Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

motor a zavady 807?


Lukas.407

Recommended Posts

Taky jsem v sobotu měl dlouhý rozhovor s kamarádem, co začal uvažovat a chtěl po mě typ na nějakou 807 v naftě do 60tis. Doufám, že jsem ho přesvědčil a bude z toho taky Peugeot, ale Expert nebo jeho deriváty. Sice v jiný cenový a něco bude muset z domu. Je jich teď taky pět a do Mazdy 6 nebo Opla Merivy se nevejdou. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 15 hodinami, David 106s16 napsal:

Pokud mohu poradit, a vím že za to budu kamenován a zostouzen, zapomeň na to, že vůbec P 807 existuje. Je to asi nejhorší auto na světě,  ať je v něm motor jaký chce. Ano, je pěkné, je velice praktické,  ale je taky ukrutně problémové.  No ale asi i proto je tak levné.  

Mně v servise řekli přesně totéž, a tam mají zkušenosti, kolik peněz se valí do jednotlivých typů Peugeotů.

Doporučuju Experta, C4 Grand Picasso, klidně i 1,6 HDi s robotem, nebo 5008. Bude to přes 100 t. (C4GP snad levnější)

Upraveno uživatelem P607Olda
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Můj názor je že 807 je dobrá ale lidi kašlou na servis a prodávají šroty a kupující v bláhové naději kupují super auto.Co byste taky chtěli po 10 letých autech.Pokud je auto dobře servisovaný je spolehlivé krom komfortní jednotky ta občas zlobí, dveře okna a atd...

Upraveno uživatelem Cyrďák
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přesně tak, na trhu jsou dojetý kousky, který už nestojí majitelům za investování do servisu a čekají na správné kafky. Těm, kterým spolehlivě slouží a starají se o ně, tak ti nemají důvod se jich zbavovat, protože adekvátní náhrada za ně není. V posledních dvou letech by se za náhradu dal brát Traveller. :myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 3 hodinami, P607Olda napsal:

C4GP je asi bez problémů, i cenově, ale není to Peugeot. Hele, vyzkoušej koupit 807, aspoň budeš moci podat praktické zkušenosti. Je fakt, že když jsem o tom v servise mluvil, tak všichni se zúčastnili toho názoru (807 nikdy) s velikou vehemencí.

chápu dobře, že tazateli doporučuješ auto, které odmítli všichni z tvého servisu, který se specializuje na francouzské vozy?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cyrďák, Radim : bohužel to tak není, už když ty auta byly nové, tak se aspoň 1x týdně vyjiždělo ku autu, které třeba nešlo nastartovat, mělo vybitou baterku samo od sebe atd. Prakticky furt se přehrával software a k ničemu to nebylo. A to byly funglovky. Pak se k tomu začaly přidávat i mechanické problémy a sype se to i lidem, co se o to starají. Toto auto se prostě nepovedlo, kombinace ital francouz prostě nezafungovala.

Jsou naproti tomu auta i mnohem starší, najeto statisíce a neserou se. Třeba multivan T4. Jenže za jednoho multivana je 5 osmsetsedmicek...A přitom ta t4 úplně krasavice není a buhvijak dobré svezení to taky není. Jenže to jede i na fritovaci olej a nic se nesype.

Upraveno uživatelem David 106s16
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 5 hodinami, radim.1008 napsal:

 chtěl po mě typ na nějakou 807 v naftě do 60tis. 

Tak teda nevím , ale 807 v naftě do 60 tis. .... to musí bejt solidně volítaná stará vrána , kde už lze fakt očekávat dřív nebo pozděj problémy. 

Já kupoval před rokem a půl ročník 2011 , samozřejmě cenovka jinde než na 60 tis , ale zatím nemůžu říct že bych koupě litoval nebo jiný křivý slovo na 807 . A to už má nalítano 284 000 km .

