Guest ph56 Odesláno 20. srpen 2014 Sdílet Odesláno 20. srpen 2014 jake je pocitově rozdíl v jízdě mezi 100Kw HDI a stejným benzíňákem? pořád slyším takový ty řeči měl sis koupit naftu to je úplně jiný svezení... no nevím, reálná akcelerace z 0-100 pokud je stejná hodnota tak jakej rozdíl? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skuci Odesláno 20. srpen 2014 Sdílet Odesláno 20. srpen 2014 asi by bylo dobrý přiřadit o jakej model konkrétně by se mělo jednat... přeci jen třeba 100kW v benzínu a v HDI u 308čky nebo 607čky bude trošku rozdílný je otázka jestli rozdíl ve svezení je to podstatný pro výběr auto... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 20. srpen 2014 Sdílet Odesláno 20. srpen 2014 Můžu přesně popsat rozdíl u Partnera - benzín i HDi mají stejný objem 1,6 a papírově stejný výkon 66 kW. Hdi do kopce nevadne. Při rozjezdu nemusíš dávat plyn, nechcípne. A při předjíždění, u benzínu podřazuješ prakticky vždy, u HDi jen někdy (když jsi pod polovinou otáček). Ten pocit je jiný - benzín je, jako bys jel na něčem splašeném, vlajícím, ne moc silném, ale rozpustilém. Hdi je že máš něco silné, mocné, co má sílu a nepovolí. PS: jezdil jsem i s benzínovými třílitry, 605 a 406. [upravil dne 20.8.2014 14:53 od P607Olda] [upravil dne 20.8.2014 14:54 od P607Olda] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
odee Odesláno 20. srpen 2014 Sdílet Odesláno 20. srpen 2014 Co je pro Tebe stejný bezníňák??? To je dost rozdíl, protože 1,4 s turbem 100kw, nebo 2.0 atmosféra 100kw a nebo starej 6ti/8mi válec o stejným výkonu budou mít všechny úplně jinej projev... V zásadě jde jednoduše o to, že při podobným objemu i výkonu je nafta většinou přeplňovaná a benzín v atmosféře, nafta bude mít větší krouťák, ale v měnším spektru otáček, tnz. že se pocit toho, jak Tě \"tlačí\" do sedačky bude od nízkých výraznější, ale dříve povadne, oproti tomu atmosférické motory mají většinou max výkonu i krouťáku posazený do vyšších otáček, tnz. že táhne plynule, méně výrazně z nízkých otáček, ale v širším spektru, v lepších případech zátah s rostoucími otáčkami graduje. Jednoduše, není nad svezení s autem s dobrým atmosférickým benzínem, ale zátah nafty tzv. \"vodspoda\" má tay své kouzlo:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 20. srpen 2014 Sdílet Odesláno 20. srpen 2014 Domnívám se, že jde o Peugeot 307 a dvoulitrové motory 100 kW. Tedy nafta je samozřejmě s turbem a benzín atmosféra. Bohužel já jsem ani jedním s tímto vozů/motorů nejel, nemohu posoudit. [upravil dne 20/8/14 14:57 od MilanF1] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest ph56 Odesláno 20. srpen 2014 Sdílet Odesláno 20. srpen 2014 Jak říká MilanF1, 307(cc) 100kw HDI (tuším RFK?) vs třeba moje 103kw RFJ... V cc teda mám poit že těch 103kw je tak 80 max Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 20. srpen 2014 Sdílet Odesláno 20. srpen 2014 Nafta bude RHR, 16V, šestikvalt, 100 kW, 320 Nm. Benzin se dělal ale i ve variantě 100 kW, kod nevím a poté i 103 kW, což máš ty. Podrobnosti nevím, já jsem ropák. PS: Chceš-li porovnat s tím, co máš, v nějakém bazaru se svez s naftou a uvidíš [upravil dne 20/8/14 15:08 od MilanF1] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tony Stark Odesláno 20. srpen 2014 Sdílet Odesláno 20. srpen 2014 Jel jsem tedy pokud se jedná o 307mu v obou verzích jak 100kW nafta tak 100kW benál Nafta - 6ti kvalt. takový dost těžký kočár, předjíždění je opravdu reálné ale pro mě dost o nervy. Benzín - 5ti kvalt s hodně špatným zpřevodováním, za to docela svižné svezení ale zase jsem z něj měl takový nestabilní dojem, výkonově oproti naftě, kde to je na každý kvalt více méně stejné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ducatista Odesláno 22. srpen 2014 Sdílet Odesláno 22. srpen 2014 výkon výkon výkon, každej řeší výkon. Když už si lidi uvědomí, že to co vás žene dopředu, je krouťák? Výkon je jednoduše řečeno maximálka, krouťák je zrychlení. Porovnej papírový hodnoty krouťáku a tím dostaneš odpověď na to, co pocitově líp jede. Jinak je to přesně jak píše P607Olda - diesel do kopce nevadne, při předjíždění nemusíš podřadit - protože nafta má krouťák. Pokud je Ti ale 18 let, chceš si zařádit a motor budeš držet pod krkem, tak je lepší benzín, protože v nejvyšších otáčkách ti benzín dá vše co má, diesel nahoře už umře. Měl jsem rok Coupe 2.2 HDI a teď 3,0 benzín - prvních pár týdnů jsem byl z 3,0 rozčarovanej, protože v rozsahu 1500 - 3000 ot. ten diesel jel víc, ovšem nad 3000 ot. se karta obrací a pak zas jede ten benzín. