ferinko2 Odesláno 20. srpen 2014 Sdílet Odesláno 20. srpen 2014 Dioda tam je,ale paralelne k cievke....takže aj keby bola vadná tak cievka by svoj odpor mala. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kutil1 Odesláno 20. srpen 2014 Autor Sdílet Odesláno 20. srpen 2014 ten drážkový řemen z klikovky na klimu by chtěl vyměnit. Dívám se do.... Už to mám 20 5750 XG 01 ŘEMEN ALTERNÁTORU LE 998 Jinak ta nová cívka měla 3,8 ohmu. [upravil dne 20/8/14 20:52 od kutil1] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kutil1 Odesláno 20. srpen 2014 Autor Sdílet Odesláno 20. srpen 2014 Dioda tam je,ale paralelne k cievke....takže aj keby bola vadná tak cievka by svoj odpor mala. A je tam tepelná pojistka? Je mi divné, že by byl drát na cívce přerušen - ta stará cívka vypadá na pohled pěkně.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
treassure Odesláno 29. srpen 2014 Sdílet Odesláno 29. srpen 2014 Ahoj chtěl bych se zeptat, před týdnem jsem měl auto s klimou na opravě (nový chladič). Odpoledne přijdu k autu nastartuji, kouknu na saharu ta se natočila auto nechladilo, rozjedu se a auto parádně chladí, na cestě zastavím a větrák se o5 netočí. Je mi jasné že se nebude točit pořád, ale neměl by po nastartovaní když je venku 24 a já mám nastaveno 19 hned fungovat , díky... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maroš Odesláno 5. červen 2016 Sdílet Odesláno 5. červen 2016 (upraveno) Dobre ráno, Mam problém s klimatizáciou, Zistil som, že mi nespína kompresor. Bol som si dať naplniť klímu, ale bolo mi povedané, že to je OK že tam nie je čo doplnat, že tam mam dostatok chladiacej, ale kompresor sa nepripája. Pozrel som všetky možné fóra a hľadal pripadne aj nejakú schému. Ja som na tom žltom konektore nameral 10,5V čo mi bolo divne, lebo ak je kompresor pripájaný cez relé tak sa mi to zdá malo, aby som na kontaktoch relé stratil 2V až 3V. Nemeral som cievku nenapadlo ma to až keď som sa dočítal na fóre hodnotu približné 4ohm. Niekde na fóre som čítal, že ak je na kontaktoch 11V tak je kompresor odpojený a keď je tam 13,5V tak je pripojený. Neviem, ako je spínaný ten kompresor, či naozaj cez relé, alebo cez tranzistor. Premýšľal som, že by som ten kompresor zopol z batérie na priamo. Jeden pin by mal byt kostra cievky a druhy by mal isť na + pol batérie cez relé alebo tranzistor. Hľadal som schému alebo čo najviac údajov ktoré sa dajú zmerať, ako sú snímače tlaku pre klímu, či sú kontakty zopnuté alebo nie a kde je to údajné relé na kompresor. Vie mi niekto prosím poslať čo najviac údajov, kde je to relé, kde je snímač tlaku chladivá keďže som niekde sa dočítal že ten snímač ma tri kontakty a prosím čo je vlastne ten čierny konektor pod kompresorom ktorý som odpojil zo spodku kompresora? Inač tam som po naštartovaní nameral 12V. Ďakujem za každú radu. Fóra som pozeral hodiny, ale zatiaľ nič čo by pomohlo, Ráno zmeriam tu cievku a uväzujem pripojiť na chvíľku tu cievku na priamo. Upraveno 5. červen 2016 uživatelem Maroš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maroš Odesláno 5. červen 2016 Sdílet Odesláno 5. červen 2016 Tak teraz rano som meral tu cievku na kompresore 4,7 az 5 ohm takze cievka je asi urcite OK, takze dalsie meranie ten tlakovy spinac lenze neviem kde je a to rele, ak nejake je. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maroš Odesláno 5. červen 2016 Sdílet Odesláno 5. červen 2016 Tak cievku som pripojil priamo a kompresor sa rozbehol, ale tie zvuky v interiery chybali, ked sa klima rozbieha, to take dychanie ked zacina chladit je pocut velmi slabo, ale nechladi. Jedna hadica z kompresora je velmi horuca a ta druha taka jemne tepla. