Přejít na obsah
  • Current Donation Goals

P-306 netopí 1.9D


Jelen226

Recommended Posts

O topení na 306kách je tu toho psanýho dost. Našel jsem i postup výměny radiátoru, ale na to se zatim nechystám. Jde mi o jednu věc - průtok do radiátoru. Když nastartuju motor s otevřeným víčkem chladiče, poté otevřu odvzdušňovák na přívodu do radiátoru, tak začne odtud proudit chladící kapalina, celkem razantně. Když chladič uzavřu víčkem, kapalina proudit přestane. Je to dobře? Je něco špatně? Snažim se před výměnou radiátoru přijít na všechno možný, abych si to nechal až jako poslední možnost.

[upravil dne 24/8/14 09:22 od Jelen226]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Měls rozebranej thermostat?

Mě se jednou sekla guma v thermostatu, takže byl stále pootevřený. Pozná se to dobře:

1) v -10°C na dálnic při 130 km/h z toho šel vlažnej vzduch

2) v zimě, na D1 na Nuseláku, to v zácpě i trochu topilo ;)

Než se nejdřív šťourat v radiátoru, za jedno thermostatové těsnění bych zkusil tohle.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...