saboteur Odesláno 2. srpen 2014 Sdílet Odesláno 2. srpen 2014 Zdravím. Tak dnes ráno som sa pustil do dlho odkladanej výmeny môjho umierajúceho Lucasa za Boscha. 12 hodinová perácia prebehla výborne a zdá sa mi že auto dokonca je aj živšie, lepšie chytá. No k veci: 1, Potreboval by som poradiť kde mám nastaviť na čerpadle voľnobeh. Idem momentálne na 600ot/min a trasie celým autom. Čerpadlo je po GO v Bosch servise (140€). Robí sa to tým dorazom páčky plynu? Alebo niečim iným? 2, Zahrniem tu aj iný dotaz ohľadom teploty motora. Prehrieva sa mi stále aj na 110, hlavne v kopcoch (nie veľkých), musím chladiť kúrením! Keď odpojím čidlo teploty sahary tak sa rozbehne naplno inak mi beží aj na 110 len na prvý stupeň. Čidlo som meral vo vriacej voje a oproti predpísaným hodnotám ma rozdiel 80-90ohm. Môže aj takáto odchýlka robiť toto? Inak dám svoj postreh z montáže: Takmer všetci po fórach píšu že treba vymeniť aj držiak čerpadla. OMYL. Stačí len prehodiť skrutky čerpadla o jednu dieru v protismere hod. ručičiek, ono sú tam aj diery origo na to. [upravil dne 2/8/14 21:10 od saboteur] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
macho Odesláno 11. srpen 2014 Sdílet Odesláno 11. srpen 2014 ad 2.) S teplotou taky trochu bojuju, ale pouze v horkých dnech nad cca 25°C tj. když jedu pianko po rovinkách tak se teplota drží mezi 80-90 když přijdou táhlý kopce tak to leze nad 90 při 100 uz pouštím většinou topeni, abych tomu ulevil. Jakmile klesne venkovní teplota ke 20ti tak úplně v pohodě i táhlé kopce jsou pod 90ti stupni. Preventivně jsem vyměnil chladič, ale beze změny. S tím teplotním čidlem je asi nejednodušší vyměnit ho, nestojí majlant (cca 250kč) a budeš mít jistotu, že tím to není. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.