OndraAsus Odesláno 29. červenec 2014 Sdílet Odesláno 29. červenec 2014 Zdarek, WTF? 2,0hdi,dpf,2005 sviti i oranzova kontrolka motoru + omezený výkon, jet se s tím ale dá.. zrovna jsem natankoval a stalo se to cca 10km za benzinkou, ale vzal jsem spravne naftu..v nadrzi jsem predtim moc nemel.. díky zarady a tipy, díky [upravil dne 29/7/14 18:20 od OndraAsus] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 29. červenec 2014 Sdílet Odesláno 29. červenec 2014 Bez diag asi těžko někdo poradí... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Přema Odesláno 29. červenec 2014 Sdílet Odesláno 29. červenec 2014 ..to máš auto na střeše? :roker Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OndraAsus Odesláno 29. červenec 2014 Autor Sdílet Odesláno 29. červenec 2014 ..to máš auto na střeše? :roker ne, ale fotku to nahrálo naopak)) [upravil dne 29/7/14 18:36 od OndraAsus] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Přema Odesláno 29. červenec 2014 Sdílet Odesláno 29. červenec 2014 bez dia je to věštění z kříštálové koule.....to co ti to píše je universální hláška poruchy motoru....... každý tuto hlášku přeloží do CZ jinak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
candee Odesláno 30. červenec 2014 Sdílet Odesláno 30. červenec 2014 nazdar, tak aj bez dia ti poradim,,, je to FAP filter, to iste som mal ja, daj si fap vycistit a bude pokoj. kontrolka auto do nudzoveho rezimu a ta ista chyba.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 30. červenec 2014 Sdílet Odesláno 30. červenec 2014 No divej se. Premo uz ani koule neni potreba:D:D:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
candee Odesláno 30. červenec 2014 Sdílet Odesláno 30. červenec 2014 heheh, no u mna to bolo tym Fapom,, cely problem s autom,, peugeot ,france tech atd mi pomenili EGR, VAHU VZDUCHU atd vsetko mozne, vzdy tvrdili ze fap nevykazuje chybu, siel som do garazu vycistili sme fap, a vualaa auto jak nove slape:( len skoda tie peniaze co som poplatil predtym,, mohli byt nove rozvody a komplet brzdy nove radsej:( co uz, clovek sa uci na vlastnych skusenostiach. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 30. červenec 2014 Sdílet Odesláno 30. červenec 2014 Tak to dopadne,keď ti je ľúto pár € za diagnostiku - hodnoty za jazdy auta.Pritom aj v KE sú chlapci z klubu čo by ti to urobili možno aj grátis:roker [upravil dne 30/7/14 21:53 od ferinko2] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rodito Odesláno 30. červenec 2014 Sdílet Odesláno 30. červenec 2014 měl jsem stejné příznaky nouzový režim a stejná hláška příčina vysoký tlak nafty z důvodu špatného DRV ventilu. Podruhé nouzový režim a stejná hláška a příčinou byl zaseklý regulátor na turbu. Doporučuji originál DIA. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
R.Carson Odesláno 12. červenec 2017 Sdílet Odesláno 12. červenec 2017 Ahojda, je to už delší dobu, co se tu řešil tento problém. Má teda někdo zkušenost po DIA, o jakou závadu se opravdu jednalo? Mám nyní stejný problém, dnes se mi objevila hláška "Chyba systému čištění zplodin". Ale jak psal OndraAsus, že před tím tankoval, měl jsem to taky tak. Po natankování /Benzina/ se mi tato hláška po chvilce objevila, cca po ujetí 3 km. Když jsem přijel domů a zamkl auto zjistil jsem, že mi nedovřelo víčko nádrže. Samozřejmě pojedu na DIA, ale nemohlo to nedovřené víčko mít na hlášce nějaký vliv? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 12. červenec 2017 Sdílet Odesláno 12. červenec 2017 Ahoj, pokud jsi neměl správně uzavřený uzávěr nádrže (ne víčko na blatníku), tak nemůže dojít ke vstříknutí aditiva do nádrže při tankování. Mohlo by to vyvolat chybovou hlášku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
R.Carson Odesláno 12. červenec 2017 Sdílet Odesláno 12. červenec 2017 Víčko bylo uzavřené. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 12. červenec 2017 Sdílet Odesláno 12. červenec 2017 Takže jedině diagnostika. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
R.Carson Odesláno 13. červenec 2017 Sdílet Odesláno 13. červenec 2017 Jo a auto jede normálně, žádné omezení výkonu jako u OndraAsus, jen svítí ta kontrolka motoru a po nastartování se jednou objeví ta hláška "Chyba systému čištění zplodin". Jak bude DIA dám vědět co bylo za problém. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
R.Carson Odesláno 14. červenec 2017 Sdílet Odesláno 14. červenec 2017 Tak jsem byl dnes na DIA, bohužel ne u známých, jelikož ti mají dovolené a pán, který spíše opravuje starší Škodovky, zjistil po zapojení závadu: kód P1445 - dosaženo maxima aditiva. Potom se mu objevily neznámé chybové kódya to 1644 a 1614, což nevěděl ani co je. Znamená to tedy, že je třeba doplnit aditivum?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
R.Carson Odesláno 14. červenec 2017 Sdílet Odesláno 14. červenec 2017 Byl jsem už v orig. servisu Peugeot v Hradci, tak zatím podle toho, co jsem jim říkal by měl být buď zanešený FAP nebo nedostatek aditiva. Horší je, že mají plno a tak jen na DIA jsem objednán na 25.7. Pak budou řešit opravu. Neví někdo o nějakém servisu v okolí Hradce, kde by nebyla tak dlouhá čekací doba? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
R.Carson Odesláno 15. červenec 2017 Sdílet Odesláno 15. červenec 2017 Nikdo neví? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 15. červenec 2017 Sdílet Odesláno 15. červenec 2017 No, asi by bylo dobré také napsat jaký máš motor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 15. červenec 2017 Sdílet Odesláno 15. červenec 2017 P1445 - příliš velké množství aditiva vstříknutého do nádrže - závada - čerpadlo aditiva nebo zaplněný FAP P1644 - informace o bodu odporu pedálu akcelerace . vadný bezpečnostní spínač pro omezovač rychlosti P1614 - - " - - " - Pokud máš motor 2.0 HDI nebo 1.6 HDI Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.