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AndyWest Odesláno 6. červen 2016 Sdílet Odesláno 6. červen 2016 inak ten tlak v klime ma zaujima tiez.. daval som si naplnit klimu, za par dni mi ukazovalo 3 bar, tak som si myslel ze je niekde unik, ale nenaslo sa nic.. tak sa naplnila znova a ukazuje mi tlak 16 bar... dufam ze to tak aj ostane aspon do zimy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AndyWest Odesláno 6. červen 2016 Sdílet Odesláno 6. červen 2016 mala uprava:) tych 16 barov som mal ked som mal nastartovany motor a teplota bola uplne na minimum... ked som teraz pozrel klimu, tak auto bolo vypnute asi cca 3 hodiny, ukazovalo mi 7 barov, ale ked som nastartoval a zapol klimu tak za necelu minutu opat vysla na 16-17 barov... je to v poriadku? kolko mate barov v klime ak auto stalo ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vladosr Odesláno 6. červen 2016 Sdílet Odesláno 6. červen 2016 ono zalezi , ktory okruh mas na mysli.... nizky tlak...asi bez snimaca cca 2.5 baru.... no a vysoky tlak cca 8 aj 20 baru.... ako vieme z fyziky ZS...co ma na to hlavny vplyv...? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AndyWest Odesláno 6. červen 2016 Sdílet Odesláno 6. červen 2016 No tak to vazne neviem aky okruh:) jednoducho pp2000 mi ukazuje pri vypnutej klime a motoru 7 bar a ked nastartujem tak sa samizrejme natlakuje na tych 16-17, teda aspon podla pp2000. No a mna zaujima ten udaj z pp2000 pri vypnutom motore a hlavne studenom. Skoda ze neviem cez pp2000 zistit gramaz. Sent from my SM-G900F using Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 7. červen 2016 Sdílet Odesláno 7. červen 2016 Tlaky sú OK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AndyWest Odesláno 8. červen 2016 Sdílet Odesláno 8. červen 2016 tak moja klima je v prdely... vydrzala napustena tak 2 dni... lenze za boha neviem zistit, odkial tecie... urobil som taky heliovy test ( napustil klimu a stirekal na to mydlovu vodu ) a nic.. teda hlavne som sa zameriaval na spoje... cize mozno bude chyteny radiator.. saaakris .. musim dat dole naraznik ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaC2 Odesláno 8. červen 2016 Sdílet Odesláno 8. červen 2016 Deravy kondenzator/chladic klimatizace za vrtuli. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AndyWest Odesláno 8. červen 2016 Sdílet Odesláno 8. červen 2016 Dufam ze to bud ono, vyzera to na lahku vymenu. Nechce sa my moc do tych hlinikovych trubiek.. Sent from my SM-G900F using Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lada78 Odesláno 8. červen 2016 Sdílet Odesláno 8. červen 2016 Ja mel v cudu vystupni hadici z komresoru. Motor se mrska a hadice praska. Jakto ze plnici masinka nepoznala unik a napln byla pryc za par hodin? Hmmm, ale to je uz na jiny vypraveni. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AndyWest Odesláno 8. červen 2016 Sdílet Odesláno 8. červen 2016 (upraveno) Praveze to je divne... masina nic neukazala, ten heliovy " test " tiez nic neukazal teda apon co sa spojov tyka... ale klima je uz asi prazdna... plnena bola v pondelok asi okolo 10 rano a dnes okolo tej 9 rano uz nic, iba sycanie a teply vzduch... Sent from my SM-G900F using Tapatalk Upraveno 8. červen 2016 uživatelem AndyWest Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AndyWest Odesláno 8. červen 2016 Sdílet Odesláno 8. červen 2016 ono cital som, ze okrem tych slavnych klapiek v boxe ktore sa lamu tak ta klima je celkom solidne urobena, teda aspon co sa tyka trubiek... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bajza206 SW Odesláno 8. červen 2016 Sdílet Odesláno 8. červen 2016 Tak snad ti tam někdo kdo to plnil dal barvivo a UV lampou to najdeš hned když to uteklo takhle rychle Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AndyWest Odesláno 8. červen 2016 Sdílet Odesláno 8. červen 2016 prdlajz, ked som im povedal ze ci maju UV lampu tak chalan na mna cumel ze co je to za technologiu )))) hlavne ze tam maju plne automaticku masinu na plnenie klimy za strasne peniaze:) pouzivam ten servis uz nieco cez 10 rokov,ziaden problem tam nebol, ale s tou klimou su fakt trochu smiesny pozriem dajakeho sukromnika co sa zaobera len klimou na autach, nech to prezrie... ale inak som si celkom isty, ze to bude ten chladic, teda kondenzator, ako tak pozeram na tu polohu kde je, tak za tych 10 rokov urcite dostal dost kamienkov, nejak extra specialne to chranene teda nie je mozno ho len vyberem a v robote pozvaram:) len ma stve ze budem musiet dat dole ten naraznik, sakra .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.