chauffeur Odesláno 21. srpen 2014 Sdílet Odesláno 21. srpen 2014 AHojte, mám na 5008 1.6 HDi 110k r.v.2010 najazdené 133k km. Dnes však počas bežnej jazdy po okreskách prestala ťahať. Napríklad idem 80 na 5 stupni po rovinke a auto nieje schopné zrýchliť. Za normálnych okolností v tomto pásme pomerne rázne zrýchľuje. Rovnako aj na ďalších kvaltoch. Motor začne hučať, ale rýchlosť sa nezvyšuje. Auto stráca dych aj v kopčekoch. V meste pri pomalej jazde je porucha nepozorovateľná. Nemáte s tým niekto skúsenosť? Do servisu sa zrejme dostanem až zajtra a som z toho dosť nervózny. [Edited on 22/8/14 17:48 by chauffeur] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
elton Odesláno 21. srpen 2014 Sdílet Odesláno 21. srpen 2014 To chce na dia. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chauffeur Odesláno 21. srpen 2014 Autor Sdílet Odesláno 21. srpen 2014 Nesvietila žiadna kontrolka a ani žiadne chybové hlásenie na dispeji. Tak uvidím, čo povie ten servis. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chauffeur Odesláno 21. srpen 2014 Autor Sdílet Odesláno 21. srpen 2014 bol som v servise a zničené turbo...veľmi skoro Už to tam aj búchalo a lopatka tam bola zlomená. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chauffeur Odesláno 22. srpen 2014 Autor Sdílet Odesláno 22. srpen 2014 Takže nové turbo 590€ (16 222KČ) bez DPH + práca v miestnom servise. V Peugote v Žiline boli neochotní baviť sa o nejakej zľave na diel pri takejto poruche na aute rok po záruke. Na 1.6Hdi je zrejme naozaj potrebné meniť olej v častejších intervaloch ako predpisuje výrobca. Auto doteraz absolvovalo všetky výmeny pravidelne po 20 000km a s predpísaným olejom Total. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 22. srpen 2014 Sdílet Odesláno 22. srpen 2014 Je to bohužel tak 15 tis je optimum, předepsaný olej, kvalitní filtr a sem tam výplach by mu taky neuškodil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomike Odesláno 22. srpen 2014 Sdílet Odesláno 22. srpen 2014 Ked neboli ochotni dat dole \"nieco\" z ceny dielu chod inam. Uz z principu by som tam auto nenechal opravit. Hlavne ked inde to budes mat podstatne lacnejsie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martinecondrej Odesláno 23. srpen 2014 Sdílet Odesláno 23. srpen 2014 a hned vyhodit sítko přes které jde olej do turba. Známá věc u 1,6hdi kvůli které často odchází turbo. Sítko se zadělá a turbo nemaže. U naší 1,6 jsme ho vyndali preventivně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
elton Odesláno 23. srpen 2014 Sdílet Odesláno 23. srpen 2014 Jo jo to sítko, pryč s ním. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pette Odesláno 24. srpen 2014 Sdílet Odesláno 24. srpen 2014 v servisním intervalu to nebude, hlavně bych se zaměřil na dochlazování turba a taky po studeném startu nedávat plný ceres, Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ufon Odesláno 24. srpen 2014 Sdílet Odesláno 24. srpen 2014 a hned vyhodit sítko přes které jde olej do turba. Známá věc u 1,6hdi kvůli které často odchází turbo. Sítko se zadělá a turbo nemaže. U naší 1,6 jsme ho vyndali preventivně Je takové sítko i u 2.0 motorů, nebo jen u 1,6? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MirekCC Odesláno 24. srpen 2014 Sdílet Odesláno 24. srpen 2014 1.6 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mojo2 Odesláno 24. srpen 2014 Sdílet Odesláno 24. srpen 2014 da se to sitko vyndat nejak jednoduse? Kde presne by ho mel clovek hledat? Je potreba pak nejak provest diagnostika nebo neco takoveho? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 24. srpen 2014 Sdílet Odesláno 24. srpen 2014 Mojo2: Ty se nestresuj, tvůj už sítko nemá (pokud se nepletu). Jinak odstranění sítka není tak jednoduché, vzhledem k přístupu. Ale když se mění turbo, hned s ním pryč, protože jinak může odejít brzy na to, když je sítko pořád ucpané. Je to bolest těch 1.6, dvoulitry to nemají... tedy ani osmiventilové šestnáctistovky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chauffeur Odesláno 26. srpen 2014 Autor Sdílet Odesláno 26. srpen 2014 Takže auto prešlo 40km a opäť to isté. Turbo kupoval servis podľa VIN od firmy Elit. Zvláštne bolo, že to nebolo značky Garett, ale Mitsubishi. Zrejme dodali chybný diel. Turbo menil v servise v sobotu pred odchodom na dovolenku, takže druhá oprava bude až 3.9.2014. Turbo bolo dochladzované a jazdilo sa s ním nastudeno pomaly. Chyba bude v tom servisnom intervale. Jazdilo som aj 2.0 Hdi a 2.5 TDI a problémy som s turbom nemal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 26. srpen 2014 Sdílet Odesláno 26. srpen 2014 Nějak ti nerozumím, jak \"opat to isté\"? Jakože po 40 km ti opět odešlo turbo? Pokud ano, je to jednoznačně na reklamaci. Buď tam je špatný díl (nevím, kdo všechno vyrábí turba na pugy) a nebo je prostě pořád ucpané sítko u turba a prostě se turbo nemaže! Přeptej se v servisu, zda alespon čistili sítko. Jakmile bude zanesené, nové turbo se odporoučí vždy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chauffeur Odesláno 26. srpen 2014 Autor Sdílet Odesláno 26. srpen 2014 jj...znova prestalo fungovať turbo. Oprava je reklamovaná...len musím počkať na riešenie do návratu z dovolenky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 26. srpen 2014 Sdílet Odesláno 26. srpen 2014 Počkej ta cena 16 222KČ + DPH + práce je z nějakého malého servisu? V době kdy se repasovaná turba výměnným způsobem pohybují do 10 tis. (bežné typy od cca 7mi)? A ještě to udělali špatně (nezalili střed olejem nebo něco podobného) ? Kam ten svět spěje... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Lubk0 Odesláno 26. srpen 2014 Sdílet Odesláno 26. srpen 2014 Koblih = ak to správne chápem, cenu 16 222 Kč + DPH + Práca mu ponúkli v autorizáku Peugeot. S popisu dalej som vyčítal, že turbo kupoval v elite = tj pravdepodobne to nebolo opravovane v Peugeote, ale v nejakom neautorizovanom servise ... Ak ti po 40 KM odišlo znova turbo, bud bol dodaný vadný diel, alebo máš naozaj upchaté sitko, nečítal si si tu rady o tom, aby si ho vyhodil a bez mazania ti odišlo znova ... Alebo teda ešte neodborná montáž, čo sa hádam nestalo ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chauffeur Odesláno 26. srpen 2014 Autor Sdílet Odesláno 26. srpen 2014 JJ...neautorizák...celkovo to bolo niečo pod 700€ (19 250 kč). Turbo som chcel nové a nie repas. Rady o sitku boli až v sobotu, to už bolo znovu pokazené. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.