Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

regulator egr+turbo 2.2hdi P607


pagot

Recommended Posts

chci dát nové elektropneumatické regulátory do motoru 2.2hdi P607 2002 vin: 92069229 a to na turbo a egr

teď mám na turbu bosh 9635704380

na egr to samé u ventilů je zasobník.

pomůže někdo zjistit jaká je těď náhrada za ten bosh ?

ten bosch vypadá stejné jako ten PG 7.02256.24.0

ale ještě je tento PG 7.02256.23.0 a nevím jaký je mezi nima krom ceny rozdíl

Jen ještě doplním že ten prostřední od egr mechanik měnil ,zdálo se mu že dělá rachot takže nevím jestli tam patří,měl jenom nějaký starší na zkoušku.

Já chci koupit nové aby byla jistota že chodí.

[upravil dne 12.8.14 04:27 PM od pagot]

[upravil dne 12.8.14 04:43 PM od pagot]

[upravil dne 12.8.14 04:44 PM od pagot]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Auto jelo furt dobře ale začalo tlakovat do vody ale nic vážného přisel jsem na to náhodou že byla vlhká expančka.

Auto šlo na opravu a teď hned po opravě res.výměně těsněni pod hlavou a žhaviček jede dost znatelně hůře a žere o min 1l více na stejných trasách.

Jel jsem znova do servisu,kde pro protůrování na volnoběh a připojení na diag mě bylo zděleno že motor je čistý..,protože se mě pocitově zda že turbo jde hodně pozdě ,dala se jízda s diag a turbo nedávalo požadováný tlak asi o 1/3 meně.

Pak při průskumu se zdál el.ventil pro egr. divný byl teplý a hlučný,neměl nový tak dal starší a auto jelo spíše ještě hůře.

Tak se zaslepilo egr,jen hadička a jede ale furt to je lemra a spotřeba stále jak jsem psal.

pokud by byl ventil od turba a egr K.O vím že by to něco hlásilo,ale třeba ještě fungujou ale špatně ,takže jsem se rozhodl pro nové.

Zatím se není čeho chytit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jofo : myslím že jsem to tlakování popsal...

Koblih69 : vím že se totdle se virtuálně řeší blbě,chtěl jsem koupit nové ventily jen jsem chtěl ověřit jaké..

vím že bez diag na tomto motoru řešit nelze ,ale podle diag. motor čistý...

problémy se Swirl apd. už jsem zažil i když byla malinkatá dírečka v intercooleru hned to hlásilo,teď to nejede jak jsem již popsal ,turbo nedává pož. tlak ale podle diag. prostě motor čistý.

Počítal jsem s tím že mechanik na 100% neco uvidí ,protože je to teď lemra líná.... :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak hlavně bych vycházel z myšlenky, že pokud to šlo před výměnou těsnění tak to musí jít i po ní. Takže jako 1. bych to reklamoval v servisu kde ti auto opravovali. To že se podělá jeden z těch solenoidů je možný, ale není to častý a tím spíš ne, že se podělají oba. Daleko častější je, že někdo přehodí hadičky, nějaká praskne a pod. a na to bych se zaměřil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pravdepodobnost je mala ,ale na turbo bych chtel stejne novy ,takze jestli podle vinka muzes overit co tam ma byt,klidne to napis.

jediny co jsem pri reklamaci zjistil, ze nedava pozadovany tlak a spise jsem se po tom pidil ja,taky resim v praci tech. problemy,ale tady je potreba proste diag ,pri zaslepeni egr je to jen o chlup lepsi.

mechanickou vadu turba vcetne regulace primo na turbu vylucuju,protoze na to se pri oprave nesahalo.

takze neco co ovlada pozadovany tlak turba se tam proste hada,ridici jednotka je s tim naprosto spokojena :) takze je klidne mozny ze ten ventil chodi ale treba jenom pomaleji a blbe kazdopadne by to udajne melo neco hlasit ..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...