Guest Ludweek Odesláno 19. srpen 2014 Sdílet Odesláno 19. srpen 2014 Zdravím. Nazev asi pro pobaveni, dotaz taky, ale zkusim to. Snad se mi dostane odpovedi a ne nadavek, ze uz se to resilo. Hledal jsem v historii a nasel jsem info o sahare a teplotnim cidle. Podle rad jsem sledoval moznou chybu na teplotnim cidle. To se tvari v poradku. Teplota na budicich stoupa plynule do 90°C a tam se drzi. Sahara take bezi s klimou i bez klimy. Kde je problem? Nelibil se mi zapach spalene gumy, ktery se mi dostal do kabiny. Sel z prostoru motoru. Otevrel jsem haubnu, vse bylo dost horke. Nemyslim samotny motor, ale airbox, box na baterku, pojistkova skrin, proste plastky, ktere si myslim, ze by se na nich mela dat udrzet ruka. Pri beznem pohledu shora jsem nenasel zadnou porusenou hadici nebo kabel. (jsou ted zvysene otacky, takze myslim, ze to nekudy prisava vzduch) Jeste to chci videt zespod, tak jsem se chtel zeptat, jestli nekoho nenapada, kde bych konkretne mohl hledat a druha vec, kde u motoru 3FZ najdu krokovy motorek. Fakt se mi to nedari ani v SB. U kazdyho modelu je to oznaceny jinak, nekde je to regulator, jinde motorek, no ja jsem u myho motoru nenasel ani jedno. Dekuji predem za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 1 Odesláno 19. srpen 2014 Sdílet Odesláno 19. srpen 2014 A mas ho tam vůbec ,když mas elektr.škrtící klapku... V SB hledej příprava směsi....tam by mekinbejt čidla všechny... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 19. srpen 2014 Sdílet Odesláno 19. srpen 2014 teplota se drží na 90ti tak co řešíš? Termostat je plně otevřený v 89 stupních, takže je to správně. Jiná věc je pochopitelně jestli ti tam něco smrdí, občas se stává, že se utrhne nějaká hadice, nebo plast a o blok se pálí. Takže bych vyčistil lamely chladiče, umyl bordel z motoru a případně kouknul jeslti se nepřehřívá třeba alternátor nebo něco podobného. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 19. srpen 2014 Sdílet Odesláno 19. srpen 2014 Smrad z gumy mi dělalo (několik let) 1 x měsíčně na 605, 406, 306 (benzíny, takže nikoli vypalování FAP) i 607 HDi. Nikdy jsem na nic nepřišel, nic se nepokazilo, v servise mi řekli, ať neřeším. Takže OK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Ludweek Odesláno 20. srpen 2014 Sdílet Odesláno 20. srpen 2014 Takze zaver je, ze teplotni cidlo je v poradku, sahary taky, smrad taky v poradku a volnobezne otacky s kterymi je u vetsiny 406 problem taky v poradku ? S temi otackami se vsude pise o krokovem motorku a teplotnim cidle. Ani me nenapadlo, ze bych ten krokovy motorek nemel, ale asi jej opravdu nahrazuje cidlo teploty a tlaku nasavaneho vzduchu Jeste to o vikendu dam na jamu, sundam airbox, box s baterkou a prohlidnu vsechny hadice a kabely. Treba na neco prijdu. Jeste mam podezreni, ze volnobezne otacky muzou souviset s vlozkou vzduchoveho filtru. Mate nekdo v airboxu vlozku K@N 33-2226 ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Aiken Odesláno 20. srpen 2014 Sdílet Odesláno 20. srpen 2014 Ahoj, tuto K&N vložku mám již několik let a otáčky jsou naprosto normální. Chyba bude jinde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.