Jak zde někdo zmínil špatnej přístup k motoru . Ono to obecně u tady těch busů s krátkým čumákem je to tak nějak stejný . Když měním na 807 olej nebo filtry , zavzpomínám na C5 , kde bylo místa na ještě jeden čtyřválec 🙂 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 Hele je to jednoduchý nebo složitý jak se to vezme pokud máš takhle velkou rodinu tak já radím nekoukat až tak moc na značku ale vzít celou famílii a objet pár bazarů tam " smrady " naskládat včetně dětských sedaček do vybraného modelu a říct ano tady se vejdeme nebo nee sem se nevejdeme. Vím že problém s dětskýma sedačkama se časem vyřeší ( haranti vyrostou) ale stejně pokud chceš aby měli i pak trochu pohodlí tak je to třeba vyzkoušet. Vím jistě že tři dětský sedačky nebo dvě a jednoho smrada bez nenacpeš do ledajaké popelnice. Na koncernovky zapomeň rovnou. Možná tak Sharan a jeho klony. A z mojí osobní zkušenosti i v té 807 to nebude bůhví jaký zázrak ale tam je výhoda že když tak můžeš jednu sedačku lupnout do kufru a pak má každý hafo místa. 5008 si myslím že je na tom s místem  hůř než 807 zase pokud bude sedmisedačková jeden může být v druhé řadě. C4GP bude s prostorem obdobná 5008. Expert jedině něco mladšího s trojicí sedaček ale opět to nebude žádná hitparáda. Pokud by to byl první nebo faceliftový kde byla vzadu lavice tak tam tři sedačky nedáš. A co jsem měl já tak tam ta lavice měla přední rohy hodně do kulata že tam na tom málokterá sedačka pořádně držela. 

Co se týče 807 jako toho jak moc se kazí je to od kusu. Hodně pravdy je že málokterý mechoš chce 807 dělat. A to i mechoši který jinak peugeotum fandí.  Není na tom až tolik co by se kazilo je to jak píše Cyrďák  ano ze začátku bylo dost problémů ale ty jsou u desetiletých vozů odstraněné dávno ( přehrávání softu a podobné chujoviny) pokud tak s dvoulitrem  dvadvojky to tady píše spousta lidí je cesta do pekla i když zase hodně lidí na ní nedá dopustit. Hele já jsem na svojí za cca 5 roků najel přes 75 kkm  a velké servisní zásahy - drážkový řemen,  rozvody ,spojka komplet, vrchní uložení předních tlumičů, brzdy kolem dokola komplet 1x a desky na předku + 1 jinak olej  filtry nafta. Nic víc. Olej se snažím dělat okolo 15 tis km no většinou to přetáhnu ale do max. 18 tis. km jednou za měsíc jedno odpoledne na kontrolu a běžnou údržbu. Jinak jen jezdí. A spotřeba je to co je v podpisu. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stejně se nakonec bude muset rhinos rozhodnout sám . Přečte si tady tu diskuzi a odnese si smíšený pocity , a ještě do toho manželka ... 

Pak taky bude záležet na jakej konkrétní kousek narazí , ať už si vybere 807 , C4 GP , Sharana , 5008 nebo cokoliv jinýho . Může mít štěstí a narazit na bezproblémovej kousek a pak na fórech psát o tom modelu pozitiva . Nebo narazí na nějakej průšvih , kterej dal někdo pryč po tom co se v tom vrtal , což mu samozřejmě nepřeju , a bude na ten model plyvat a psát negativa .

Když jsem kupoval kdysi C5 , tak mě kdekdo odrazoval , že s tím budou jen problémy . No a najezdil jsem s ní 170 000 km jen s výměnou filtrů a olejů , jednou desky a kotouče , tyčky stabilizátorů a ložiska v zadních kolech . Když jsem ji prodával měla 303 000 km a byla ve výborný kondici . Zkrátka jsem měl štestí na dobrej kousek . Ale zase na C5 fŕu najdeš názory těch co maj C5 jen chvilku a že by víckrát ne . 

Teď mám 807 rok a půl , najeto s ní mám 40 000 km a nebál bych se jít zase do 807 . Je to taky možná tím že je to 2011 a to už měli ty "mouchy" a dětský nemoci vychytaný .

Tak hodně štěstí rhinos

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 

před 8 hodinami, ozzy56 napsal:

chápu dobře, že tazateli doporučuješ auto, které odmítli všichni z tvého servisu, který se specializuje na francouzské vozy?

Není kde jinde si vyřizovat spory. Mazat jsi to neměl, ozzy56 do mne ryje pravidelně, a já tedy nemám možnost se jinak bránit. Zajímavé, že útočný příspěvek ozzyho jsi nechal, a moji obranu smazal.

Tak ještě jednou:

Rčení "vyzkoušej a uvidíš", případně "kup a uvidíš" se používá, když chceš někomu něco rozmluvit, nebo varovat. Záleží pak na dotyčném, zda uposlechne varování, anebo "zkusí" a pak zjistí výsledek, zda varování bylo opodstatněné, anebo ne.

 @Péťa co to znamená, "na jiném místě"? Jak jsi to myslel? Ozzy56 do mne ryje tady, v tomto vlákně (příspěvky smazány) a kde si to tedy máme vyřídit? Prosím o jasnou odpověď, jak jsi svoje slova myslel.

Upraveno uživatelem P607Olda
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...