Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Brzdy...to by mi z toho uz ruplo v kuli.


Vopičí

Recommended Posts

Furt mě trápí přední pravý kolo,

přibržďuje přibržďuje a pořád přibržďuje.(Pro přesnost předek je Bendix a zadek Girling) Vyměnil jsem brzdový potrubí, repasoval hlavní brzdovej válec, koupil a nandal opravnou sadu na tu přední pravou kotoučovku a vono to pořád přibržďuje :grr:grr:grr:grr:grr Co s tim?

V garáži je všechno Ok, i po podupání na brzdu když běži motor se kolo dobře toči. Ale jakmile někam vyjedu a párkrát na křižovatce nebo při parkování zabrzdím, je vymalováno, začne přibržďovat. Jde to v garáži odstranit povolením ovzdošňováku a malinko roztažením, pak to zase začne fungovat.....šlapu(co to jde) na brzdu(v garáži), kouknu na kolo a ono nepřibržďuje. Ale jakmile někam vyjedu a brzdim za jízdy, trošku se kousne a je hotovo. Čím to k sakru je :myslim:myslim:myslim:myslim?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Měl bych asi nevhodnou poznámku, brzdovka byla měněna? Nebo, jestli ono tam něco nelítá (nějakej kousek) a nezacpává trubku nebo něco jiného.

P.S. Ta opravná sada - byla měněna i gumička co usnadňuje vracení pístu?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Gumičky v hlavním válci byly měněný všechny a na brzdě taky ( bylo to komplet vytažený, rozebraný a vyčištěný), brzdovka je taky nová, jedině by to ještě mohlo bejt v tý gumový hadičce co vede k čelisti, tu jsem naprofukoval, ještě to jednou o víkendu pořádně projdu a pak dám vědět. Ale za další rady budu hrozně rád, tak zatím :papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Vopičí

Gumičky v hlavním válci byly měněný všechny a na brzdě taky ( bylo to komplet vytažený, rozebraný a vyčištěný), brzdovka je taky nová, jedině by to ještě mohlo bejt v tý gumový hadičce co vede k čelisti, tu jsem naprofukoval, ještě to jednou o víkendu pořádně projdu a pak dám vědět. Ale za další rady budu hrozně rád, tak zatím :papa

Jak, neprofukoval gumovou hadičku, co vede k čelisti? To jako chceš říct, že jsi vyměnil trubky, zrepasoval celej třmen, a NECHAL TAM STAROU HADICI??? Nezbláznil ses? Vždy? ta hadice má z toho všeho uvedeného nejmenší životnost! A nadto je z toho pomalu nejlevnější... Přesně podle těch příznaků - po povolení odvzdušňováku se to vrátí - je ta hadice uvnitř natolik nabobtnalá, že se úplně stáhla, tlak na pedál jí roztáhne a kapalinu protlačí, ale nazpátek se uzavře, a gumičky nemaj sílu tu hadici roztáhnout, proto to zůstane viset!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Další supr rada, ještě že vás mám :super.

Je to hold tak, trubky nový, repas válce i třmene ale hadičky jsou starý. To mi nedošlo, že naboptnaj, koukal jsem na ně, ale vypadaly celkem dobře, tak jsem je tam nechal, ale o vikendu PUJDOU VEN :super

Nachci to zakřiknout, ale začíná se mi zdát že budu mít po víkendu opraveno.:mrk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hoši hoši, mě asi rupne v kouli z vás ;) Brzdy se fakt musej dělat pořádně, dy? na brzdách jde o hubu... Hadice stojí asi dvě stovky, tu je lepší měnit i preventivně. Jsem si ten původní příspěvek musel přečíst několikrát, abych to tam vůbec našel. Setkal jsem se s takovými hadicemi už několikrát, zdaleka to není výjímka, sám když vyndavám třmeny na repasi, hadice rovnou stříhám.

Když máš vpředu Bendixy, bacha na to, jak se dávaj destičky - maj bejt přesazený, drážky nejsou přesně naproti sobě, jinak se to kroutí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo jo, u nádrže byly trubky pěkně zrezlý... přímo jako perník, ale horší je bylo vyndat. Když jsem zjistil, že vedou mezi nádrží a kastlí a jsou tam zacvakaný do držáků, chtěl jsem se na to vybodnout, ale brzdy jsou brzdy a maj bejt ve 100% stavu, takže nebylo co řešit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přesně tak, nádrž šla ven, naštěstí to tam moc zrezlý nebylo, teda kromě konektoru od palivoměru, ten moc vodivě nevypadal (řekl bych za 5 dvanáct). Ale když už jsem měl odrezovač a štětec v ruce, tak jsem natřel spodek kufru, člověk vůbec netuší, jak podvozek vypadá :o, dokud si pod to nelehne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No to ses do toho pořádně pustil. Ono je to ale dobrý, tehdy na srazu v Plzni na té klouzací folii jsem při plném brzdění tu trubku prošlápl, jak byla narezlá, u tehdejší ségřiny 205 z r.93 (!). A když si vezmu, že většina 205-tek je starších... Ještě je dobrý dát rovnou nový i lanovody ručky. No a bude auto jak nový, už \"jenom\" nápravy, motor, spojka, poloosy... ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 4 měsíce později...

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...