Jump to content

tlak vo valci a zlomene vahadlo


SLAVONIX
 Share

Recommended Posts

hele ono se vservisech občas najdou pěkný vemínka :D ... nám do servisu poslali kolegové z Tanvaldu navaru že nemá tlaky a že nevědí co s tím ... přivezli to s rozebranejma rozvodama, tak sem to poskladal, nastartoval a auto běží uplně normalně ... takže asi tak :papa

Link to comment
Share on other sites

Některé motory měly na vahadlech taková zúžená místa ve kterých to prasklo, když nastal potkan. Teda pamatuju to ze starých 8mi ventilových Oplů. Tam se nemusela ani vačka demontovat. Byl na to takový přípravek (v mém případě improvizace), stačilo mít píst dole, zmáčknout přípravkem ventil a vložit nové vahadlo. Měli jsme kdysi na dílně tlustou knihu s rozvody a u některých bylo napsáno demontáž hlavy, u některých před demontáží hlavy nasadit rozvody a vyzkoušet a u některých se nikdy nic nestane.... Třeba u motorů TU jsou obyčejně ohnuté 3 sací. U jednoho typu motoru u Renaulta bylo vždy ohnuté všechno :D.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...