Jelen226 Odesláno 24. srpen 2014 Sdílet Odesláno 24. srpen 2014 O topení na 306kách je tu toho psanýho dost. Našel jsem i postup výměny radiátoru, ale na to se zatim nechystám. Jde mi o jednu věc - průtok do radiátoru. Když nastartuju motor s otevřeným víčkem chladiče, poté otevřu odvzdušňovák na přívodu do radiátoru, tak začne odtud proudit chladící kapalina, celkem razantně. Když chladič uzavřu víčkem, kapalina proudit přestane. Je to dobře? Je něco špatně? Snažim se před výměnou radiátoru přijít na všechno možný, abych si to nechal až jako poslední možnost. [upravil dne 24/8/14 09:22 od Jelen226] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vix Odesláno 1. září 2014 Sdílet Odesláno 1. září 2014 Měls rozebranej thermostat? Mě se jednou sekla guma v thermostatu, takže byl stále pootevřený. Pozná se to dobře: 1) v -10°C na dálnic při 130 km/h z toho šel vlažnej vzduch 2) v zimě, na D1 na Nuseláku, to v zácpě i trochu topilo Než se nejdřív šťourat v radiátoru, za jedno thermostatové těsnění bych zkusil tohle. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jelen226 Odesláno 14. září 2014 Autor Sdílet Odesláno 14. září 2014 Neměl, je tam teď jinej motor, s jiným termostatem a dělalo to to samý i před tim. Tušim, že ke to blbá práce s tim radiátorem, ale nic jinýho mi nezbejvá. Díky za radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.