jindra73 Odesláno 13. říjen 2005 Sdílet Odesláno 13. říjen 2005 Zdravím všechny. Chci se jen zeptat jestli bude moc vadit když dám na mou 106 plechové disky 4x108 ET 28 ( s peugeotu 206) , kde jsou originál disky s ET20 ? Jestli to nebude někde dřít a podobně. Gumy tam jsou klasika 165/70 13. Díky za info- mám nabídku a nevím jestli je mám koupit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petano Odesláno 13. říjen 2005 Sdílet Odesláno 13. říjen 2005 a jakou maji sirku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vertex Odesláno 13. říjen 2005 Sdílet Odesláno 13. říjen 2005 Nejlepší by bylo vyzkoušet to - hodit je tam a pořádně naložit auto lidma a jet to projet, ale asi takovou možnost nemáš, co? Myslím, že by to nemělo dělat problémy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mk405 Odesláno 13. říjen 2005 Sdílet Odesláno 13. říjen 2005 rozdíl mezi ET20 a 28 je 8mm kolo se to posune ven čím je ET menší a nebo dovnitř čím bude číslo ET větší takže stačí juknout na stávající kola jestli tam máš škvíru větší než těch 8mm a víc:super za předpokladu ře se ti nemění šířka ráfku, to pak roste na obě strany [upravil dne 13/10/05 mk405] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jindra73 Odesláno 13. říjen 2005 Autor Sdílet Odesláno 13. říjen 2005 Šířku tam mám zevnitř asi 1,5cm volného místa takže těch 8mm tam snad vejde, ale nevím jak to bude při plném zatížení- ráfek je 5x13, Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pinďa Odesláno 13. říjen 2005 Sdílet Odesláno 13. říjen 2005 Původně zaslal: mk405 rozdíl mezi ET20 a 28 je 8mm kolo se to posune ven čím je ET menší a nebo dovnitř čím bude číslo ET větší takže stačí juknout na stávající kola jestli tam máš škvíru větší než těch 8mm a víc:super za předpokladu ře se ti nemění šířka ráfku, to pak roste na obě strany [upravil dne 13/10/05 mk405] Skus se podívat na tuto adresu: http://www.e-pneu.cz/tech_podpora.php?PHPSESSID=pU-uU7Bq7NkOtAiygkkM01 (dole na otevřené stránce je vysvětlení ET) Hlavně vyzkoušet zda nevadí kotoučové brzdy a při zatočení zda nedrhnou v podběhu. [upravil dne 13/10/05 Pinďa] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 13. říjen 2005 Sdílet Odesláno 13. říjen 2005 Takže jestli tomu rozumím, patří tam ET 20 a Ty tam dáš ET 28. takže pneumatiky se posunou dovnitř - rozchod se zúží. Pokud mohu radit, dej tam to co tam patří - proč dělat problémy tam kde nejsou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mk405 Odesláno 13. říjen 2005 Sdílet Odesláno 13. říjen 2005 Původně zaslal: Pinďa Původně zaslal: mk405 rozdíl mezi ET20 a 28 je 8mm kolo se to posune ven čím je ET menší a nebo dovnitř čím bude číslo ET větší takže stačí juknout na stávající kola jestli tam máš škvíru větší než těch 8mm a víc:super za předpokladu ře se ti nemění šířka ráfku, to pak roste na obě strany [upravil dne 13/10/05 mk405] Skus se podívat na tuto adresu: http://www.e-pneu.cz/tech_podpora.php?PHPSESSID=pU-uU7Bq7NkOtAiygkkM01 (dole na otevřené stránce je vysvětlení ET) Hlavně vyzkoušet zda nevadí kotoučové brzdy a při zatočení zda nedrhnou v podběhu. [upravil dne 13/10/05 Pinďa] proč se tam mám kouknout? mám to dobře [upravil dne 13/10/05 mk405] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.