Jump to content

P-306 netopí 1.9D


Jelen226
 Share

Recommended Posts

O topení na 306kách je tu toho psanýho dost. Našel jsem i postup výměny radiátoru, ale na to se zatim nechystám. Jde mi o jednu věc - průtok do radiátoru. Když nastartuju motor s otevřeným víčkem chladiče, poté otevřu odvzdušňovák na přívodu do radiátoru, tak začne odtud proudit chladící kapalina, celkem razantně. Když chladič uzavřu víčkem, kapalina proudit přestane. Je to dobře? Je něco špatně? Snažim se před výměnou radiátoru přijít na všechno možný, abych si to nechal až jako poslední možnost.

[upravil dne 24/8/14 09:22 od Jelen226]

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Měls rozebranej thermostat?

Mě se jednou sekla guma v thermostatu, takže byl stále pootevřený. Pozná se to dobře:

1) v -10°C na dálnic při 130 km/h z toho šel vlažnej vzduch

2) v zimě, na D1 na Nuseláku, to v zácpě i trochu topilo ;)

Než se nejdřív šťourat v radiátoru, za jedno thermostatové těsnění bych zkusil tohle.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...