SLAVONIX Odesláno 20. srpen 2014 Sdílet Odesláno 20. srpen 2014 Ahoj. Mám jednu otázku. Môže byť na vine tomu že valec nema dostatočne kompresne tlaky zlomene vahadlo pri ventiloch? Ďakujem za odpoveď. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 20. srpen 2014 Sdílet Odesláno 20. srpen 2014 Nie,bude tam aj zdeformovaný ventil.....stretol sa piest z ventilom,zohlo ventil a zlomilo vahadlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Háček Odesláno 20. srpen 2014 Sdílet Odesláno 20. srpen 2014 tak tak, ventil je pokroucenej a nejspíš ,,nedovírá\" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SLAVONIX Odesláno 21. srpen 2014 Autor Sdílet Odesláno 21. srpen 2014 Tak neviem...vahadlo vymenene a motor slape ako hodinky...tak bud s tymi tlakmi kecal alebo za to vazne mohlo to vahadlo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Háček Odesláno 21. srpen 2014 Sdílet Odesláno 21. srpen 2014 hele ono se vservisech občas najdou pěkný vemínka ... nám do servisu poslali kolegové z Tanvaldu navaru že nemá tlaky a že nevědí co s tím ... přivezli to s rozebranejma rozvodama, tak sem to poskladal, nastartoval a auto běží uplně normalně ... takže asi tak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 21. srpen 2014 Sdílet Odesláno 21. srpen 2014 To někdo měřil tlaky, když bylo zlomené vahadlo? A nespadl na hlavu??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Háček Odesláno 21. srpen 2014 Sdílet Odesláno 21. srpen 2014 taky mi to trochu nešlo do hlavi oddie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 22. srpen 2014 Sdílet Odesláno 22. srpen 2014 Některé motory měly na vahadlech taková zúžená místa ve kterých to prasklo, když nastal potkan. Teda pamatuju to ze starých 8mi ventilových Oplů. Tam se nemusela ani vačka demontovat. Byl na to takový přípravek (v mém případě improvizace), stačilo mít píst dole, zmáčknout přípravkem ventil a vložit nové vahadlo. Měli jsme kdysi na dílně tlustou knihu s rozvody a u některých bylo napsáno demontáž hlavy, u některých před demontáží hlavy nasadit rozvody a vyzkoušet a u některých se nikdy nic nestane.... Třeba u motorů TU jsou obyčejně ohnuté 3 sací. U jednoho typu motoru u Renaulta bylo vždy ohnuté všechno . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.