Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

klimatizace


kutil1

Recommended Posts

  • O 2 týdny později...

Ahoj chtěl bych se zeptat, před týdnem jsem měl auto s klimou na opravě (nový chladič). Odpoledne přijdu k autu nastartuji, kouknu na saharu ta se natočila auto nechladilo, rozjedu se a auto parádně chladí, na cestě zastavím a větrák se o5 netočí. Je mi jasné že se nebude točit pořád, ale neměl by po nastartovaní když je venku 24 a já mám nastaveno 19 hned fungovat :myslim, díky...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 rok později...

Dobre ráno, Mam problém s klimatizáciou, Zistil som, že mi nespína kompresor. Bol som si dať naplniť klímu, ale bolo mi povedané, že to je OK že tam nie je čo doplnat, že tam mam dostatok chladiacej, ale kompresor sa nepripája. Pozrel som všetky možné fóra a hľadal pripadne aj nejakú schému. Ja som na tom žltom konektore nameral 10,5V čo mi bolo divne, lebo ak je kompresor pripájaný cez relé tak sa mi to zdá malo, aby som na kontaktoch relé stratil 2V až 3V.

Nemeral som cievku nenapadlo ma to až keď som sa dočítal na fóre hodnotu približné 4ohm. Niekde na fóre som čítal, že ak je na kontaktoch 11V tak je kompresor odpojený a keď je tam 13,5V tak je pripojený. Neviem, ako je spínaný ten kompresor, či naozaj cez relé, alebo cez tranzistor.

Premýšľal som, že by som ten kompresor zopol z batérie na priamo. Jeden pin by mal byt kostra cievky a druhy by mal isť na + pol batérie cez relé alebo tranzistor. Hľadal som schému alebo čo najviac údajov ktoré sa dajú zmerať, ako sú snímače tlaku pre klímu, či sú kontakty zopnuté alebo nie a kde je to údajné relé na kompresor. 

Vie mi niekto prosím poslať čo najviac údajov, kde je to relé, kde je snímač tlaku chladivá keďže som niekde sa dočítal že ten snímač ma tri kontakty a prosím čo je vlastne ten čierny konektor pod kompresorom ktorý som odpojil zo spodku kompresora? Inač tam som po naštartovaní nameral 12V.

Ďakujem za každú radu. Fóra som pozeral hodiny, ale zatiaľ nič čo by pomohlo, Ráno zmeriam tu cievku a uväzujem pripojiť na chvíľku tu cievku na priamo.

Upraveno uživatelem Maroš
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak cievku som pripojil priamo a kompresor sa rozbehol, ale tie zvuky v interiery chybali, ked sa klima rozbieha, to take dychanie ked zacina chladit je pocut velmi slabo, ale nechladi. Jedna hadica z kompresora je velmi horuca a ta druha taka jemne tepla.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mala uprava:) tych 16 barov som mal ked som mal nastartovany motor a teplota bola uplne na minimum... ked som teraz pozrel klimu, tak auto bolo vypnute asi cca 3 hodiny, ukazovalo mi 7 barov, ale ked som nastartoval a zapol klimu tak za necelu minutu opat vysla na 16-17 barov... je to v poriadku? kolko mate barov v klime ak auto stalo ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No tak to vazne neviem aky okruh:) jednoducho pp2000 mi ukazuje pri vypnutej klime a motoru 7 bar a ked nastartujem tak sa samizrejme natlakuje na tych 16-17, teda aspon podla pp2000. No a mna zaujima ten udaj z pp2000 pri vypnutom motore a hlavne studenom. Skoda ze neviem cez pp2000 zistit gramaz.

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak moja klima je v prdely... vydrzala napustena tak 2 dni... lenze za boha neviem zistit, odkial tecie... urobil som taky heliovy test ( napustil klimu a stirekal na to mydlovu vodu ) a nic.. teda hlavne som sa zameriaval na spoje... cize mozno bude chyteny radiator.. saaakris .. musim dat dole naraznik ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Praveze to je divne... masina nic neukazala, ten heliovy " test " tiez nic neukazal teda apon co sa spojov tyka... ale klima je uz asi prazdna... plnena bola v pondelok asi okolo 10 rano a dnes okolo tej 9 rano uz nic, iba sycanie a teply vzduch... :(

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

Upraveno uživatelem AndyWest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

prdlajz, ked som im povedal ze ci maju UV lampu tak chalan na mna cumel ze co je to za technologiu :))))) hlavne ze tam maju plne automaticku masinu na plnenie klimy za strasne peniaze:) pouzivam ten servis uz nieco cez 10 rokov,ziaden problem tam nebol, ale s tou klimou su fakt trochu smiesny :) pozriem dajakeho sukromnika co sa zaobera len klimou na autach, nech to prezrie... ale inak som si celkom isty, ze to bude ten chladic, teda kondenzator, ako tak pozeram na tu polohu kde je, tak za tych 10 rokov urcite dostal dost kamienkov, nejak extra specialne to chranene teda nie je :) mozno ho len vyberem a v robote pozvaram:) len ma stve ze budem musiet dat dole ten naraznik, sakra ..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...