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tony Stark Odesláno 22. srpen 2014 Sdílet Odesláno 22. srpen 2014 jak píše ducatista ano a v ten moment kdy přes 3ooo ot už diesel vadne začne benzín tahat ještě lépe nebo se pletu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jeny Odesláno 22. srpen 2014 Sdílet Odesláno 22. srpen 2014 Koukám, že spousta lidí si myslí, že má kola hned za setrvačníkem:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest ph56 Odesláno 22. srpen 2014 Sdílet Odesláno 22. srpen 2014 Koukám, že spousta lidí si myslí, že má kola hned za setrvačníkem:D trefné K čemu je mi velkej krouťák když ho mám v omezeným rozsahu otáček Reálná situace, újezd ve městě z křižovatky: http://www.autoforum.cz/predstaveni/skoda-octavia-iii-rs-konecne-zname-i-hmotnost-ci-prevody/ Benzíňák to roztáhne na jedničku bez řazení na 60km v hodině, naftovej chrochta musí řadit a ztratí cennou vteřinu... a další dvě při rozjezdu s hrabačkou Benzíňák mu mezitím ujede [upravil dne 22/8/14 13:05 od ph56] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 22. srpen 2014 Sdílet Odesláno 22. srpen 2014 Takže máš jasno, další argumenty jsou zbytečné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
shark734 Odesláno 22. srpen 2014 Sdílet Odesláno 22. srpen 2014 Jasne, porovnavat atmosfericky 4-valec s turbo dieslom rovnakeho vykonu sa neda. Skoda nieco pisat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest ph56 Odesláno 22. srpen 2014 Sdílet Odesláno 22. srpen 2014 Teď nevím co je sarkasmus a co ne EDIT: aha, 2x HDi v podpisu... Tak ok, už rozumím. Snažíš se mi vysvětlit, že ta nafta je prostě větší sporťák protože to jede stylem nic-všechno-nic Neposkakuje to jen v zatáčkách ale ještě dopředu [upravil dne 22/8/14 13:29 od ph56] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Midloch Odesláno 22. srpen 2014 Sdílet Odesláno 22. srpen 2014 http://www.autoforum.cz/predstaveni/skoda-octavia-iii-rs-konecne-zname-i-hmotnost-ci-prevody/ No to jsi nevybral ten správný příklad. Není vůbec zvykem aby benzín a diesel měly stejný stálý převod a navíc ještě stejný převod na 1. a 2. stupni. Když se na to podíváš podrobně tak navíc má ta RS nějakou redukci či co, protože pro 5 a 6. stupeň mění stálý převod. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest ph56 Odesláno 22. srpen 2014 Sdílet Odesláno 22. srpen 2014 No u toho benzínu je vidět že jsou dva různý stály převody, jeden pro 1-4 a druhej pro 5-6. Že udělali u nafty stejný zpřevodování jako u benzínu? Klasický honění spotřeby a emisí? A jo jasně, pak se zdá že ta nafta hrozně jede, to chápu... Respektive ona i jede, ale že zas musím častějc mastit fofrklacek má podle mě za následek že to stejně bude proti benzínu (se kterým teda umí člověk jezdit, ne že se to snaží tahat od 1500 jako někteří experti) šul nul... [upravil dne 22/8/14 13:37 od ph56] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 22. srpen 2014 Sdílet Odesláno 22. srpen 2014 Zvláštní, že jsi v tomto vlákně položil otázku, zda benzín, nebo naftu, když o odpovědi máš jasno. Tedy aspoň teď, když jsi přečetl uvedený citát. Odpovědi z tohoto vlákna tě zřejmě nepřesvědčily. Je otázka, co je důležité, zda rychle odjet z křižovatky. Jak tak jezdím po silnicích, došel jsem k závěru, že silné auto je spíš na ostudu: svého řidiče vyprovokuje k ryché jízdě, předjíždění, ačkoli pak musí prudce brzdit. Takže potom řidič rychlého auta se chová jako ... - po předjetí vybržďuje, protože si neuvědomil, že odbočuje atd. Každý den bych sem mohl dát minimálně dvě videa. Svez se dieslem na dovolenou, případně každodenní služební ježdění. Tam je rozdíl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 22. srpen 2014 Sdílet Odesláno 22. srpen 2014 Abych jen nekritizoval ostatní, taky jsem ujel 300 t. km ve třílitrech. Právě proto vím, že silné auto mění uvažování, na často nesmyslné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest ph56 Odesláno 22. srpen 2014 Sdílet Odesláno 22. srpen 2014 Přesněji moje otázka byla myšlaná jako spíš takový zapochybování \"co na těch naftách lidi maj\"... Pamatuju když jsem s CC přijel prvně do pežotu u nás v Lbc a technik na mně \"a co máte benzín?\" \"měl jste si koupit naftu, to je úplně jiný svezení\".. kulil jsem na něj oči jestli to myslí vážně a on to fakt myslel Nevím asi nikdy neprotáhnul benzíňáku pořádně dutiny... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.