fopikk Odesláno 27. srpen 2014 Sdílet Odesláno 27. srpen 2014 Zdravim,občas mi při zapnutí klíčku se nerozsvítí žhavení.myslím si že i tak to žhaví tak to bude asi špatný kontakt na žárovce,ale ptam se jestli by to mohlo být i v něčem jiným??projistotu..díky..:-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmartinkovic Odesláno 27. srpen 2014 Sdílet Odesláno 27. srpen 2014 Zhaviace relé. Malo by to byť keď otvoris kapotu vpravo hore. Taka krabička 10 x 5 x 5 cm, jeden konektor, a 2 hrubšie vodiče. Môže byť, že sa schyľuje k jeho koncu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Šalda Odesláno 27. srpen 2014 Sdílet Odesláno 27. srpen 2014 Kontrolka žhavení se většinou rozsvítí jen když je zima, mě třeba u 406 svítila jen když bylo mínus, jinak celý léto nic. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 27. srpen 2014 Sdílet Odesláno 27. srpen 2014 Jenže to bylo HDI Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 27. srpen 2014 Sdílet Odesláno 27. srpen 2014 Predtým ti to svietilo vždy?Asi nie.Dlžka svitu žiarovky je riadená ECU motora podľa teploty kvapaliny a vonkajšej teploty,ako aj doba žhavenia pred aj po naštartovaní.Doba svitu žiarovky je oveľa kratšia ako doba zapnutia žhaviaceho relé. Aspoň tak je to u HDi,možno to bude tak aj u teba. [upravil dne 27/8/14 21:57 od ferinko2] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Šalda Odesláno 27. srpen 2014 Sdílet Odesláno 27. srpen 2014 Aha, tak u TD nevím, sorry za mylný informace:mad: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmartinkovic Odesláno 28. srpen 2014 Sdílet Odesláno 28. srpen 2014 Ked das zhavit, mal by si pocut cvaknut rele v motore. Tak si otvor motor, dvere, a pocuvaj. Krasne to pocut.Stiahnu radio, aby nekricalo. Ak nepocujes cvaknutie, pravdepodobne konci zivotnost ako som pisal. Ale dali sa zohnat. len musis vediet ake su kontakty na konektore, lebo sa vyrabalo viac typov. Ci radovy, alebo stvorcovy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fopikk Odesláno 31. srpen 2014 Autor Sdílet Odesláno 31. srpen 2014 ok..díky moc..budu testovat..:-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
comm Odesláno 5. září 2014 Sdílet Odesláno 5. září 2014 Koukam na popis auta. zhavici jednotka se nachadzi pod prevodnikem akcelerace. v snimac teploty je primo zabudovanej v ridici jednotce zhaveni. jinak mrkni zarovku casto odchadzeji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kotis Odesláno 18. únor 2015 Sdílet Odesláno 18. únor 2015 chci se zeptat mam HDI když je -4 tak mi sviti kontrolkacca 2 vteřiny zda sem ě že je to malo uvažuij koupit nve teplotni čidlo chladici kapaliny stare asi ma už jine naměřene hodnoty. JAK vam to žhavi dlouho? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 18. únor 2015 Sdílet Odesláno 18. únor 2015 Asi tiež tak,čítaj vyššie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
edo172 Odesláno 19. únor 2015 Sdílet Odesláno 19. únor 2015 presne ako piše kolega nadomnou : asi tiež tak ,viac si otom prećitaj tu na fore je toho popisane dosť Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Antoan80 Odesláno 12. prosinec 2021 Sdílet Odesláno 12. prosinec 2021 Chcel by som sa opýtať. na 406. 2.0 Hdi dá sa relé aj premerať či je dobré alebo musí jednoducho cvaknúť? Keď je chladno, zima dlho mi točí kým mi chytí ... žhaviče nové, kontrolka žhavenia len preblikne.. Ďakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 12. prosinec 2021 Sdílet Odesláno 12. prosinec 2021 že kontrolka jenom problikne je v tomto počasí normální, ale čím větší mráz, tím déle kontrolka svítí , jinak relé žhavení proměříš tak, že při startování musí jít proud na žhavící svíčky, svíčky žhaví (jde na ně proud) ještě i krátkou dobu po nastartování motoru..., nejlépe měřit ve dvou lidech Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Antoan80 Odesláno 12. prosinec 2021 Sdílet Odesláno 12. prosinec 2021 Tak + na žhaviči a minus na baterke? Je jedno ktorý žhavič v poradí, sú do serie, že? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 12. prosinec 2021 Sdílet Odesláno 12. prosinec 2021 ano, do serie, minus může být i kovová část motoru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Antoan80 Odesláno 12. prosinec 2021 Sdílet Odesláno 12. prosinec 2021 Takže pri studenom štarte od cca 7,80 do 8,40V, po naštartovaní 14V. Je to v poriadku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 12. prosinec 2021 Sdílet Odesláno 12. prosinec 2021 tak to nevím, hodnoty neznám, ale ty 4 svíčky mají dost velký odběr v Ampérách, tak napětí asi klesne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 12. prosinec 2021 Sdílet Odesláno 12. prosinec 2021 (upraveno) Žhavičky sú zapojené paralelne !!! Alebo každá samostatne....záleží na druhu relé. Upraveno 12. prosinec 2021 uživatelem ferinko2 Agrafik ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Agrafik Odesláno 12. prosinec 2021 Sdílet Odesláno 12. prosinec 2021 8V s jenom žhavením, tak to je baterka v ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.