Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

klepání do volantu...


ajsik

Recommended Posts

Koupil jsem si Saxika 1.5D a se vsim jsem spokojeny az na klepani naprav prenasene do volantu...

projevi se to vzdy kdyz prejizdim napr. tramvajove koleje, nebo jedu po malych hrbolech ve snehu .... takovy klepani kovu o kov ktere citim ve volantu ... :( - nekdo rikal stabilizator napravy ... ale nevim ...

najeto je 65tkm a v napravach se nic nemenilo ...

dik za rady ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podobné klepání doprovázené navíc mírným chvěním volantu ve vyšších rychlostech a při určitých otáčkách motoru jsem měl na P 405. Byla to vůle na kardanovém kloubu tyče rízení od volantu (v motorovém prostoru) sehnal jsem jiný z vrakoviště za 400,- a byl klid.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Miki ma pravdu, delaji to nekdy i čepy, a že jich tam je.Postav si auto na hever a poradne bouchni do kola a sleduj co budou delat cepy pokud jsou spatne tak daji ranu a budou mit velkou vuli pokud ne tak to muze byt v te tyci rizeni... No ale podle toho co povidas tak to budou cepy pokud se jeste nemenili za dobu tech 65km .....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No tak na heveru jsem zjistil ze v tahu cep na prave naprave, ten spodni kulovy...novy stoji 700 + 750 prace :mad: .

Pry se to musi nalisovat na to rameno...

Tak nevim...na vrakaci jsem se zatim neptal ale cep z vrakace bude mit taky dost za sebou a ani ho nesundam ... :(

mam dat novy cep a nebo cele rameno ... a nejde to nejak opravit ... ?

dik

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja jsem si ve predu menil oba spodni kulaky sam. Je to sice vopruz to dostat z ty napravy, ale kdyz do toho trochu klepnes, tak se to poda. Jo jeden me stal novej neco kolem 550,- Kc. Mno a z vrakace bych to ani nezkousel. Musi se tam, kdyz ho zatocis, proklepnout asik dvakrat obroucka toho cepu do vyrezu v tehlici. Je to jako pojistka proti vytoceni. Ale jinak se to da v poho udelat doma. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U Saxa a 106 je trochu problém, že čep se musí vylisovat a to těžko uděláš na autě. Největší vopruz při vyndavání ramene je v tom, že se musíš dostat pod koberec v interieru. To nekecám, to je skutečnost, tam jsou zadní úchyty ramene do kastle. Jinak kdybys měl zájem mám ramena, která maj najeto necelý 2tkm, tak se ozvi mailem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...