micina Odesláno 14. srpen 2014 Sdílet Odesláno 14. srpen 2014 Zdravím kdo mi poradí? Auto mi pada no nouzového režimu mám 407sw 1,6Hdi a počítač mi hlasí tyto chyby: P1351 - Obvod relé před/dožhavení, relé řízeno a zapalovací svíčky nejsou napájeny - trvale P0234 - Plnící tlak turbokompresoru - naměřený tlak je příliš vysoký - přerušovaný P1490 - regenerace nedokončena Byl bych rád za každou radu předem děkuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 14. srpen 2014 Sdílet Odesláno 14. srpen 2014 1351-skontrolovať relé žhavenia - odpálené,prehriate kontakty,premerať sviečky 0234-regulácia turba-zaseknutá,vadné ovládanie-tiahlo,hadičky elektroventil,podtlaková komora turba.... V maile máš obr.ovládania regulácie tlaku turba. [upravil dne 14/8/14 13:34 od ferinko2] Claudiu Varvoni ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
micina Odesláno 14. srpen 2014 Autor Sdílet Odesláno 14. srpen 2014 Je možné že ta regenerace je závislá na té chybě P0234 nebo tam bude ještě něco? protože se mi nedokončí a pak mi to spadne do nouzáku. Hlási to že bylo moc pokusů o regeneraci. [upravil dne 14/8/14 14:43 od micina] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 14. srpen 2014 Sdílet Odesláno 14. srpen 2014 Motor v núdzovom režime nemá prevádzkové podmienky vhodné na prirodzenú ani podporovanú regeneráciu FAPu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
micina Odesláno 30. srpen 2014 Autor Sdílet Odesláno 30. srpen 2014 Hned jak budu mít trochu času tak se na to mrknu, po dlouhé době mi to zase skočilo do nouzáku :-( stále ty samé chyby. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rychtar84 Odesláno 14. leden 2018 Sdílet Odesláno 14. leden 2018 na dálnici taky najednou skok do nouzáku - po zastavení a nastartování opět jízda OK. (mimochodem nějak to spolykalo motorového oleje) na DIAG P0234, pro tuto chvíli chyba smazána - zatím jezdím OK. jaká byla vaše nějčastější závada? elmag ventil ovl turba, hadice, či jiné? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 14. leden 2018 Sdílet Odesláno 14. leden 2018 P0234 je regulácia turba Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rychtar84 Odesláno 15. leden 2018 Sdílet Odesláno 15. leden 2018 tady výpis Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlceon Odesláno 25. duben 2018 Sdílet Odesláno 25. duben 2018 (upraveno) Taky teď řeším stejný problém 1.6HDi 66kw, wastegatem jde hýbat, zaseknutý není, podtlak v hadičce taky je, tak zítra budu testovat funkci elektroventilu a napětí na MAP. Upraveno 25. duben 2018 uživatelem vlceon Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlceon Odesláno 30. duben 2018 Sdílet Odesláno 30. duben 2018 Mohl by mi někdo prosím popsat jak přesně by měl fungovat ten elektroventil na turbu? Měl jsem jej vytažený a po přivedení napětí přepínal ale nevím přesně kdy by přes něj mělo jít tahat vzduch a kdy ne a jak by to mělo jít, protože mi přišlo že v obou dvou případech i když bylo nebo nebylo napětí mi šlo přes něj potáhnout jen jednou lehce a podruhé těžko ale přece. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 30. duben 2018 Sdílet Odesláno 30. duben 2018 (upraveno) tie starsie elektroventili fungovali tak ze bez napetia slo tahat vzduch z privodneho natrubku ale tahal si vzduch z atmosfery cez filtrik a natrubok na membranu bol tiez otvoreny takze prisavalo to aj z neho ale v reale ti membranu nepotiahlo lebo bol vlastne ventil otvoreny sucastne do atmosfery a ked bol pod napetim tak tiez slo tahat vzduch ale atmostera sa zavrela a tahal si to z natrubku co ide na membranu cize az teraz to potiahlo realne membranu tie novsie odskusane nemam ale maju tiez 3 vyvody tak asi budu fungovat podobne vyber ho von a doma na stole si to proste vyskusaj a zistis Upraveno 30. duben 2018 uživatelem krtek 2 vlceon ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlceon Odesláno 1. květen 2018 Sdílet Odesláno 1. květen 2018 (upraveno) Vytáhnutý jsem jej už měl, ale nevěděl jsem pořádně jak má fungovat tak jsem jej nechal být vzhledem k tomu že byla trošku ucpaná jedna hadička bordelem a myslel jsem si že to je ta příčina. Ale nebyla. Když se budeme řídit podle tady toho obrázku, tak řekne mi někdo z vás prosím jak otestovat správnou funkčnost? Odkud tahat vzduch (hadičky číslo 3, 4, 5) s tím že 5 jde do atmosféry, 3 na vývěvu a 4 na turbo a kdy by to mělo jít a kdy ne? A ještě jaké tam přivádět napětí jestli 5V nebo 12V? Díky moc Upraveno 1. květen 2018 uživatelem vlceon Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 1. květen 2018 Sdílet Odesláno 1. květen 2018 tak vyveva je privod takze asi tahas od tohto natrubku napetie 12 volt cim ho vlastne zopnes na maximum respektive ho prepnes na maximum ked zblbne ventil tak vecsinou ho vo vnutri zanesie bordelom treba vycistit ale treba ho rozobrat a nemusi sa ho podarit poskladat aby bol tesny respektive ak bude vo vnutri bordel rovno kupit novy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.