ludom Posted October 10, 2005 Share Posted October 10, 2005 no, dal som tam JVC 312, a mam taku malu dilemu, stare Blaupunkt - Verona, tam bolo vyriesene prepojenie na spinacku, tak, ze ked som zhasol motor, zhaslo radio, ale ked som radio rucne vypol a znova zapol tak slo aj bez zopnutej spinacky, toto JVC je pri vypnutej spinacke stale vypnute a ide zobrazit len cas, a v manuale nieco take popisane nie je, otazka teda znie, co spravit, aby to bolo aj pri tomto JVC??? dik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VIP3R Posted October 10, 2005 Share Posted October 10, 2005 No já na svém rádiu Sony mám u těch propojovacích konektorů víc možností jak zapojit napájení - jen se přehodí kablíky mezi sebou a hotovo (myslím že je to červený a žlutý, ale přesně si to nepamatuju). Tím si zvolíš jestli to pojede přes klíček nebo přímo. Je to popsané i v manuálu k rádiu, určitě to tam budeš mít taky tak nějak podobně... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
P607Olda Posted October 11, 2005 Share Posted October 11, 2005 S tim na primo pozor, mam k tomu (malo zabavnou) historku, jak jsem vyhodil dobrou baterii. Kdyz to instalovali na Boxera, tak prave prehodili ty dva draty. Radio melo staly odber radu 0,1 A (podsvetleni). Protoze jezdil denne, tak to dva roky nikomu nevadilo - nikdo ani nevedel ze takova zavada existuje. Ale jak jsme ho postavili do bazaru, tak mi za asi tri tydny volali, ze je baterka kaput. No co se da delat, koupil jsem novou. Ta byla za par dni taky prazdna. Tak jsem na to koukl a hle - prehozene draty. To co popisujes, tedy zapnout radio znovu po vypnuti klicku, asi radia neumi, jedine origo montovana v aute. Setkali jste se nekdo s kupovanym radiem, ktere by to umelo? Takze bych doporucoval zapojit radio podle ISO standardu a kdyz chces hrat v klidu tak zapnout klicek (moderni zapalovani uz nevycuca baterku jako kdysi), zvlaste kdyz mas diesel. [upravil dne 11.10.05 P607Olda] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ludom Posted October 11, 2005 Author Share Posted October 11, 2005 Původně zaslal: P607Olda S tim na primo pozor, mam k tomu (malo zabavnou) historku, jak jsem vyhodil dobrou baterii. Kdyz to instalovali na Boxera, tak prave prehodili ty dva draty. Radio melo staly odber radu 0,1 A (podsvetleni). Protoze jezdil denne, tak to dva roky nikomu nevadilo - nikdo ani nevedel ze takova zavada existuje. Ale jak jsme ho postavili do bazaru, tak mi za asi tri tydny volali, ze je baterka kaput. No co se da delat, koupil jsem novou. Ta byla za par dni taky prazdna. Tak jsem na to koukl a hle - prehozene draty. To co popisujes, tedy zapnout radio znovu po vypnuti klicku, asi radia neumi, jedine origo montovana v aute. Setkali jste se nekdo s kupovanym radiem, ktere by to umelo? Takze bych doporucoval zapojit radio podle ISO standardu a kdyz chces hrat v klidu tak zapnout klicek (moderni zapalovani uz nevycuca baterku jako kdysi), zvlaste kdyz mas diesel. Nuz ten BP to mal zapojene takto, a to sa mi pacilo, budem teda asi musiet vyradit pripojenie radia cez spinacku, asi mi nic ine nezostava, skoda, dik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
P607Olda Posted October 11, 2005 Share Posted October 11, 2005 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy306 Posted October 11, 2005 Share Posted October 11, 2005 zkoušels ještě prohodit tu pojistku, co je vzadu? už si sice přesně nepamatuju, k čemu tam vlastně je, ale vzpomínám si že když jsem to zapojoval do audiny tak mi rádio svítilo, ale nehrálo dokud jsem to neprohodil...a když jsem dával rádio do peginy, tak jsem jenom přenesl rádio a už jsem nic nedělal a hraje to furt...pokud nezmáčknu vypínač... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jimmy.206 Posted March 15, 2006 Share Posted March 15, 2006 no já řešim stejnej problém, jestli na přímo nebo na klíček, štve mě když jdu tankovat tak všichni v autě seděj a koukaj a nic nehraje stejně jako když jdu něco zařizovat a někdo čeká v autě, sice to mam zapojený hned na 1. polohu, ale klíčky tam nechávat nechci no a tahat druhej klíč abych si moh otevřít víko nádrže je vopruz. Teď tam mam ale novej alarm co mi hlídá napětí takže to přepojim na pevno a uvidíme když to bude moc cucat tak mi přijde sms - pokles napětí (a budu to muset zas přepojit ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dave_k Posted March 16, 2006 Share Posted March 16, 2006 Původně zaslal: jimmy.206 no já řešim stejnej problém, jestli na přímo nebo na klíček, štve mě když jdu tankovat tak všichni v autě seděj a koukaj a nic nehraje stejně jako když jdu něco zařizovat a někdo čeká v autě, sice to mam zapojený hned na 1. polohu, ale klíčky tam nechávat nechci no a tahat druhej klíč abych si moh otevřít víko nádrže je vopruz. Teď tam mam ale novej alarm co mi hlídá napětí takže to přepojim na pevno a uvidíme když to bude moc cucat tak mi přijde sms - pokles napětí (a budu to muset zas přepojit ) Jo tohle má philips ve 406 taky jako standard. Ještě k tomu kdyby jsi zapoměl vypnout rádio zapnutý bez klíčku tak samo po 30 minutách vypne. Viděl jsem tohle akorát u nějakýho blaupunkta ve firemním autě, u jinejch např. Panasonic ne. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jimmy.206 Posted March 17, 2006 Share Posted March 17, 2006 jj mam 206 rok 2005 a tam se mi nějaký okruhy odpojej po 5ti minutách a za 30 min se zapne eco mod a pak se to vypne myslim všechno. tak snad to bude fungovat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
doudinek Posted March 17, 2006 Share Posted March 17, 2006 kdyz mi zapojovali radio na 406 tak museli natahnout novy staly proud 1) po vypnuti spinac. se resetovalo a nehralo samostatne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.