KingSpade Odesláno 25. srpen 2014 Sdílet Odesláno 25. srpen 2014 Zdravím pánové a občasné dámy, dotaz bych rovnou směroval na společnost Frenkit, která jak určitě mnozí z Vás víte, vyrábí sady pro repas brzdičů pro x- autoznaček. Tedy k dotazu. Jaká si myslíte, že bude asi kvalita těchto sad? Jeden brzdič by mě vyšel na 411Kč což mi příjde slušná cena. Co vy na to? Postřehy, dohady, přehady? [Edited on 16/9/14 19:26 by KingSpade] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 25. srpen 2014 Sdílet Odesláno 25. srpen 2014 Ono těch možností ale moc nebude. Ještě se v podobné cenové relaci pohybuje AutoFren. Má osobní zkušenost je dobrá, ale jednou mě Frenkit naštval - v opravné sadě na regulátor nebyla prachovka. Jen o-kroužky. Na 405 jsem taky kupoval sadu od Frenkitu, tak ji kup, je to bez problémů... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tony Stark Odesláno 26. srpen 2014 Sdílet Odesláno 26. srpen 2014 Ja tuto značku nedávno použil a klid, jen stále nevím a nikdo mi není schopný vysvětlit, jak poznám, že jsem neporušil to vnitřní těsnění (kroužek)jenž se dá vyměnit, jelikož při následném nakroucení pístku to nejde přes manžetu vidět. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KingSpade Odesláno 26. srpen 2014 Autor Sdílet Odesláno 26. srpen 2014 Díky moc pánové, takže je to jasné. Objednávám tedy Frenkit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 26. srpen 2014 Sdílet Odesláno 26. srpen 2014 Tony Stark: Vnitřní těsnění - kroužek? Jestli myslíš tu gumičku, co těsní okolo pístku (která je čtvercová), tak to se samozřejmě může stát, že ji poškodíš, už se to tu stalo, ale když je to namazané, a pístek se tam dává současně s jeho otáčením, nic se gumičce nestane. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 26. srpen 2014 Sdílet Odesláno 26. srpen 2014 Ono moc na výběr není, ale Frenkit používám běžně a žádný problém a to včetně třeba repase brzdového válce, která moc velkou úspěšnost nemívá... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 26. srpen 2014 Sdílet Odesláno 26. srpen 2014 Ten hlavní brzdovej válec jsem taky jednou dělal a jak píšeš, nebylo to úplně vončo.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KingSpade Odesláno 26. srpen 2014 Autor Sdílet Odesláno 26. srpen 2014 U toho brzdového válce jsem váhal, ale nakonec zvolil variantu koupit nový Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 26. srpen 2014 Sdílet Odesláno 26. srpen 2014 Při ceně cca 120,- to za pokus myslím stojí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 26. srpen 2014 Sdílet Odesláno 26. srpen 2014 Já do toho zahučel 90,-.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KingSpade Odesláno 26. srpen 2014 Autor Sdílet Odesláno 26. srpen 2014 No kdyby jste viděli jak vypadal (snad původní po 300tis km.) tak byste taky koupili radši už nový Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 26. srpen 2014 Sdílet Odesláno 26. srpen 2014 Ten hlavní brzdovej válec jsem taky jednou dělal a jak píšeš, nebylo to úplně vončo.... Tak ten málokdy odejde, pokud je v něm vždy dobrá kapalina... No kdyby jste viděli jak vypadal (snad původní po 300tis km.) tak byste taky koupili radši už nový To má má 405 najeto, takže? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KingSpade Odesláno 27. srpen 2014 Autor Sdílet Odesláno 27. srpen 2014 Odfotím ti ten válec Marceli, jen co budu mít zpět auto, jelikož se mi zdá, že je stále v kufru. Mohl bych akorát nastínit situaci a to, že celý ten píst byl rezavý a neřekl bych, že jen povrchově. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 27. srpen 2014 Sdílet Odesláno 27. srpen 2014 Pokud je to hloubkově vyrezlé nemá smysl s tím cokoliv dělat. Tam kde by to mělo smysl tak jedině tvrdochrom, ale to tak max u nějakého veteránu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KingSpade Odesláno 16. září 2014 Autor Sdílet Odesláno 16. září 2014 Takže vyměněn pístek v tom špatném třmenu plus LP brzdová hadička. Teď brzdí tak jak má, ale dneska vyvstal další problém spojen s brzdami. Pedál brzdí tak +- jak by měl, jenomže teďkom když přišlápnu brzdu klidně i na místě tak cosik lupne od pedálu. Pamatuju se, že to dělalo když jsem zkoušel vyměnit brzd. válec za 20.6 namísto 22.2. Ten při odvzdušňování vždycky lupnul, když šel pedál na zem, proto jsem dal ten 22.2 co tam patří a už to nedělalo. Ten nový válec je v autě asi 2 roky a najeto cca 10tisíc km. Je možné aby šel tak rychle do háje? Bych to tipnul na přetočené těsnění v něm. No nejsem si jistý na 100%. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.