Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Co jste dnes udelali...


Marcel00

Recommended Posts

Dnes se darilo - kamenolom Masty trosku jsem havaroval s dronem pote co prestal poslouchat - proc zatim netusim ale pristat do tvreho a urazit jen dve vrtulky jednu nastipnout ze šesti a utrhnout zaves s kamerou
beru jako Ok - uz je opraveny a snad v pohode - kalibrace prosla tak snad.
Vyzkousim zitra na Sendrazi a v Pekle ...

A hned na to jsem opet naprosto bez priciny havaroval s druhym dronem u zamku Skalka / Podbrezi - dron si nastoupal do cca 30m a pak si to vzal susem dolu nastesti trefil krtinec tak krom hliny vsude asi taky prezil ....

Takove bouraci odpoledne - no zabery ale mame tak spokojenost.
 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čtvrteční postování fotek z Hlinska mělo nepříliš veselé pokračování - cca kolem poledne mi volala Hela, kde že jezdím a jestli bych jí nemohl odvézt z práce domů, že se jí hrozně motá hlava. No - já měl z Hlinska odjíždět až 13,50 + nějaký dvě hodiny cesta do Prahy, tak Hela jela z práce domů drožkou.
Když jsem dorazil domů, nevypadala vůbec dobře, ale je to žena bojovnice a tak o volání doktora ani odvozu na pohotovost nechtěla ani slyšet, že se to pokusí vyležet.
Ráno vypadala o něco líp, ale rozhodla se zvostat doma. Já měl "jenom" cestu na otočku na Vysočinu a tak jsem cca kolem poledne už dorazil domů. Hele bylo furt nanic a já se po poradě s naší lékařkou v práci rozhodl, že jí zavezu na pohotovost ať chce nebo ne. Ona mi ale řekla, že je ráda, když nějak odpajdá na WC a zpátky a že schody z druhýho štoku do auta nedá ani náhodou - tak teda 155 a volal jsem sanitku. 
Ta byla před domem opravdu během pár minut a záchranáři hned začali vyšetřovat - překvapilo mě, že podle nich nešlo o nějakou nevolnost nebo problémy s tlakem, ale měli podezření na nějaký problémy s rovnováhou (prý střední ucho) nebo dokonce slabou mozkovou příhodu - no šly na mě mrákoty a drbal jsem si hlavu, že jsem je nevolal už večer.
Helu odvezli do vojenské nemocnice, tam jí udělali CTčko a od pátka leží tam s tím, že se její stav pomalu lepší. Kdy jí pustí domů netušíme, ale jsem moc rád, že je to prý opravdu rovnováha v uchu a ne ta  mozková příhoda

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přiznám se, že i mě, jako Pražáka, umístění Hely do vojenské nemocnice překvapilo. Myslel jsem, že je tenhle špitál určen hlavně vojákům a že jí povezou spíš na Bulovku - nicméně jsem za Střešovice spíš rád, doktoři určitě působí tak, že vědí co dělají a pro nás je i dostupnější než ta Bulovka.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 6. 1. 2023 at 13:25, ozzy56 napsal:

 jak jsem tu před týdnem psal, že je auto dva roky od novoty bez poruch, tak to už neplatí--dnes ráno kontrolka asistenta jízdy v pruhu..., tak telefon, vzal mě hned na dílnu :super, kamera kaput, tak ji vytáhli a budu čekat až příjde na servis..., servisní diagnostikou tuto funkci vypnout nelze :grr, ale potvrdila se moje velmi silná averze vůči těm elektronickým kravinám, které člověk v autě nechce, ale musí je zaplatit, i když je nikdy nepoužije :grr, su nasraný, jak kdybych měl jít na noční šichtu :roker

právě jsem se vrátil z (hradu) 😂 autorizáku , kde vyměnili tu kameru, čekal jsem na ni jeden měsíc, co si myslím, že je hodně na auto, které se vyrábí pomalu vedle v baráku, ale na druhé straně musím pochválit chování personálu :super -- žádné lezení do řiti a hezký den přeji, ale hlavně se tam  necítíš jako otravný hmyz, prostě tak jak to má být 😉

snad se to teď povedlo :)

