PAT12 Odesláno 25. srpen 2014 Sdílet Odesláno 25. srpen 2014 Ahoj, rád bych se pozeptal na názor odborné veřejnosti a požádal o radu jak dál postupovat. Mám Peugeot 807, rv2009 (zakoupen námi 2013), 100kW 2.0HDi, najeto cca 181.000 km. Jezdí s ním převážně manželka, proto neumím posoudit chování vozidla v celé době co ho máme. Problém je v tom, že mám pocit, že motor nemá výkon. Na dálnicích mi na pátý a šestý stupeň neudrží stanovenou rychslost 120km/hod a musím podřazovat. Žena říká, že toto začala pociťovat po opravě alternátoru. ale netuším jestli to může spolu nějak souviset. Moje octavia 1.6TDi (byť chápu, že má nižší hmotnost) tak zrychsluje výrazaně lépe a udržet 130 nemá problém (i naložená). Prosím o radu, kam se obrátit nebo co ověřit ... díky všem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 25. srpen 2014 Sdílet Odesláno 25. srpen 2014 Ahoj, dělá to i při jízdě normálně pod plynovým pedálem, nebo jen při tempomatu? Žádná kontrolka na palubce nesvítí? Pokud to dělá ve všech režimech, tak zkusit diagnostiku a uvidí se. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PAT12 Odesláno 25. srpen 2014 Autor Sdílet Odesláno 25. srpen 2014 Ano, dělá to i při manuální stlačení plynu. Prostě klesají otáčky a rychlost motoru. Až musím podřadit. Kontrolky nesvítí žádné. Tohle jde opravdu vytáhnout z diag? Obával jsem se, jestli nebudu muset na nějakou motorovou brzdu, nebo něco složitějšího... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest StibTo Odesláno 25. srpen 2014 Sdílet Odesláno 25. srpen 2014 mozna placnu blbost ale nemas ucpany vzduchovy filtr treba ? .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PAT12 Odesláno 25. srpen 2014 Autor Sdílet Odesláno 25. srpen 2014 možná. Ale skoro se ho bojím v autě hledat. Takže standardní servis, ať se na to podívají ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 25. srpen 2014 Sdílet Odesláno 25. srpen 2014 Jel bych na diag, třeba u HonzaZ. Ucpané filtry samozřejmě nejsou OK, ale nemyslím si, že auto vůbec nejelo ... a při podřazení ano. Ale kdy ty filtry byly naposledy měněny? Je to základní servisní úkon, který já provádím každých 20tkm (s olejem). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest StibTo Odesláno 25. srpen 2014 Sdílet Odesláno 25. srpen 2014 Spis asi jak pise HonzaZ napojit na dia ..... To by melo snad spolehlive odhalit problem Zkus se s nim domluvit je take z Prahy a diagnostiku Peugeoti doma ma Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest StibTo Odesláno 25. srpen 2014 Sdílet Odesláno 25. srpen 2014 hm MilanF1 byl rychlejsi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PAT12 Odesláno 25. srpen 2014 Autor Sdílet Odesláno 25. srpen 2014 Děkuji za tipy. Filtr moc netipuji. Když jsem to loni kopil, tak jsem udělal komplet výměnu všeho a najel od té doby 11tisíc. Nevyznám se v autech, ale když manželka říká, že to začalo po opravě alternátoru, tak nemám důvod ji nevěřit. Na druhou stranu neumím říct, co s tím má co dělat alternátor... (dělalo se na něm nové vinutí). Dám do servisu a kdyžtak napíšu co s tím bylo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 25. srpen 2014 Sdílet Odesláno 25. srpen 2014 Možná, když dělali alternátor, tak mohli odpojit nějakou podtlakovou hadičku a problém je na světě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rocada Odesláno 25. srpen 2014 Sdílet Odesláno 25. srpen 2014 Sundej řemen altíku a svez se.Možná špatně udělanej altík,nebo moc nataženej řemen,ale spíš to bude ložisko v altíku.Taky se mi to už stalo.Nové ložisko,beru jen SKF a bolt blbá serie.Po zahřátí bylo bez vúle a nešlo s ním skoro točit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rocada Odesláno 25. srpen 2014 Sdílet Odesláno 25. srpen 2014 Sundej řemen altíku a svez se.Možná špatně udělanej altík,nebo moc nataženej řemen,ale spíš to bude ložisko v altíku.Taky se mi to už stalo.Nové ložisko,beru jen SKF a bolt blbá serie.Po zahřátí bylo bez vúle a nešlo s ním skoro točit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 25. srpen 2014 Sdílet Odesláno 25. srpen 2014 Myslím, že při opravě alternátoru něco dali jinak, nebo nedali. Prohlídni sám, nebo navštiv servis, nebo na diagnostiku. Takhle to slabě jelo, když byl odpojený swirl (moje zkušenost na 2,2 HDi). Diagnostika nic nehlásila. Táhlo na obr. se musí hýbat, když přidáš plyn. Bohužel nemám fotku z 2,0 HDi. [upravil dne 25.8.2014 19:03 od P607Olda] [upravil dne 25.8.2014 19:04 od P607Olda] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PAT12 Odesláno 6. říjen 2014 Autor Sdílet Odesláno 6. říjen 2014 Tak alternátor v tom byl asi nevině. Diagnostika neříkala vůbec nic. Naštěstí jsem jim řekl ať to jedou projet a náhodou (opravdu náhodou, protože mě to před tím 5000km nic nepsalo) se jim rozsvítila kontrolka motoru a potom to na diag našli. Nakonec to byly ucpané sondy (výměna 2x600,-) Obrázky v příloze. Nikdo nedokáže říct kde se to tam vzalo .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PAT12 Odesláno 6. říjen 2014 Autor Sdílet Odesláno 6. říjen 2014 Tady jsou obrázky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PAT12 Odesláno 13. červenec 2017 Autor Sdílet Odesláno 13. červenec 2017 Tak po dvou letech se na to nakonec přeci jen přišlo. Příčinou bylo poškozené turbo, ze kterého prý vytekl olej (to byl ten nalezený na těch fotkách předtím). Jen nedokážu pochopit proč to nevyskočilo na diag a proč to nepoznali v tom servisu, kde s tím musí mít hodně zkušeností. Naštěstí mi poradil kolega a odvezl jsem do jiného servisu, kde jim to na diag prý napsalo poruchu turba a potom už jen jeho výměna. Od té doby táhne jak má ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 13. červenec 2017 Sdílet Odesláno 13. červenec 2017 Ono by stačilo na diagnostice se s tím projet a měřit dynamické parametry. Pouhým vyčtením závad z paměti řídící jednotky se toho většinou moc nezjistí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PAT12 Odesláno 13. červenec 2017 Autor Sdílet Odesláno 13. červenec 2017 Jo, souhlasím s tebou na plné čáře. Nechápu, proč to prostě tak hrozně odbyli. Já s autem primárně nejezdím, takže jsem to nemohl posoudit. Prostě mi to bylo prezentováno, že je to takhle OK. Až kolega, který také má 807 říkal, jak s tím mohu jezdit. Do původního servisu už nejezdím. Víc jsem s tím nedokázal dělat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.