307rg Odesláno 12. září 2014 Sdílet Odesláno 12. září 2014 Nanešťastie je to celkom isté že ju tam nemusíš mať, ja ju v brejku v základnej výbave tiež nemám a mal som to už aj rozobraté či tam nie je schovaný niekde konektor ale nie je. V niektorých autách stačí nájsť konektor pod plastami, vyvrtať otvor na zásuvku, pripojiť a je to, ale to je asi skôr prípad HB, vo verzii Break som to nenašiel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 12. září 2014 Sdílet Odesláno 12. září 2014 u C4 sem to resil jednoduse, mel sem tak nachystane kabely na OEM tazne, ktere tam nikdy nikdo neda, tak sem napinoval, udelal dirku do plastu ktery neni moc napadnej a vepredu pres pojistku pripojil na plusko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alda M. Odesláno 21. září 2014 Sdílet Odesláno 21. září 2014 Taky mám SW a zásuvka je v kufru origo, funguje i bez klíčku. Vždy jen dobíjím mobil, tak nevím jestli je na nějaké napěťové ochraně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zavovi Odesláno 6. srpen 2018 Sdílet Odesláno 6. srpen 2018 V 2. 8. 2014 at 18:00, vladosr napsal: ak ju tam mas , skus prehodit poistku.... mala by mat 3 kontakty ..stredny ide do zasuvky a ti si vyberies ci ju das hore , alebo dolu ....cize trvale napajanie , alebo po kluciku.... neviem ako to tam presne mas Ahoj, tohle má i klasický Peugeot 307 rv 2001 benzín? Kde tu pojistku najdu? Mám dodělanou zásuvku v kufru, ale je napájená pořád. Dávám tam ledničku, ale vždy, když zastavíme, tak nesmím zapomenout ledničku vypojit, abych pak odjel :-) Respektive nestalo se mi ještě, že bych neodjel, ale pro jistotu. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vena garážmistr Odesláno 6. srpen 2018 Sdílet Odesláno 6. srpen 2018 Většina aut která mají zásuvku v kufru tak ta je " natvrdo" ty zásuvky co jsou vepředu jsou " po klíčku" do některého roku výroby tam byla tahle popisovaná možnost zvolit si styl napájení polohou pojistky. Tohle jsem měl v Berlingu vyřešené tak že jsem měl v kufru dodělanou zásuvku a napájel jsem jí od zadního světla takže tam proud šel jen když jsem svítil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zavovi Odesláno 6. srpen 2018 Sdílet Odesláno 6. srpen 2018 (upraveno) No tak to je škoda. Já jsem právě už taky přemýšlel, že bych tam dal relé na zadní světlo, které sepne tu ledničku. Ale řešení s pojistkou se zdálo velice jednoduché :-D Upraveno 6. srpen 2018 uživatelem brixtr necituj předchozí příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lihous Odesláno 6. srpen 2018 Sdílet Odesláno 6. srpen 2018 (upraveno) Asi nej reseni byt ne zadarmo jsou ruzne "hlidace" napeti vlozene mezi spotrebic a zasuvku. Koupil jsem to za cca350Kc funguje to spolehlive jen jsou navic vice mene prekazejici kabely a samotna krabicka .... Neco podobneho :https://www.auto-jamar.cz/hlidac-napeti-waeco-coolpower-m50u-12v/ Upraveno 6. srpen 2018 uživatelem Lihous Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inoxing Odesláno 8. srpen 2018 Sdílet Odesláno 8. srpen 2018 (upraveno) Zasuvka v kufru by měla mít někde v kabeláži zamotaný original přívod od Peugeotu- Break má zásuvku na levé straně dole u sededel (v kufru), SW má zásuvku na levé straně nahoře u sedadel- v plastu- kabeláž je stejná pro SW i pro Break (resp. délka vodičů odpovídá pro použití pro SW i Break). Pojistka je společná např. i pro diagnostiku, ale bohužel si přesnou pozici již nepamatuji. Pamatuji si jen, že po náhodném zkratu kufrové 12V zásuvky, mojí chybou, jsem se nedokázal spojit s diagnostikou a s autem. V pojistkovém boxu u řidiče je dle manuálu několik pojistek společných i pro diagnostiku (tuším jsou 4)- teď si budu vymýšlet ale popis je např. pro jednu pojistku (horn, diagnostic, bsi). Všechno řídí BSI jednotka pomocí ovládacích relé. Pokud si jednotka vyvolá "Economy mode", tak všechno vypne- doslova nejde ani vytáhnout elektricky okna. Ecnonomy mode je pro mě doteď docela nedořešená otázka, protože ikdyž mám novou "prasopsí" baterku Yuasa 75Ah, tak se mě Economy mode zapíná v určitých intervalech stále (cca po 15minutách). Nevím, jestli tento režim lze někde v diagnostice upravit- časově prodloužit či vypnout úplně, ale auto se prostě po 15minutách odmítá bavit, dokud nenastartuju a tento Economy mode nezruším tímto. Největší sranda je, pokud si spustíte všechny okna, opravujete něco na autě- na motoru např. a pak přijde déšť a auto je samozřejmě v Economy mode a vy nemůžete nastartovat; samozřejmě baterka má síly na rozdávání, ale BSI je šéf. Pokud si někdo chce dodělat zásuvku napájenou "natvrdo" od baterky, tak by asi bylo nejvhodnější natáhnout kabeláž (stačí snad jen plus pól) přímo od baterky a hned za přípojem k baterii umístit vhodnou pojistku (15-20A?) pro 12V/200W. Kabel volit dostatečně předimenzovaný, tedy alespoň měděný pletenéhý s průřezem S=10mm2 a ideálně vložit do kabelové bužírky po celé délce a řádně vyvazovat ke karoserii (stahovacíma páskama/eskapásky). Je potřeba si uvědomit, že k propojení baterie a zásuvky vzadu bude potřeba alespoň 4-5m kabelu a na této délce dochází ke ztrátám, pokud zvolíte malý průřez, můžete i vyhořet, jelikož odběr spotřebičů dosahuje klidně i 200W. Nepoužíval bych náhodně objevené kabely v kabeláži auta konkrétně k napájení zásuvky vůbec- ten konec, z kterého jde 12V napětí může být a většinou i je spočítán na konkrétní odběr/proud. Pro trvalé napájení autozásuvky je asi nejvhodnější natáhnout si alespoň jeden vodič- plus pól přímo od baterky, vhodně tažený a ochráněný bužírkou. Druhý vodič resp. mínus pól si můžete přichytit ke karoserii- buďto využít stávající společné kostřící body či např. pod šroub navíječe pásů apod- potřeba myslet na to, že na nastříkaném dílu nebudete mít kontakt (zbytečně ale nebrousit barvu, raději si dát práci s najitím kostřícího bodu, závitového otvoru, který protáhneme závitníkem apod.). Tabulka s doporučeným průřezem vodičů např. zde: (nebo v příloze ke stažení.) http://www.caravanservis.cz/wp-content/uploads/2012/07/prurez_vodice.pdf Vhodná bužírka (ochrana vodiče), např.: prurez_vodice.pdf Upraveno 8. srpen 2018 uživatelem inoxing pecino ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.