Upraveno uživatelem ozzy56
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Naviažem na @ozzy56ho. Auto má tiež viac než 2 roky, 23 000 km. Doteraz bez poruchy. V nedeľu výlet na Zochovu chatu nad Modrou v Malých Karpatoch. Po návrate do auta z mrazivej zasneženej krajiny sa rozsvietila kontrolka poruchy motora. Naštartovať šlo, ale bolo jasné, že auto ide len na 2 valce. OBD2 ukázal P1337, čo by mohol byť 1. valec. Tých cca 40 km som sa dodrncal v núdzaku domov. Na 2 válce bez turba sa to auto rozbiehalo ako vylágrovaný jednosedadlový pionier. Pred domom som zhasol motor, zapol zapaľovanie a už žiadna chyba. Servis až vo štvrtok. Dúfam, že to bude len zapaľovacia cievka. :myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No když píšete o těch autech. Tak já mám pro vás příběh na dobrou noc :  Včera první den v práci po návratu z Dolomit a hned "perla" :roker  Já to cejtil v kostech už na svahu a tak jsem volal šéfovi, jestli mi tu fůru do Brna nemůže vyměnit za něco bližšího, abych to po těch horách dal. No nakonec mi ji neprohodil a tak jsem po jedné ráno vstal, abych včas naložil a byl po šesté v Brně na náměstí dokud tam nikdo nebude. A ono prd. Už v pátek jsem se náhodně dozvěděl, že auto je po týdnu odstávky úplně mrtvé - nenastartovali ani motor a ani agregát. Tak to mne na pondělní Brno hned povzbudilo ještě více. No na konec jsem v pondělí motor nastartoval a po vymazání chyb v software nastartoval i agregát a odhodlaně vyrazil. A někde kolem 80-90 km D1 jsem si v kopci všimnul, že auto netáhne jak jsem zvyklý. No nic říkám si, asi jsem naložený více než obvykle. No zkrátím to - skončilo to tím, že jsem se do kopce táhnul cca 17 km/h a na rovince to dokonce vytáhnul na cca 45-55 km/h. :bacha Táhnul jsem se pár kiláku v pravém, Tiráci na mne blikali / troubili a mě bylo ouzko, protože jsem čekal který "ospalý" Rumun to do mne zezadu narve. Tak jsem to zoufale zapíchnul v tom nouzovém výklenku a volal do práce a servis. A prý kde stojím a já v 5 ráno tak nějak nevěděl - to jsem opravdu nesledoval. No nakonec jsem to popotáhnul na cca 140km na MOL u Velkého Meziříčí. Tam jsem to definitivně vzdal a přemýšlel co bude dál. Dispečer mi řekl , že obvolá příjemce, že budu mít zpoždění (prý zpoždění hahaha) a servis lamentoval, že jsem tak daleko od Prahy. A jestli prý to dojedu do Brna :myslim .  Tak po tom , co jsem 2x cca á hodina vypaloval nuceně DPF, abych vždy popojel cca 10 km jsem vybafnul, že Brno tedy nedám a ať to nějak řeší. No ve finále sehnali servis (neznačkový) hned u Velkého Meziříčí a jestli to prý dostanu alespoň tam. Tak jsem zas hodinu vypaloval DPF a pak vyrazil. Měřák DPF letěl rychlostí světla do červených, z pod kabiny se ozývalo zlověstné přetlakové odfukování, ale dojel jsem tam. Borci to napíchli na diagnostiku a prý kdy se měnili palivové filtry. Pokrčil jsem rameny a nabídl kontakt na majitele vozu. Máchli rukou, vyštrachali někde dva kompaktibilní filtry a prý vyndejte si z kabiny, co by mohl padnout. Tak jsem vyndal tablet , mobil, bágl a příruční hasičák od sedačky řidiče a "můžete" . Tak začali pumpovat a mě se najednou kousla pumpa zařval jsem stop - zpátky dolů a následně vyndal zpoza sedačky spolujezdce 10kg hasičák, který mi nově hodili na podlahu se slovy někam si to dej. No kdybych si na něj nevzpomněl tak určitě prošel tím sklem. No a závěr : po výměně obou paliváků auto zase zrychlovalo i do kopce akorát manévrovat (couvat) s 12 metrovou krávou v 11 hodin na pěší zóně mezi do mobilu zahleděnými dorostenci, neslyšícími důchodci a metaři co neuhnou ani tanku bylo opravdu o nervy. :bacha

Ale alespoň vím na čem sedím :mrk

obrazek.thumb.png.751281b28362f842a679ffb7079bfd50.png

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Klemoň - Ad filtry (nějaký skvrny na Slunci ci co)

Kamarád v neděli řešil zamrzlou T4 Multivan, co mu pod sjezdovkou odmítala nastartovat. Nakonec to skončilo až odtahem do Prahy a včera psal rozuzlení, že mu mechanik suše oznámil, že měnit naftovej a vzduchovej filtr 1x za 4 roky není ta správná frekvence. Holt za svou blbost zaplatil několik tisíc za odtah z Bedřichova do Prahy.

Upraveno uživatelem Medvěd
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Klemoň já měl za to že ta mašina je nová že přišla na plac zárověň s Tebou nebo si to pletu že jsi měl mít nějakou tu tříosu a ta měla bejt funglová? U tehle moderních aut stačí když to stojí týden a ta nafta začne sedat no ještě k tomu byl celý minulí týden docela studený a pondělní ráno bylo ještě studenější takže se nedivím že to ucpalo filtry. 

Já jsem dnes měl takový nějaký jalový den ráno mě bolely záda rozhejbal jsem to. Přijel jsem na dílnu a přišel mechanik od souseda venco mohl by jsi mi pomoct vrátit převodovku do auta šéf se nemůže hnout vzali ho záda tak ji neuzvedne tak jsem mu šel pomoct tam jsem skejsnul asi do oběda pak jsem šel k sobě začal jsem měnit čidla ABS na PN na 307 a ještě jsem měl vyměnit těsnění na spoji výfuku no než jsem se dodrbal s těma čidlama tak se záda ozvaly podruhé tak jsem se převlíknul zamknul a jel sem vrátit ségře auto na kterém jsem včera dělal STK a pak jsem jel domů. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No tak jsem si to pamatoval dobře. No možná že ty naftový filtry když je to čtyrleté auto měnili jednou max. dvakrát. Když ono to nejni jako bejvávalo na Matesu nebo na Stoosumačtyřicítkách první byla sklenička a když ji člověk dvakrát za rok vyčistil tak neměl problém. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...