Jump to content

P307 - Špatná koherence kola


Tony Stark
 Share

Recommended Posts

Normálně se asi zblázním, co jsem jezdil denně autem přes 150km tak se nevyskytovaly žádné závady a nyní když jsem na půl mrzák, se mi se.e jak jen to jde.

Nedávno jsem udělal komplet brzdy. Nyní mě trápí další blbost.

Během jízdy se mi rozvěcuje a po nějaké době opět zhasne kontrolka ABS/ESP FAULT.

Diagnostika PP2000 ukazuje přechodnou závadu Koherence zadního pravého kola.

Bohužel mám verzi kde je zadní ložisko součástí náboje, tudíž bych to musel vyměnit komplet.

Ale už jsem měl tu stejnou závadu na levém zadním kole ale to neustále přibžďovalo a bylo ku....y horké ale to pravé je studené.

Napadá mě, jelikož už do brzd, třmenů a ostatních věcí týkajících se brzd nechci moc kopat ale budu muset, že odstrojím komplet kotouč, třmen a pokusím se ten ABS kroužek/snímač vyčistit?

Vím na 100% že tam je kroužek a pokud to nepomůže a kolo opravdu nepřibržďuje tak to bude asi v háji ložisko co? Jenže hučení nejde slyšet ani náznakem, že by bylo načaté.

Postne mi sem prosím někdo screen jak to je složené na zadní nápravě (ložisko s nábojem, atd.... děkuji VIN:VF33CNFUC82118030)

[upravil dne 29/8/14 17:07 od Tony Stark]

[upravil dne 29/8/14 17:08 od Tony Stark]

Link to comment
Share on other sites

Já měl vyrezlý lůžko ABS senzoru + bordel na kroužku. Shodit kolo, vyčistit kroužek, zkontrolovat špionem vzduchovou mezeru mezi senzorem a kroužkem, jestli je přes 0,5mm, ustavit senzor do správný polohy. Pak uvidíš co dál případně.

Link to comment
Share on other sites

Na prvním obrázku vidíš vlevo na těhlici místo pro senzor, jak rez bobtná, senzor se hne. Pro povolení senzoru netřeba snímat náboj, šroubovák strčíš skrz díru kolovýho šroubu ;)

Link to comment
Share on other sites

Tak jsem se v tom zase vrtal, kroužek jsem očistil, zkontroloval, je celý není prasklý.

Ale pokaždé co ujedu pár km, mi to vyhodí opět chybu.

Do elektriky se zatím nepouštím, jelikož na DIA by mi to napsalo, že je chyba ve svazku.

Co na to má ještě vliv? Čidlo je dostatečně blízko.

Link to comment
Share on other sites

zmer cidlo, jestli bude rozdil ohmickyho odporu mezi levym a pravym je asi blby. zmer to nejdriv co nejbliz ridici jednotky absu a pak primo u cidla treba je nekde pre hodovej odpor v konektoru... pokud nic nezjistis tak osciloskop nebo data rekorder...

[upravil dne 31/8/14 17:55 od ph56]

Link to comment
Share on other sites

Takže na levém kole je snímání rychlosti v pořádku na pravém taky ale sem tam se přeruší signál.

Vzdálenost snímače/ čidla od magnet.kroužku je cca na levé straně do 1mm ale na pravém kole to je přes řekl bych 1,5mm.

Čeho se ale obávám, ten sřoubek čidla je sice lehce zkorodovatělý ale mám strach, když to zkuším přenastavit, tak to odesere i čidlo.

Link to comment
Share on other sites

No tak je ono, vidíš. Hezky si to tam vyčisti šroubovákem a sprejem a pak ho hezky pečlivě usaď a zkontroluj si po dotažení měrkou vzduchovou mezeru. Já jsem správnou polohu doladil pomocí zbroušený podložky, kterou jsme vložil pod senzor. Funguje to už dvě zimy, omastil jsem ji sprejem na řetěz.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...