Guest Miky32 Odesláno 17. srpen 2014 Sdílet Odesláno 17. srpen 2014 jedná se o meho sedana: Peugeot 406 rv. 1998 1.8 16v 81kw Ahoj lidi, nejdriv popisu cely pribeh a pak co se vlastne děje, V zimě, kdyz sem nasstartoval a seslapl plyn tak se sekl treba na 45OO a rvalo to dokud se to neohralo pak otačky klesly samy. Oprava byla: promazani lanka WDčkem od té doby byl pokoj až do Soboty, bylo jedenáct stupnů, a nastartoval sem a auto se naskočilo a zadusilo takhle asi 3x pak kolisali otačky, a odpoledne kdy se oteplilo na 15 tak pri studeném motoru se mi zasekl plyn v 3000 a nechtelo se to vratit pak to vylitlo na 4000 tak sem vypl motor a zahejbal s lankem ručne pak nastartoval a nechal ohrat stále lehce kolisali otačky mezi 1OOO az 13OO kdyby vás neco napadlo dekuji... [Edited on 17/8/14 09:26 by Miky32] [Edited on 17/8/14 14:17 by Miky32] [Edited on 17/8/14 14:20 by Miky32] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Miky32 Odesláno 17. srpen 2014 Sdílet Odesláno 17. srpen 2014 tak dalsi problem ted kdyz zastavim třeba na semaforu tak auto začne zvedat otačky na 3000 pak zas začnou klesat... pak se reba zas zvedniu a tak kolisaj furt :/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
velkybanan Odesláno 17. srpen 2014 Sdílet Odesláno 17. srpen 2014 že by čidlo teploty(zelené)?udává jednotce třeba -40 a ta přidá samao sobě,ale nejlépe diag a zkouknout Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Miky32 Odesláno 17. srpen 2014 Sdílet Odesláno 17. srpen 2014 mam doma nahradní čidlo otaček nemam to zkusit? jinak asi teda zkusim tu diagnostiku no Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vladosr Odesláno 17. srpen 2014 Sdílet Odesláno 17. srpen 2014 cidlo teploty na termostate .....takisto preverit kabelaz....ked mas nastartovane a odpojis ho , otacky idu hore...rj si mysli ze je -40C Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 17. srpen 2014 Sdílet Odesláno 17. srpen 2014 Lanko promaž. WD není mazací prostředek je to uvolňovač, takže něčím co maže. A zkontroluj vůli na lanku. Doufám, že když píšeš, že to točí 4000 až do zahřátí tak to není tak, že to necháš do zahřátí na ty 4000 otáček běžet. Zkontroluj netěsnost na sání (včetně podtlakových hadic k posilovači pod.) . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Miky32 Odesláno 17. srpen 2014 Sdílet Odesláno 17. srpen 2014 nenecham to bezet vypnu to kdyz to vylitne samovolne na moc otaček je to teda osklive vypnuti motoru ale co me zbejva... hadice k posillovaci muze stim souviset? no pokusim seto zkouknut...(ikdyz sem dost lajk na to) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Miky32 Odesláno 17. srpen 2014 Sdílet Odesláno 17. srpen 2014 jinak lanko ke kolečku po povoleni plynu je volné neni naple...ale to by nemelo zvyšovat otačky preci... Kolečko se normalne vrati a lehce se povoli lanko. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Miky32 Odesláno 17. srpen 2014 Sdílet Odesláno 17. srpen 2014 mam nové informace, s tim potrubim bych rekp ze nic neni kabely me nepripadaj poskozený, a kdyz vyradim za jizdy drzi to v 2000 otačkach a kdyz zabrzdim treba na kruhaci nebo nekde tak to nekdy klesne na 1000 nebo to dela to samuý kolem 2 az 2500 PS: nevite o levne dioagnostice v Náchodsku (červený Kostelec) ??? [Edited on 17/8/14 19:03 by Miky32] Joo a jeste nevite nekdo zda by to nemohlo být svičkou ??? a výfuk trochu pobublavá divně... [Edited on 17/8/14 19:24 by Miky32] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 17. srpen 2014 Sdílet Odesláno 17. srpen 2014 sviecky nie ,keby su spatne sviecky tak to zle startuje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 17. srpen 2014 Sdílet Odesláno 17. srpen 2014 Pokud to není čidlo teploty tak to bude nejspíš krokový motorek volnoběhu. Diag a slušnej servis v Náchodě bych věděl. Napiš do SZ klidně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Miky32 Odesláno 18. srpen 2014 Sdílet Odesláno 18. srpen 2014 Diagnostika rozhodla JE to Krokový motorek který se dnes rozbehl prozatim... ävsak musim sehnat nový, jen v autokelly stoji 3000 ale nasel sem na netu NOVÝ KROKOVÝ MOTOREK (Regulační člen - ventil volnoběhu) značka SKV Germany za 5OO co myslíte? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Almanil Odesláno 18. srpen 2014 Sdílet Odesláno 18. srpen 2014 Mám taky krokáč cca za 500 a není s ním žádný problém, teď nevím, kde jsem ho koupil. Zkusím najít kde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 18. srpen 2014 Sdílet Odesláno 18. srpen 2014 ja mam krokac za 300 a ok (topran) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Miky32 Odesláno 19. srpen 2014 Sdílet Odesláno 19. srpen 2014 tak sem sundal a vyčistil motorek... a zatim dobrý Myslíte ze se zavada objevi znova? mam přeci jen koupit nový ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 19. srpen 2014 Sdílet Odesláno 19. srpen 2014 Ja kupoval krokáč tady - http://www.autodily-hlubina.cz/ V každem připadě dej bacha na přesné označení, nejlepe to najít podle VIN v Service boxu, ono je asi 5 typů a jsou skoro stejný Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.