jindra73 Posted October 13, 2005 Share Posted October 13, 2005 Zdravím všechny. Chci se jen zeptat jestli bude moc vadit když dám na mou 106 plechové disky 4x108 ET 28 ( s peugeotu 206) , kde jsou originál disky s ET20 ? Jestli to nebude někde dřít a podobně. Gumy tam jsou klasika 165/70 13. Díky za info- mám nabídku a nevím jestli je mám koupit? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petano Posted October 13, 2005 Share Posted October 13, 2005 a jakou maji sirku? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vertex Posted October 13, 2005 Share Posted October 13, 2005 Nejlepší by bylo vyzkoušet to - hodit je tam a pořádně naložit auto lidma a jet to projet, ale asi takovou možnost nemáš, co? Myslím, že by to nemělo dělat problémy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mk405 Posted October 13, 2005 Share Posted October 13, 2005 rozdíl mezi ET20 a 28 je 8mm kolo se to posune ven čím je ET menší a nebo dovnitř čím bude číslo ET větší takže stačí juknout na stávající kola jestli tam máš škvíru větší než těch 8mm a víc:super za předpokladu ře se ti nemění šířka ráfku, to pak roste na obě strany [upravil dne 13/10/05 mk405] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jindra73 Posted October 13, 2005 Author Share Posted October 13, 2005 Šířku tam mám zevnitř asi 1,5cm volného místa takže těch 8mm tam snad vejde, ale nevím jak to bude při plném zatížení- ráfek je 5x13, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pinďa Posted October 13, 2005 Share Posted October 13, 2005 Původně zaslal: mk405 rozdíl mezi ET20 a 28 je 8mm kolo se to posune ven čím je ET menší a nebo dovnitř čím bude číslo ET větší takže stačí juknout na stávající kola jestli tam máš škvíru větší než těch 8mm a víc:super za předpokladu ře se ti nemění šířka ráfku, to pak roste na obě strany [upravil dne 13/10/05 mk405] Skus se podívat na tuto adresu: http://www.e-pneu.cz/tech_podpora.php?PHPSESSID=pU-uU7Bq7NkOtAiygkkM01 (dole na otevřené stránce je vysvětlení ET) Hlavně vyzkoušet zda nevadí kotoučové brzdy a při zatočení zda nedrhnou v podběhu. [upravil dne 13/10/05 Pinďa] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
P607Olda Posted October 13, 2005 Share Posted October 13, 2005 Takže jestli tomu rozumím, patří tam ET 20 a Ty tam dáš ET 28. takže pneumatiky se posunou dovnitř - rozchod se zúží. Pokud mohu radit, dej tam to co tam patří - proč dělat problémy tam kde nejsou. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mk405 Posted October 13, 2005 Share Posted October 13, 2005 Původně zaslal: Pinďa Původně zaslal: mk405 rozdíl mezi ET20 a 28 je 8mm kolo se to posune ven čím je ET menší a nebo dovnitř čím bude číslo ET větší takže stačí juknout na stávající kola jestli tam máš škvíru větší než těch 8mm a víc:super za předpokladu ře se ti nemění šířka ráfku, to pak roste na obě strany [upravil dne 13/10/05 mk405] Skus se podívat na tuto adresu: http://www.e-pneu.cz/tech_podpora.php?PHPSESSID=pU-uU7Bq7NkOtAiygkkM01 (dole na otevřené stránce je vysvětlení ET) Hlavně vyzkoušet zda nevadí kotoučové brzdy a při zatočení zda nedrhnou v podběhu. [upravil dne 13/10/05 Pinďa] proč se tam mám kouknout? mám to dobře [upravil dne 13/10/05 mk405] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.