Jump to content

Falešný poplach přehřátého motoru


Stejsn
 Share

Recommended Posts

Stalo se mi v sobotu, že mi najednou zničeho nic vyletěl teploměr do červeného, začalo to pípat a blikat STOP. Dost mě to vyděsilo, ale byl to planý poplach. Nikde nic nepařilo, neteklo, řemeny v pořádku a po pěti minutách jsem to znova nastartoval a teplota byla normálně 90. Takže si myslím že je to nějaké čidlo. Předpokládám, že to bude asi běžná závada, tak bych se chtěl zeptat, kde to čidlo na mojem motoru najdu. Preventivně ho vyměním, o takovéhle šoky nemám zájem.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Počkej, jaké hlášky? V diag? Mně diagnostika tu saharu na nižší rychlost ani neroztočí, je tam skutečně chyba. Budu to řešit, je to asi buď relátko nebo předřadný odpor. Ale je pravda, že ta stopka už se od té doby nerozsvítila a teplota nevylítla, byl to skutečně planý poplach a já ho tipuju na to čidlo.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 5 months later...

Co myslis tím i když pustim klimu? Co to ma co společného s teplotou motoru krom toho ze to sepne první chod Sahary?

Většinou to dělá čidlo teploty, většinou to přestane když se motor chcipne a znova nastartuje. Nevím co stoji nové čidlo, ale jestli je to par stovek tak bych do toho asi šel.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Tak cidlo teploty vymeneno a stale nevyreseno. I pri studenem motoru kdyz zapnu klimu okamzite se mi rozsviti kontrolka stop a na display se prozene hlaska ENGINE COOLANT TEMPERATURE TOO HIGH. Kdyz klimu vypnu, tak je ticho. Jeste me napadlo, ze bych zkusil zajet na vymazani chyb, ale zda to pomuze?? nejake napady?

Link to comment
Share on other sites

Mě se to děje podobně, kromě klimy... Prostě rafika teploty lítá nahoru dolu a občas vyhodí hlášku o teplotě... Ale jen krátce... Tedy to spíš přičítám tomu čidlu teploty, resp. jeho komnektoru. Tak rychlé změny nejsou fyzikálně možný. Ale jsem línej... :-(

Edited by Edison
Link to comment
Share on other sites

Me raficka ukazuje dobre, ale kdyz mi to tesne po startu napise ze je vysoka teplota motoru, tak si to ze me dela srandu. Nikdy se mi nestalo, ze by sla raficka dal za 90°. Jeste ted me napada ze se vrtule toci furt stabilne. Driv to hucelo a ted se to jen tak tak toci :-(

Link to comment
Share on other sites

Pokud se ti to rozsvěcí po zapnutí klimy, tak se koukni, jestli jede sahara na malé otáčky - pokud ne, máš vadnou tepelnou ochranu u snímače na chladiči(odpor s pojistkou paralelně). Odchází to dost často a už se to tady kdysi několikrát řešilo. Najdeš to vedle relátek u chladiče...

Edited by ok1in
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...