Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

2.1 TD prvý vstrekovač


palec17

Recommended Posts

zdravim chlapi, potreboval by som vedieť aký odpor majú mať pini na konektore prvého vstrekovača. Mám doma dva kusy jeden má odpor 114ohmov a druhý 104ohmov. Sú tie hodnoty dobré?

Ide mi o to že väčšinou pri naštartovaní mi auto chytí až tak na 3-4 otočenie štartéra a zadymí dosť veľa na bielo. A ešte skočia otáčky tak na 900 a 700 ot/min no hneď sa ustália na 800 aj dymiť hneď prestane. Kolega v práci mi hovoril že presne toto mu auto robilo ked mal niečo s tryskami. Nechcem hned všetky meniť a skúšať tak ma napadlo či nie je len chyba v tej prvej čo má konektor.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to Satepek: čerpadlo mi netečie, je úplne suché. Balónik je takmer tvrdý keď ho skúsim stlačiť tak ide úplne máličko stlačiť a je hneď tvrdý. Ale aj keď ho takto stlačím pred štartom tak to nepomôže.

to Benžík: No skúšal som aj odpojiť ten vstrekovač a je to to isté takže asi to v ňom nebude. No asi skúsim cez víkend postupne pomeniť každý vstrek. Ja len dúfam že nebude problém v čerpadle ale na pohľad je úplne suché a ani kontrolka diagnostiky mi nesvieti.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

110 Ohm.

Ale to je jen ohmicka hodnota snimace. Mnohem důležitější je, v jakým stavu jsou vstriky mechanicky ( tesnost, tlak otevření, jestli rozprasi naftu...). Nevím jakou můžou mít životnost, ale pokud je nikdo neměnil, tak u takle staryho auta nemůžou být v pořádku.

[upravil dne 25/8/14 19:36 od Benžík]

[upravil dne 25/8/14 19:38 od Benžík]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

je uplne jedno jestli ti de prvni vstrikovac nebo ne. RJ jako psal benzik si ji umy nahradit. Ja doporucuju udelat kontrolu vstrikovacu tak po 200tis. km a nebo po 9 letech podle toho co pride driv.

Ja bych skontroloval presuvnik vstreku ci funguje tak jako ma. Nejdriv by skontroloval vsechno co ma spolocne se startovanim. Je dost i mozne ze mas proskocenej remen a cerpadlo si uz neumy upravit odchilku a chvilku mu to trva nez se tam trafi. To bych asi prvni skontroloval.

Odpor snimace se trochu muze menit, zalezi jak se vyrobce vyspal :)

[upravil dne 5.9.14 20:37 od comm]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...
  • O 2 týdny později...
  • O 4 týdny později...

zdravim chlapi, potreboval by som vedieť aký odpor majú mať pini na konektore prvého vstrekovača. Mám doma dva kusy jeden má odpor 114ohmov a druhý 104ohmov. Sú tie hodnoty dobré? Ide mi o to že väčšinou pri naštartovaní mi auto chytí až tak na 3-4 otočenie štartéra a zadymí dosť veľa na bielo. A ešte skočia otáčky tak na 900 a 700 ot/min no hneď sa ustália na 800 aj dymiť hneď prestane. Kolega v práci mi hovoril že presne toto mu auto robilo ked mal niečo s tryskami. Nechcem hned všetky meniť a skúšať tak ma napadlo či nie je len chyba v tej prvej čo má konektor.

jozef : akom stave máš žhaviče ??? sú OK všetky???????????????

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže žhaviče by mali byť v poriadku a taktiež aj relé žhavenia. Pomeral som to a každý žhavič mal odpor cca 1ohm. Meral som aj napätie na žhavičoch pri zapnutí klúčika do druhej polohy bolo napätie na žhavičoch cca 9V, po naštartovaní ešte pár sekúnd dožhavovalo a bolo tam cca cez 12V.

 

Zhodil som dole aj ten plastový kryt z čerpadla a čerpadlo nejavý žiadne známky tečenia. Balónik ked skúsim stlačiť tak nie je na 100% tvrdý ale ide stlačiť iba tak minimálne a ked ho aj celou silou potom stláčam tak drží. Neviem skutočne kde je chyba.

 

Ešte skúsim pozrieť tie rozvody,vymeniť vstrekovače a odvzdušniť celý systém chladenia, pretože som menil zelené čidlo teploty za nové a ušlo mi trošku vody a motor sa správa ešte horšie. Keď mám vyradenú rýchlosť tak niekedy skáču otáčky aj na 1500ot./min a dvakrýt sa mi stalo že mi auto aj zhaslo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja by som vymenil zhavice.

Mne to tiež nechcelo chytať hneď.

Menil som pred 5 rokmi, keď som kúpil auto.

A dal som ich vymeniť teraz, asi pred mesiacom, a hneď je to lepšie.

Predtým po štarte dymilo, ale tmavo.

Vstrekovače som dal robiť minulý rok, kvapkali všetky, ale nejakú zmenu som necítil.

Aktuálne mam 251000 aj nejaké drobné, r. V. 99,a ročne najazdím cca 35 000 km.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...