Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Falešný poplach přehřátého motoru


Stejsn

Recommended Posts

Stalo se mi v sobotu, že mi najednou zničeho nic vyletěl teploměr do červeného, začalo to pípat a blikat STOP. Dost mě to vyděsilo, ale byl to planý poplach. Nikde nic nepařilo, neteklo, řemeny v pořádku a po pěti minutách jsem to znova nastartoval a teplota byla normálně 90. Takže si myslím že je to nějaké čidlo. Předpokládám, že to bude asi běžná závada, tak bych se chtěl zeptat, kde to čidlo na mojem motoru najdu. Preventivně ho vyměním, o takovéhle šoky nemám zájem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Počkej, jaké hlášky? V diag? Mně diagnostika tu saharu na nižší rychlost ani neroztočí, je tam skutečně chyba. Budu to řešit, je to asi buď relátko nebo předřadný odpor. Ale je pravda, že ta stopka už se od té doby nerozsvítila a teplota nevylítla, byl to skutečně planý poplach a já ho tipuju na to čidlo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 4 týdny později...
  • O 5 měsíců později...

Co myslis tím i když pustim klimu? Co to ma co společného s teplotou motoru krom toho ze to sepne první chod Sahary?

Většinou to dělá čidlo teploty, většinou to přestane když se motor chcipne a znova nastartuje. Nevím co stoji nové čidlo, ale jestli je to par stovek tak bych do toho asi šel.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

Tak cidlo teploty vymeneno a stale nevyreseno. I pri studenem motoru kdyz zapnu klimu okamzite se mi rozsviti kontrolka stop a na display se prozene hlaska ENGINE COOLANT TEMPERATURE TOO HIGH. Kdyz klimu vypnu, tak je ticho. Jeste me napadlo, ze bych zkusil zajet na vymazani chyb, ale zda to pomuze?? nejake napady?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě se to děje podobně, kromě klimy... Prostě rafika teploty lítá nahoru dolu a občas vyhodí hlášku o teplotě... Ale jen krátce... Tedy to spíš přičítám tomu čidlu teploty, resp. jeho komnektoru. Tak rychlé změny nejsou fyzikálně možný. Ale jsem línej... :-(

Upraveno uživatelem Edison
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Me raficka ukazuje dobre, ale kdyz mi to tesne po startu napise ze je vysoka teplota motoru, tak si to ze me dela srandu. Nikdy se mi nestalo, ze by sla raficka dal za 90°. Jeste ted me napada ze se vrtule toci furt stabilne. Driv to hucelo a ted se to jen tak tak toci :-(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud se ti to rozsvěcí po zapnutí klimy, tak se koukni, jestli jede sahara na malé otáčky - pokud ne, máš vadnou tepelnou ochranu u snímače na chladiči(odpor s pojistkou paralelně). Odchází to dost často a už se to tady kdysi několikrát řešilo. Najdeš to vedle relátek u chladiče...

Upraveno uživatelem ok1in
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 4 týdny později...

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...