Přejít na obsah
  • Current Donation Goals

motor 1.6 vti ,spotreba oleja


andrej77

Recommended Posts

Ja som ju mal odpojenú. A tá hadica čo smeruje niekam dozadu asi do sania tak v nej bol podtlak. Pricucávala mi prst. Ale keď som dal na dieru odvetrania prst, tam to bolo neutrálne. Ani necucalo ani nefukalo. Len tak jemnúčko vychádzali olejové výpary.

Dokonca, ešte sa vrátim k tomu uzáveru vika, keď som dal preč ten uzáver a zachvílku som ho zavrel, tak motor sa skoro zadusil.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...
V 2. 7. 2017 at 19:15, Kukajz napsal:

Ešte som si všimol, že vrchnák na hrdle kde sa leje olej mi dosť "pricucáva" akoby bol dosť veľký podtlak v skrini motora a tým by ťahal olej okolo ventilov. Teda keď otvorím vrchnák pri zapnutom motore a pomali ho prikladám naspäť, tak mi ho pricucne. Nemohli by ste sa niekto pozrieť u svojho auta, či to máte tiež tak? Díky!

Tak jsem to dneska zkusil a taky mi to přisává a při zavření se motor "přidusí", trochu spadnou otáčky a pak se zase srovnají. Která z těch hadic nalevo je na odvětrávání klikovky?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

No a nebo Radku jako u tvojí 207 vynechávající čerpadlo oleje... Čidlo na kontrolku bude podle mě na tlak oleje (jak píšeš baroskopické).

Píše to před startem při jízdě? Pokud při jízdě tak to dost pravděpodobně bude právě čerpadlo!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Ajap u my 207 nic nevynechává, to u Radčiny 208 u novýho auta s 30tis km

@Jirikl no hlavně aby se to nezadřelo, protože sice tam olej je ale jestli ho to tlačí nahoru to nevíš, a pokud svítí kontrolka s olejničkou tak tam nejspiš tlak není, teda pokud není chyba v čidle, ale to nevíš

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Problém je v měřiči hladiny oleje, ta hláška znamená nedostatečnou výšku hladiny. Měřič měří hladinu jen do teploty 40°C po ohřátí už ne, proto se hláška objeví jen při studeném motoru. Pokud by byl nedostatečný tlak při nějakých otáčkách objeví se hláška na dia a rožne se kontrolka diagnostiky, registruje to jak nízký tlak tak i vysoký případně nedostatečný při nějakých otáčkách. Tlak řídí elektroventil na čerpadle podle zadání počítače. Viděl bych problém v měřiči hladiny, někdy pomůže pročištění konektoru ale pro všechny případy by to chtělo dia, jedině tam poznáš přesnou příčinu hlášky. Je tam několik možností různých kodů závad.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...