Jump to content

Když se zadaří II. (tentokrát bráchův příběh)


Medvěd
 Share

Recommended Posts

Cca před rokem (možná o něco dýl) jsem bráchovi pomohl vybrat nástupce jeho \"kleklé\" 405ky - volba padla na 406ku 1,9 TD, rok tuším ´97 ve stavu odpovídajícím cenovce 25 tKč. Prodejce v dokladech měl i fakturu od výměny rozvodů starou cca 1 rok, tudíž jsme je neřešili. A to byl zřejmě \"kámen úrazu\". Ale postupně ....

Někdy začátkem srpna dal brácha auto na vyčištění interiéru (v červenci auto sloužilo na skautském táboře tak bylo poněkud zaneřáděné) a ač jezdí do servisu pravidelně k Trnkošovi, tak v rámci čištění požádal dílnu v rámci myčky i o zprovoznění ventilátoru, který jaksi nefunkčnil (domníval se, že bude potřeba vyměnit pojistku nebo něco podobně triviálního). Následně mu z dílny volali, že je potřeba jiný motorek a brácha (bez porady s Trnkošem nebo se mnou) odsouhlasil objednání nového motorku za 3500,- Kč. Pak jsem já byl na dovolený a v týdnu před odjezdem na druhou dovču, kdy jsem lítal kolem promáčklých dveří mého auta a hlavně kolem závady spojky mi brácha volal, že auto ještě z myčky nevyzvedl, protože jim nejde nastartovat a prosil mně, abych od Trnkoše vyzvedl repasovanej starter. To jsem nestíhal a tak se starter dostal do auta až někdy v minulém týdnu - kupodivu motor nechytil ani s ním. To už tedy ani Trnkoš nevydržel a auto z myčky odtáhl k němu na dílnu. Dnes se do něj pustil a zjistil, že rozvodové kolo na klice je úplně rozpadlé a že je štípnutá i klika - zítra se bude pokračovat dál a pátrat, jestli se motor potkal (osobně si myslím, že jo).

Dnes jsem mluvil s jedním klubákem, motor by měl - tak uvidíme, jak se k tomu brácha postaví a na kolik tahle legranda nakonec přijde.

post-1009-1410963953066_thumb.jpg

[upravil dne 25/8/2014 23:09 od Medvěd]

Link to comment
Share on other sites

A kde ty rozvody tehdy dělali? Sice jsou to už dva roky, ale i tak, nějaká záruka by být měla ne?

A pokud se dělají rozvody, jsou cca na 5 let nebo 80 tisíc km, ale to asi ani jedno nenastalo.

Je to jen 406, takže jiný motor za pár to vyřeší, ale být to něco dražšího, tak by stálo za to se o to domáhat, někdo odbytou prací zmrvil dobrej motor.

Ale proč se tak stalo Trnkoš tuší? To leda že by někdo řemenici přitáhl přehnaným momentem a kolo na klice to nevydrželo... ...ale to by musela být fakt síla a čekal bych, že se to rozpadne po pár měsících a ne po dvou letech...

Kolik že to má najeto?

Link to comment
Share on other sites

A pritom se ten motorek ventilatoru da casto opravit za par korun... zrovna jsem ho mel vyndanej z meho GTIcka, nejdriv se mi s tim nechtelo patlat ale kdyz jsem videl cenovku zacinajici 3000 tak jsem nad tim tu hodinku stravil :)

Link to comment
Share on other sites

Guest StibTo

Jestli jde o motorek kaboniveho ventilatoru tak ten jsem na 306 cistil uz trikrat a krom cca hodiny a pul casu a jednoho spreje na uvolnovani spoju (zafungoval - tlakem proudu odnesl vsechny necistoty) to nic nestalo :)

Link to comment
Share on other sites

Myslím, že motorček ventilátoru je teraz nepodstatný, ak sa stretol motor.

Jiste ale at to vi pro priste az to treba odejde na Medvedovic priblizovadle. Casto je to jen \"zatuhle\" az zarezle a nebo jsou pryc uhliky.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...