Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Výměna cívky ve spojce kompresoru klimy P 407


kutil1

Recommended Posts

Přes diagnostiku jsem udělal test akčních členů a elektromagnetická spojka kompresoru necvakne.

Měřil jsem ohmmetrem vstup do cívky na pinech žlutého konektoru a naměřena nezměněná \"1\", tedy měly by být myslím 4 Ohmy. Vypadá to, že je přerušená.

- Jde konkrétně u P 407 SW demontovat řemenice se spojkou, pokud je kompresor na voze a napojen na rozvod?

- Pokud by se demontovala cívka a opravená, resp. nová montovala třeba na demontovaném kompresoru z vozu - je na to třeba spec. nářadí a nějaký spec fígl - vymezení vůle, atd?

- Poradíte, kdo by případně cívku převinul?

- Je tady někde na webu postup demontáže a montáže?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Náhodou dnes som to mal rozobraté.

Myslím,že postup je skoro rovnaký.

Vytočiť maticu na spojke-na pridržanie lamely som použil kľúč s flexo brúsky.Dvomi skrutkovačmi opatrne stiahnuť spojku z hriadele.Segerkami uvoľniť ložisko remenive a stiahnuť.Segerkami uvoľniť el.magnet a vybrať.

U mňa to šlo celkom v pohode po zhodení kolesa,neviem aký prístup je u teba,ale určite by som nedemontoval kompresor.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...