Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

kolisaj otačky (stud i teply motor) 406


Guest Miky32

Recommended Posts

jedná se o meho sedana: Peugeot 406

rv. 1998

1.8 16v 81kw

Ahoj lidi, nejdriv popisu cely pribeh a pak co se vlastne děje,

V zimě, kdyz sem nasstartoval a seslapl plyn tak se sekl treba na 45OO a rvalo to dokud se to neohralo pak otačky klesly samy.

Oprava byla: promazani lanka WDčkem od té doby byl pokoj až do Soboty, bylo jedenáct stupnů, a nastartoval sem a auto se naskočilo a zadusilo takhle asi 3x pak kolisali otačky, a odpoledne kdy se oteplilo na 15 tak pri studeném motoru se mi zasekl plyn v 3000 a nechtelo se to vratit pak to vylitlo na 4000 tak sem vypl motor a zahejbal s lankem ručne pak nastartoval a nechal ohrat stále lehce kolisali otačky mezi 1OOO az 13OO

kdyby vás neco napadlo dekuji...

[Edited on 17/8/14 09:26 by Miky32]

[Edited on 17/8/14 14:17 by Miky32]

[Edited on 17/8/14 14:20 by Miky32]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak dalsi problem ted kdyz zastavim třeba na semaforu tak auto začne zvedat otačky na 3000 pak zas začnou klesat... pak se reba zas zvedniu a tak kolisaj furt :/

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Lanko promaž. WD není mazací prostředek je to uvolňovač, takže něčím co maže. A zkontroluj vůli na lanku. Doufám, že když píšeš, že to točí 4000 až do zahřátí tak to není tak, že to necháš do zahřátí na ty 4000 otáček běžet. Zkontroluj netěsnost na sání (včetně podtlakových hadic k posilovači pod.) .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nenecham to bezet vypnu to kdyz to vylitne samovolne na moc otaček je to teda osklive vypnuti motoru ale co me zbejva...

hadice k posillovaci muze stim souviset?

no pokusim seto zkouknut...(ikdyz sem dost lajk na to)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jinak lanko ke kolečku po povoleni plynu je volné neni naple...ale to by nemelo zvyšovat otačky preci...

Kolečko se normalne vrati a lehce se povoli lanko.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mam nové informace, s tim potrubim bych rekp ze nic neni kabely me nepripadaj poskozený, a kdyz vyradim za jizdy drzi to v 2000 otačkach a kdyz zabrzdim treba na kruhaci nebo nekde tak to nekdy klesne na 1000 nebo to dela to samuý kolem 2 az 2500

PS: nevite o levne dioagnostice v Náchodsku (červený Kostelec) ???

[Edited on 17/8/14 19:03 by Miky32]

Joo a jeste nevite nekdo zda by to nemohlo být svičkou ??? a výfuk trochu pobublavá divně...

[Edited on 17/8/14 19:24 by Miky32]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Diagnostika rozhodla

JE to Krokový motorek který se dnes rozbehl prozatim...

ävsak musim sehnat nový, jen v autokelly stoji 3000

ale nasel sem na netu

NOVÝ KROKOVÝ MOTOREK

(Regulační člen - ventil volnoběhu)

značka SKV Germany

za 5OO co myslíte?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...