 250tis a nakonec mé přítelkyni zachránila život po další porci tisíců kilometrů, když usnula za volantem. Teď mám to samé, jen Break 2,0 HDI a slabší motor. Je to 12 let staré auto a něco se mu musí odpustit. Do blba omílané vracení se dětských nemocí, poruch a nedostatků neznám.

Link to comment
Share on other sites

no upresním to, starý model nemá v prednom svetlomete h7+h7, je tam totiž h7+h1;), podstatné je, že FL už nemá v stretávačkách h7, ktorý na tejto pozícii má problém vo všetkých autách, je to jedna z múch, ktorú FL \"vyriešil\", zadné svetlo má tiež lepšie a hlavne krajšie ale práve zadné svetlo nie je problém vymeniť staré za nové, je to jeden z mála elektrických dielov, ktoré sú zámenné

Link to comment
Share on other sites

twoolf :

Hmmm tak proc mas u toho auta v podpisu \"spousta much a trablu\" ? :)

[upravil dne 2/9/14 11:24 od StibTo]

protože je omlácenej a ukrutně dobitej, má nejto cca 350tis po praze. Všechno v něm vrže a mlátí, ale furt to jezdí. Za poslední rok jsem ani neměnil žárovky, elektrika poslouchá, CR zatím drží v rámci stavu po ujetých km. Vzhledem k ceně ale rozhodnutí nelituju a sehnat stejně orvaný Bosch za stejný peníz, jdu do něj zase.

Link to comment
Share on other sites

Ahojky vsem mám 307 hdi po facelitu a zatim za rok a pul a najeto za tu dobu 45000 km nepraskla jedina zarovka ani jina porucha na elektrice a to me varovali ze se z toho zblaznim auto ma najeto 170000 ale mozna i vic ale zatim jsem spokojen i kdyz samozrejme to taky melo nejake mouchy kdyz jsem to koupil:papa

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...