JaUjcik Odesláno 27. srpen 2014 Sdílet Odesláno 27. srpen 2014 Dobry den. Poprosil by som o radu co vsetko opravit, vymenit, servisovat pri 200 000km. Pripadne preventyvne vymenit. Autom jazdim viacmenej dlhe trasy SR / CR. Manual som cital, ale je tam len dalsia mala serviska, co mi pride dako malo. Mam menit brzdovu ci chladiacu kvapalinu? Ich vek neviem odhadnut. Auto som kupil pred 4 rokmy. Drobnosti ktore som postrehol ktore pojdu plus k oprave: - samovolne vypinanie dialkovych svetiel - obcasny zvuk z motora akokeby sa tocilo suche lozisko.Asi turbo? - uhrzaveny drziak posledneho dielu vyfuku - mam pocit ze brzdy brzdia slabsie, no TK ukazuje ucinnost v norme Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 27. srpen 2014 Sdílet Odesláno 27. srpen 2014 Servisuj pravidlně běžné věci a podle potřeby ostatní. Nějaké servisy po XY tis. vyměnit půl auta jsou k ničemu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 27. srpen 2014 Sdílet Odesláno 27. srpen 2014 Dělal jsi rozvody po koupi? Pokud ano, měl bys mít i novou chladicí kapalinu. Jinak nemá smysl se nějak stresovat tím, že na začátku je dvojka, servisuje se, co je potřeba, jak píše koblih. Možná z prevence olej v převodovce, ale záleží, jak je na tom spojka. Pokud ji do 50 000 km budeš měnit, nechej to se spojkou. Ono tomu oleji se moc nestane ... pokud by tě fakt trápil, stačí zkontrolovat jeho hladinu, zda ho je dostatek, protože na tohle nikde kontrolka není. Ten zvuk od motoru ... nevím, co všichni máte s turbem ... ale asi bych to odhadl na řemenici na klice, ta u starých dvoulitrů odchází okolo 200 tkm. Rozhodně mnohem levnější sranda než turbo. Mělo by to dělat tyto zvuky: Ale samozřejmě to může být něco jiného. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim.1008 Odesláno 27. srpen 2014 Sdílet Odesláno 27. srpen 2014 Samovolné vypínání dálkových světel bude problém vypálené páčky a celého COM modulu. Typická vada u PSA do roku 2007. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JaUjcik Odesláno 14. září 2014 Autor Sdílet Odesláno 14. září 2014 Pri kupe auta sa rozvody nerobli. Auto bolo servisovane stale v Peugeot servise (cez firmu od ktorej bolo odkupene) az doposial. Problem mam ze nemam odneho ziadne papiere otom co bolo spravene a co nie. Kedze sa veci zmenili tak sa uz o servisku musis starat sam. Neviem ci by mi servis na poziadanie dal vypis toho co sa kedy robilo? Neviete pri kolkych km sa menia rozvody? Viem ze nieco robili so spojkou ci menili olej to neviem. Ako dlho vydrzi olej? Aky olej by ste mi odporucili kupit do motora pripadne ak tak aj do prevodovky? \"\"problem vypálené páčky a celého COM modulu\"\" da sa to opravit alebo potrebujem novy modul? [Edited on 14/9/14 16:24 by JaUjcik] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 14. září 2014 Sdílet Odesláno 14. září 2014 Rozvody po 160 000 km (ztížené podmínky 120 000 km) Olej v převodovce je dle výrobce doživotní, ale doporučuji jej měnit se spojkou, což bývá cca po 200 000 km (zde hodně záleží na stylu jízdy). Do převodovky Total 75W-80 - nic jiného než Total tam nedávej, je to citlivý frantík. Do motoru ... myslím, že máš FAP, pak to bude asi 5W-30 Total Eneo ... ale zde si nejsem 100% jist, ostatní poradí přesněji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.