Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

pomoc opět nouzák - VYŘEŠENO


OndraAsus

Recommended Posts

Zdarec,

auto se mi hodí po chvilce jizdy do nouzaku, na dia to vypsalo chybu- jedna se o 2,0hdi 2005 FAP

0087-tlakv potrubi prilis nizky

1198-regulator prutoku

mam cerpadlo a vstřiky siemens, vysokotlake cerpadlo ma v sobe namontovane DVA regulátory TLAKU(viz. obrazek), ty jsem oba vymenil a chyba je uplne stejna, nez se rozne kontrolka motoru, tak to jede normalne, az na to vic slapnu, tak to spadne do nouzaku, nekdy sviti kontrolka motoru jiz po startu...

nejake napady po cem bych mel jit??

post-52161-14109639507113_thumb.jpg.jpg]

[upravil dne 12/9/14 21:37 od OndraAsus]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Skôr by som sa pozrel na prívod paliva,filter a pod...keď už si čidla vymenil,predpokladá sa,že sú OK.A keď to robí,až keď je požiadavka na väčší prívod paliva,tak je to pravdepodobné...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vstrikovace otestovany a jsou OK, oba regulátory tlaku vymeneny na cerpadle a taky NIC.

Cerpadlo prej při mereni na aute ok, ted ho vytahnou a otestuji na stolici, tak snad to bude brzo spravene, ja doufl ze to bude temi vstřiky, jelikož motor i trosku hur startuje a ma trosku jiny chod, jak kdyby se trosku dusil nebo to nemelo uplne presne nafty kolik ma mit..laik by to ale ani nepoznal :))

no je to tak, v bmw jsem toto nikdy neresil)))))) :))

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

VYŘEŠENO!!!

Původně jsem koupil jeden ventil- 2000kč - nepomohlo

pak druhý- 1500kč - nepomohlo

Auto jsem zavezl do BOSCH service PENTO Zlín, kde demontovali vstřiky, dali je na zkoušku - výsledek jsou ok.

dále:

navrhli demontovat čerpadlo a vyzkoušet - výsledek OK.....

několik tisíc vprdeli a CO TEĎ???

V peugeotu mi dle dia sdělili cca stejný postup jak v PENTU, dále mi nabídli repasované čerpadlo za 12000kč a to s možností vrácení peněz pokud by to neřešilo opravu...

To jsem sdělil v PENTU a tam asi aby dotáhli věc dokonce mi navrhli, že demontují opět vstřikovače a čerpadlo a otestují znova na svoje náklady, to jsem řekl OK.............

za 2 dny volali, že vstřikovače mají 2X větší přepad nafty než mají mít a že mi nabízí 4 vstřiky za cca 24tis. kč.... Moje reakce byla, proč to kua jako neukázalo po prvním testu?? A co když koupím nové vstřiky a auto bude pořád v píč jak to bude?Vemete si je zpět??

Proto jsem jim navrhl, že využiji nabídky z PEUGEOTU a dvezu jim na zkoušku čerpadlo a to jestli nepomůže, tak teprve budem kupovat nové vstřiky...

Nicméně čerpadlo přišlo, v pentu ho namontovali a sdělili mi, že auto je OK.........!!!A došlo na placení, je tam mnoho ALE...(proč to kurva nezjistili oni na prvním testu čerpadla a nedejbože zaplatit ty vstřiky a pak ještě čerpadlo....) cena byla 7300kč s dph... zdálo se mi to dost, nato že vlastně přišli na hovno.....

souhrn opravy:

3500 čidla (teď mi jsou nahovno)

12400 repas. řerpadlo

7300 práce

to se = piča

díky za rady, snad to někomu pomůže,V8 mi žere 14,6 město, toto jezdí za 8, tak jsem rád že to zas jede, je to kára, ale toto mě nasralo..

[upravil dne 12/9/14 21:35 od OndraAsus]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...