ozzy56 Odesláno 2. červenec 2017 Sdílet Odesláno 2. červenec 2017 přicucávat víčko by to nemělo, řekl bych, že bude ucpaná hadice odvětrání ventil. víka , je na levé straně ventil. víka (když stojíš před motorem) zkus ji vytáhnout (je jen nacvaknutá) a profoukni ji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kukajz Odesláno 2. červenec 2017 Sdílet Odesláno 2. červenec 2017 Ja som ju mal odpojenú. A tá hadica čo smeruje niekam dozadu asi do sania tak v nej bol podtlak. Pricucávala mi prst. Ale keď som dal na dieru odvetrania prst, tam to bolo neutrálne. Ani necucalo ani nefukalo. Len tak jemnúčko vychádzali olejové výpary. Dokonca, ešte sa vrátim k tomu uzáveru vika, keď som dal preč ten uzáver a zachvílku som ho zavrel, tak motor sa skoro zadusil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LovisML308 Odesláno 30. srpen 2017 Sdílet Odesláno 30. srpen 2017 V 2. 7. 2017 at 19:15, Kukajz napsal: Ešte som si všimol, že vrchnák na hrdle kde sa leje olej mi dosť "pricucáva" akoby bol dosť veľký podtlak v skrini motora a tým by ťahal olej okolo ventilov. Teda keď otvorím vrchnák pri zapnutom motore a pomali ho prikladám naspäť, tak mi ho pricucne. Nemohli by ste sa niekto pozrieť u svojho auta, či to máte tiež tak? Díky! Tak jsem to dneska zkusil a taky mi to přisává a při zavření se motor "přidusí", trochu spadnou otáčky a pak se zase srovnají. Která z těch hadic nalevo je na odvětrávání klikovky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kukajz Odesláno 1. září 2017 Sdílet Odesláno 1. září 2017 Díky za pokus! Aspoň viem že je to teda ok. Je to tá hrubšia vľavo hore a smeruje dozadu do sania... Tuším je v takom tkanom obale. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirikl Odesláno 11. říjen 2017 Sdílet Odesláno 11. říjen 2017 Začalo mi z ničeho nic psat na radiu cheng engine oil level a na palubaku se mi zobrazi na 1-2 sekundy mazaní. Nevíte co to znamená?? Oleje je v auta hromada a nikde neutíka auto je uplně suché. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 11. říjen 2017 Sdílet Odesláno 11. říjen 2017 Tak asi chyba snímače hladiny oleje, případně baroskopický čidlo tlaku, nebo něco v tom smyslu, pokud měrka ukazuje že je oleje dost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ajap Odesláno 11. říjen 2017 Sdílet Odesláno 11. říjen 2017 No a nebo Radku jako u tvojí 207 vynechávající čerpadlo oleje... Čidlo na kontrolku bude podle mě na tlak oleje (jak píšeš baroskopické). Píše to před startem při jízdě? Pokud při jízdě tak to dost pravděpodobně bude právě čerpadlo! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirikl Odesláno 11. říjen 2017 Sdílet Odesláno 11. říjen 2017 Nejel jsem stím, jen jsem si všiml,že před startem se to rozsvítí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ajap Odesláno 11. říjen 2017 Sdílet Odesláno 11. říjen 2017 Jestli motor neběží, tak bych řekl snímač hladiny. Ale nech si to potvrdit od někoho, kdo tomu opravdu rozumí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirikl Odesláno 11. říjen 2017 Sdílet Odesláno 11. říjen 2017 no zítra stím pojedu tak uvidím zdali to bude svítít i během cesty.. pokud ano tak problem bude kde asi?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 11. říjen 2017 Sdílet Odesláno 11. říjen 2017 @Ajap u my 207 nic nevynechává, to u Radčiny 208 u novýho auta s 30tis km @Jirikl no hlavně aby se to nezadřelo, protože sice tam olej je ale jestli ho to tlačí nahoru to nevíš, a pokud svítí kontrolka s olejničkou tak tam nejspiš tlak není, teda pokud není chyba v čidle, ale to nevíš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ajap Odesláno 11. říjen 2017 Sdílet Odesláno 11. říjen 2017 Jo sorry, máš pravdu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirikl Odesláno 12. říjen 2017 Sdílet Odesláno 12. říjen 2017 Pri ceste to nesviti jen pred startem a postartu a hnedjestli to zmizi a pak uz to vubec nevyskakuje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Laďa Odesláno 12. říjen 2017 Sdílet Odesláno 12. říjen 2017 (upraveno) A nestáváš nějak nakřivo autem? Nedávno se to tu řešilo. Jeden člen se rozčiloval, že za to může Peugeot. Upraveno 12. říjen 2017 uživatelem Laďa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Sale Odesláno 12. říjen 2017 Sdílet Odesláno 12. říjen 2017 Problém je v měřiči hladiny oleje, ta hláška znamená nedostatečnou výšku hladiny. Měřič měří hladinu jen do teploty 40°C po ohřátí už ne, proto se hláška objeví jen při studeném motoru. Pokud by byl nedostatečný tlak při nějakých otáčkách objeví se hláška na dia a rožne se kontrolka diagnostiky, registruje to jak nízký tlak tak i vysoký případně nedostatečný při nějakých otáčkách. Tlak řídí elektroventil na čerpadle podle zadání počítače. Viděl bych problém v měřiči hladiny, někdy pomůže pročištění konektoru ale pro všechny případy by to chtělo dia, jedině tam poznáš přesnou příčinu hlášky. Je tam několik možností různých kodů závad. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirikl Odesláno 12. říjen 2017 Sdílet Odesláno 12. říjen 2017 Tak jsem se díval a mám tam na te měrce minimum oleje jak je to rozpětí tak jsem na minimu,tak musím dolít a uvidím,ale podle toho to začína žrát olej :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomasARN Odesláno 12. říjen 2017 Sdílet Odesláno 12. říjen 2017 Ak si na minime, tak staci aby auto nebolo v uplnej rovine a bude ti hlasit nedostatok oleja Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirikl Odesláno 12. říjen 2017 Sdílet Odesláno 12. říjen 2017 tak jsem dolil olej a kontrolka přestala svítit. Takže to vypadá,že auto začína papat olej že?? proč to vzniká a da se to nějak opravit?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 12. říjen 2017 Sdílet Odesláno 12. říjen 2017 hlavně přesně zjisti, kolik oleje motor sežere za 1000 KM, pak se dá uvažovat o případné opravě, důležité taky je, aby olej někde netekl těsněním atd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirikl Odesláno 12. říjen 2017 Sdílet Odesláno 12. říjen 2017 motor atd.. zvenku je všechno čisté. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.