Přejít na obsah
  • Current Donation Goals

Nový povrch D1 - první zkušenosti


ChouLu

Recommended Posts

Tak dnes jsem měl tu čest jet tam i zpět po novém povrchu z Humpolce do Prahy a co na to říct...

Chvíli jsem uvažoval a koukal, zda skutečně jedu po novém povrchu, již tradiční cvakání panelů se dostavuje i na novém povrchu, diletačky jsou sice super, ale cvaká to jak starej povrch a nechci vidět co to bude dělat za 5-10 let...

Má někdo podobnou zkušenost?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Včera jsem si dal D1 z Prahy na Brno. Čekal jsem to horší, jak provoz, tak i povrch. Nově otevřený úsek se mi hodně líbil, jak povrchem, tak i provedením celé šíře dálnice. Kolem Velké Bíteše se podle mě jezdit nebude ani o Vánocích. :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Krtku to dlouho nebude trvat :D

Šíří se mi dálnice líbí a moc :) pak také ty odstavné ostrůvky, kde by ale bylo dobré zakázat nocování kamionu... :)

Jen ale aby to nedopadlo jak u Průhonic... není to tak dlouho co dělali 3. pruh a teď to frézujou :myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když má povrch smršťovací a dilatační spáry, pak je cementobetonový a koleje se v něm nevyjedou. Jeho hlučnost už zůstane taková jaká je. Když vozovka spáry nemá, tak jde o povrch asfaltobetonový a ten je náchylnější na poškození, výtluky, vyjíždění kolejí a musí se častěji opravovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já ještě po novém povrchu nejel ani s pracovním ani soukromém,nicméně ...... k těm kamionům ...... my taky musíme stát a nemůžeme jet X hodin :(:bojim a to že ty blbci nepočítají s rozšířením rekonstrukce i na parkoviště je problém někde jinde ....... a mezi námi ..... chlapy je lepší jet po dálnici jak se někde drbat po vesnicích a ti co tam jezdí kvůli dálnici aby jí nemuseli platit je problém jinej ...... tak se za to na nás nezlobte.......

[upravil dne 10/8/14 08:19 od Burisek]

[upravil dne 10/8/14 08:20 od Burisek]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem ten kousek projel a upřímne je to lepší jak předtím :D ale rovný to fakt úplně není...pořád se ty naši ,,odborníci\" na výrobu a opravu silnic mají co učit od lidí víc za západ... :roll

Hold u nás používají pořád pos.. panely a v civilizaci už xlet kvalitní asfalt...

[upravil dne 10/8/2014 10:05 od John]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jel sem Poprad SK-> Plzeň CZ, nechápu co je to za opravu dálnice když tam jsou opět panely které budou za par let vypadat úplně stejně :o , na Slovenské dálnici je povrch asfaltový a jede se úplně skvěle, levý pruh je navíc v zátačkach zdrsněný zřejmě aby se předešlo smyku ve větší rychlosti, je vidět že tam někdo přemýšlel, jinak mezi Českou D1 a Slovenskou D1 je docela diametrální rozdíl :bojim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Po opraveném úseku dálnice jsem nejel, ale jel jsem po D3 a mohu říci, že tak mizerně odvedenou práci jsem v životě neviděl. Postaví se kousek D3 a než se postaví druhá část = protistrana, tak se ten původní úsek musí uzavřít a opravit. Je to část od Tábora na Prahu.

Co se týká opravy D1, jak to tak čtu v tisku, zde na fóru a nebo sleduji v tv, tak si myslím, že zde na 100% selhal kontrolní orgán a laxní přístup státu !!! Nejenže máme nejdražší stavbu 1 km dálnice, ale navíc se to šidí a podvádí a sabotuje. A nikdo není potrestán. Toto se týká dálnice Brno Ostrava.

Domnívám se, že pokud se nevykopou lidi, kteří jsou ted u koryta a rozhodují o státních zakázkách, tak se nic v tomto státě nezmění! Upřímně řečeno, co nepostavil Hitler a nebo komunisti, tak by jsme neměli po čem jezdit. A to, že máme nejdražší stavby silnic a dálnic? Tak to by se dalo řešit použití vězňů na stavby. Šlo to za Hitlera i za komunistů, tak nevidím problém problém, proč by to nešlo ted. A i rychlost + kvalita byla úplně jinde, než je ted! To musí uznat každý! Holt, máme od Havla demokracii, tak tu máme i svinčík! Je třeba uklidit a začít od shora dolů!!!

Kdo byl například v Chorvatsku, tak ví, co stihli udělat po válce za deset let! Jakou tam mají silniční infrastrukturu!!! To je nádhera a i cena stavby 1 km byla mnohonásobně nižší. Navíc stavěli tunely apod.

Myslím si, že lidi, kteří by to dovedli u nás máme, jen máme hnijící státní aparát!!! Každý si chce nahrabat.

Omlouvám se, že jsem se tak rozepsal a taky, že nemusí někdo se mnou souhlasit.

Jen závěrem, za každou špatnou práci, by měl být každý potrestán a naopak za dobrou odměněn.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

OK406 : s tím jakou mají infrastrukturu v Chorvatsku musím jen souhlasit.. a nejen v Chorvatsku.Když to srovnám s tím po čem jezdíme my je to k pláči a člověk si příjde jak když je někde na dálným východě... záměrně nepíšu ukrajina atd..ale daleko to k tomu už nemá.. :blicismajlik

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

John: mám namysli rychost + kvalitu + cenu. A taky, že málo mluví a více dělají. V ČR je to naopak.

Myslím si, jak jsem již psal, že zde máme vlastní lidi a i možnosti, aby jsme bylo plně schopni toto zvládnout!!! Na co máme různé výzkumné ústavy a vědce? Naco máme darmožrouty vězně? Věci aprostředky tu jsou, ale není tu impuls........

[upravil dne 10/8/14 11:42 od OK406]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...