Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Nouzový režim


micina

Recommended Posts

Zdravím kdo mi poradí?

Auto mi pada no nouzového režimu mám 407sw 1,6Hdi a počítač mi hlasí tyto chyby:

P1351 - Obvod relé před/dožhavení, relé řízeno a zapalovací svíčky nejsou napájeny - trvale

P0234 - Plnící tlak turbokompresoru - naměřený tlak je příliš vysoký - přerušovaný

P1490 - regenerace nedokončena

Byl bych rád za každou radu předem děkuji.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1351-skontrolovať relé žhavenia - odpálené,prehriate kontakty,premerať sviečky

0234-regulácia turba-zaseknutá,vadné ovládanie-tiahlo,hadičky elektroventil,podtlaková komora turba....

V maile máš obr.ovládania regulácie tlaku turba.

[upravil dne 14/8/14 13:34 od ferinko2]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 týdny později...
  • O 3 roky později...

na dálnici taky najednou skok do nouzáku - po zastavení a nastartování opět jízda OK. (mimochodem nějak to spolykalo motorového oleje)

na DIAG P0234, pro tuto chvíli chyba smazána - zatím jezdím OK.

jaká byla vaše nějčastější závada? elmag ventil ovl turba, hadice, či jiné?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 měsíce později...

Mohl by mi někdo prosím popsat jak přesně by měl fungovat ten elektroventil na turbu? Měl jsem jej vytažený a po přivedení napětí přepínal ale nevím přesně kdy by přes něj mělo jít tahat vzduch a kdy ne a jak by to mělo jít, protože mi přišlo že v obou dvou případech i když bylo nebo nebylo napětí mi šlo přes něj potáhnout jen jednou lehce a podruhé těžko ale přece. 

Díky :) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tie starsie elektroventili fungovali tak  ze bez napetia slo tahat vzduch  z privodneho natrubku  ale tahal si vzduch  z atmosfery  cez filtrik a natrubok na membranu bol tiez otvoreny takze prisavalo to  aj z neho ale v reale ti membranu nepotiahlo  lebo bol vlastne ventil  otvoreny sucastne do atmosfery 

a ked bol pod napetim tak tiez slo tahat vzduch ale atmostera sa zavrela a tahal  si to z natrubku co ide na membranu cize az teraz to potiahlo realne membranu 

tie novsie odskusane nemam ale maju tiez 3 vyvody tak asi budu fungovat podobne 

vyber ho von a doma na stole si to proste vyskusaj a zistis 

 

 

 

Upraveno uživatelem krtek 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vytáhnutý jsem jej už měl, ale nevěděl jsem pořádně jak má fungovat tak jsem jej nechal být vzhledem k tomu že byla trošku ucpaná jedna hadička bordelem a myslel jsem si že to je ta příčina. Ale nebyla.

Když se budeme řídit podle tady toho obrázku, tak řekne mi někdo z vás prosím jak otestovat správnou funkčnost? Odkud tahat vzduch (hadičky číslo 3, 4, 5) s tím že 5 jde do atmosféry, 3 na vývěvu a 4 na turbo a kdy by to mělo jít a kdy ne? A ještě jaké tam přivádět napětí jestli 5V nebo 12V? 

Díky moc :) 

elektroventil.png

Upraveno uživatelem vlceon
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak vyveva je privod takze asi tahas od tohto natrubku 

napetie 12 volt  cim ho vlastne zopnes na maximum 

respektive ho prepnes na maximum

ked zblbne ventil tak vecsinou ho vo vnutri zanesie bordelom 

treba vycistit ale treba ho rozobrat a nemusi sa ho podarit poskladat aby bol tesny respektive ak bude vo vnutri bordel rovno kupit novy 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...