Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Ovládání sklonu světel z místa řidiče


oddie

Recommended Posts

405 to má, ale jak která. Záleží na výbavě. Do tušim 93 se dělala hydraulika a pozdější modely maj elektriku. Asi tě zklamu Oddie, ale na tý hydraulice se toho moc opravovat nedá. Je to uzavřený okruh už z fabriky a jak to jednou někde odšpuntuješ (ani sem na to nepřišel kde a to sem to měl celý venku), tak vyteče kapalina a už to nebude chodit vůbec. Mění se to jako komplet. Tedy jak ovládací prvek, tak oba koncové pístky. Prostě vymontuješ co tam máš a v kuse vč. hadiček nainstaluješ nový. Mě zatuhl ten ovládací pístek v kabině, ale proč? To fakt nevím. Nebylo tam nic, co by na oko způsobovalo. Asi nějaká výrobní nedomyšlenost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stefan: jo, to se ptám právě kvůli té 405-ce... Na 309-ce mi to ale taky nechodí.

Hics: jo, tohle vím. Nicméně, na Favoritech (kde je týž systém) to někteří majitelé opravovali, co už jsem slyšel. Asi to nevydrží dlouho, ale chvilku to funguje... Tak jsem se chtěl jen zeptat, estli už to někdo nedělal.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hydraulika se da v poho opravit, taky jsem si nejdriv myslel, ze ne, ale je to fakt jednoduchy. Staci: injekcni strikacka bez jehly, hydraulicky olej (max. 5ccm), kombinacky a 4 ruce, mozna ostre stipacky. Nevim, jak je to u Peugeotu, ale Nevada (ovladani Valeo) mela kousek od mista, kde vyjizdi ten pistek, co se zaklapava do svetla, mosaznou hlavu spuntiku. Ten je potreba vytahnout (treba tema ostrejma stipackama), pistek zajede trochu dovnitr a mozna vytece zbytek te kapaliny. To nevadi.

Ted je potreba nastelovat ovladac v kabine do polohy, kdy ma byt pistek co nejvic vystrceny, to je bud maximalni nebo minimalni naklopeni svetel, fakt nevim.

Do otvoru injekcni strikackou vecpete co nejvic hydraulicke kapaliny, pistek by mel zacit vylezat. Druhe 2 ruce ted musi pridrzet kombinackama vysunuty pistek (rukou neudrzitelne) a prvni 2 ruce zaspuntuji tu plnici dirku. Po uvolneni klesti pistek stejne trochu zaleze zpatky. To same je potreba udelat na druhe strane. Ja to delal asi 4x, nez jsem docilil priblizne stejneho vysledku.

Pak zacvaknout zpatky do svetla a nakonec je mozna potreba dostelovat i naklopeni celych svetel, aby to vsechno spravne svitilo.

Taky doporucuju zmerit si predem od nekoho se stejnym autem a ovladanim naklapeni svetel, kolik mm ty pistky koukaji v min a max pozici.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ajsiku pokud máš vyvedenou elektriku a nemáš motory, tak se ti to světlo resp. parabola musí za jízdy jebat jak sviňa. Jinak mi napiš číslo sem, nebo mailem, já ty motory mám a nechávám po 750,--. Samozřejmě je to shodný se 106 i 206 možná i další.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo taky jsem s tim měl problémy ale mě se to u Mi16 podarilo! Dal jsem do vnitř novou náplň, použil jsem whisky, a to tím způsobem že jsem tu !hadičko trubičku\" nebo jak seš tomu rika naplnol až po okraj korkou, a než jsem na připojil ovládání tak jsem tu \"kuličku\" která vyjíždí a zajíždí- sklápí světlo, vytáhl kleštěma. Připojil jsem tu naplněnou hadičku a bylo to. Tím jak ta kulička zajela zpět tam vznikl potrěbný tlak, no a do dnes to fonguje, i když né na 100%, ale na STK to prošlo v pohodě!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 týdny později...

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...