Jump to content

Odmítnutí vrácení zboží (bot)?


Guest Džůny
 Share

Recommended Posts

Guest Džůny

Ahoj, Google mi moc nepomohl, tak se zeptám tady.

Přítelkyně si koupila do práce boty a po prvním pracovním dni zjistila, že se v tom nedá chodit. Začaly totiž na několika místech tlačit a po chvíli ji z nich neskutečně bolely nohy.

Dneska zašla do prodejny s tím, že je vrátí (nebo alespoň vymění) a prodavačka ji prý normálně poslala do háje s tím, že už \"jeví známky obnošení\" a že už to neprodá.

Co teď? Je/není to klasická reklamace? Máme nějakou právní oporu, nebo naopak smůlu? Kdyby to byly boty za 300 tak to neřeším, jenže stály přes 1200 a to pro nás není zrovna málo peněz. :nevim

Nikdo přece nemůže čekat, že to jak boty \"sednou\" odhadne po pěti minutách zkoušení v prodejně. :blicismajlik

[upravil dne 22/8/14 11:25 od Džůny]

Link to comment
Share on other sites

Guest Džůny

Neviděl jsem je, ale pokud boty jeví známky použití po dvou hodinách nošení, tak je to pěkný šmejd a tím spíš to chci vrátit. No, v nejhorším holt budeme o 1200 lehčí, ale udělám jim takovou negativní reklamu, že přijdou o mnohem víc než 1200 za vrácení. Prostředky a známosti na to jako informatik mám. :bojim

Link to comment
Share on other sites

Myslím že kovy má pravdu. Reklamovat máš právo v případě vady zboží, to že nesednou zřejmě není tento případ. Pak by bohužel z prodejen obuvi mohly být půjčovny obuvi. Co by prodejce s těma botama měl potom dělat, mě by se nelíbilo koupit po někom \"jetý\" boty.

Link to comment
Share on other sites

Neviděl jsem boty, ale po dvou hodinách nošení (ponožky), tak nemouhou mít známky obnošení. Jedná se zřejmě o boty do místnosti. Musí ještě být cítit novotou. Jak je to dlouho, co byly boty zakoupené? Pokud prodavačka odmítla reklamaci , tak další postup je vedoucí prodejny......... Nenechat se odbýt!! Vše je dané v NOZ.

Smaozřejmě, že boty byly zkoušené na místě. To trvá cca 20 sekund. Za tu dobu se nemůže přece projevit celá charakteristika obuvy a argonomie nohy (či jak se to nazývá patologicky).

Je třeba jedna rychle a bez zbytečného odkladu. Proto tam zajdi s přítelkyní a danou věc vyřešte na místě i s vedoucím prodejny.

[upravil dne 22/8/14 11:43 od OK406]

Link to comment
Share on other sites

vem si že i v TV se kolem vánoc pořád omílá, že pokud koupíš někomu dárek a netrefíš velikost, prodejce zboží většinou vymění, ale je to jen jeho dobrá vůle a to ještě za předpokladu, že zboží je nepoužité.

[upravil dne 22/8/14 11:42 od Ducatista]

Link to comment
Share on other sites

Prodavačka je v právu, ono na výměnu/vrácení nárok prostě nemáte. Na druhou stranu, pokud ty boty nejsou viditelně nošené, pak tam zkuste zajít jiný den, případně si promluvit s vedoucí - třeba měla prodavačka jen špatný den a s někým jiným ta domluva půjde.

Link to comment
Share on other sites

Guest Džůny

Zkusíme, třeba se za pár dní líp vyspí. Na 90% máte všichni pravdu (Kurt, minimaxa, Ducatista, kovy_s), o vrácení vážně nic najít nemůžu. Všude se řeší jen reklamace po projevení vady (odlepená podrážka, etc.).

Ducatista: \"Jeté\" jsou už přece když si je zkoušíš. Bůhví kolik lidí to mělo na nohách předtím.

Kéž by to šlo vyřešit s rozumem, jak píše OK406 (vidím to stejně). Štve mě, že se nejde ani rozumně domluvit. Takhle se dělá byznys. :/ Ať to dopadne jak to dopadne, jistí si můžou být tím, že už si tam nekoupíme ani ponožky.

Link to comment
Share on other sites

Tak je to jejich dobra vůle...maximálně vymění,na vrácení zboží není nárok...

Boty jsi kupoval v kamenné prodejně,neplet si to s interneten,kde je 14dni na vrácení zboží...kupuju boty pres NET,když nesedí od esu je na pobočku řetězce kamennou a když nesedí vrátí peníze....

Pravda boty mám dražší o postu,ale ceny na netu jsou jiné takže i tak jsou levnější +když nesedí vrátím je....

Link to comment
Share on other sites

Takhle jsem řešil pracovní boty s kůže ještě výroba Baťa, kupoval jsem je v Canisu.

Boty jsem schválně zkusil doma \"rozschodit\" v čistích ponožkách. Boty mě neustále tlačili v místě kde byla ukončena ocelová špička \"napravo u malíčku\".

Vezl jsem zpět, prodavačka řekla ať si zajdu na oběď, že příjde kolega co má stejnou velikost, střídali si směnu, zkusil je, omakal uvnitř a opravdu mi je vzali zpět a dali jiné, které mám doteď.

Je to o přístupu no, záleží kde se s botama chodilo, že já s něma lítal doma po koberci takže o opotřebení mi nemohli nic říct ale obuv by od výroby neměla tlačit, jelikož to je ochranná schránka chodidel a né že ti to dorve nohy do krve.

Link to comment
Share on other sites

Pokud by byly boty objednané elektronickou cestou (web,mail,telefon), tak zde platí 14ti denní lhůta na vrácení bez udání důvodu. Pokud přišla do obchodu, vybrala si boty a koupila, tak na vrácení nemáš nárok

Link to comment
Share on other sites

Tady asi moc nárok nebude, na botách nemusí být výrobní vada ...

Já byl v jedné obuvi a slyšel jsem, jak se prodavači baví: \"Hele, dneska jsem tu měla 2 reklamace, jeden, že včera koupil boty a že do nich teče. Jsem mu řekla, že to jsou prostě kožené boty, sešívané, že do nich bude téct. Pak přišla ženská, že jí po týdnu upadl podpatek, no tak samozřejmě to bylo opotřebení. Ušetřili jsme 2500 Kč, dobrý, ne?\"

Pak něco jděte reklamovat do obuvi ... :nevim

Link to comment
Share on other sites

v práci nefasuje boty?:o my je fasujeme :aut včetně montérek,mikin,triček,zimních bund,helmy,brýle,štíty,čepice,ručníky,krémy na ruce . . . vlastně všechny ochranné pracovní pomůcky . . . to bylo trochu OT

my je nafasujeme a pokud není něco OK tak jdeme za maníkem co to má na starosti a je vystaráno-pokud to nemá na skladě(boty) tak mě pošle do krámu kde to bereme komplet všechno pro fabriku a tam to bez mrknutí oka vymění . . . pokud něco poškodím-třeba roztrhnu tričko,montérky tak se jde do krámu tam to napíše na kartu zaměstnance a nic se neplatí:P:papa

edit: jinak si myslím,že s reklamací nepochodíš,že je prodavačka v právu-leda by ti je zacvakala z vlastní kešeně;)

[upravil dne 22/8/14 13:16 od Gabriel 307]

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...