David11 Odesláno 13. říjen 2014 Sdílet Odesláno 13. říjen 2014 To plnění LPG bych si nechal udělat vedle benzínu je to schovaný a nemusiš si k tomu lehat když tankuješ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David11 Odesláno 22. říjen 2014 Sdílet Odesláno 22. říjen 2014 Jakou máte velikost nádrže na LPG mám C8 2007 a potřebuju vědet jaká největší tam vleze diky moc za odpovědi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Prouza Odesláno 22. říjen 2014 Sdílet Odesláno 22. říjen 2014 Já mám jen 50l, kvůli průjezdnému profilu. Ale třeba zde http://www.neptun-harfa.cz/C8/3386.html nainstalovali 61l, jak píšou v popisu. Mě technik, tvrdil že větší by se vešla, ale zmenšila by se mi světlá výška. Vzhledem k tomu, že občas projedu místy, kde tu světlou výšku využívám natěsno, tak jsem větší nádrž nechtěl riskovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlkklx Odesláno 23. říjen 2014 Sdílet Odesláno 23. říjen 2014 Už jsem psal,74l nádrž,jestli si teď z práce dobře vybavuju,tak uchycení tlumičů a tažný je stejně vysoko,nebo -+ 1cm,jde tam spíš o průměr,řešilo se aby do nádrže neklepala při max propružení zadní náprava.Průměr ale z hlavy neřeknu,musel bych změřit,nebo zeptat plynaře na typ co tam namontoval.Plnění mám pod víčkem nádrže,vejde se tam,ale plynaři to nechtějí moc dělat,je to pracnější.Prostě mám šikovného plynaře....Do nádrže dostanu cca 62-64l kvůli bezpečnostní rezervě,dojezd 500 km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David11 Odesláno 23. říjen 2014 Sdílet Odesláno 23. říjen 2014 Diky chlapci objednána 61 litrová podle fotek bude přesná Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kléma Odesláno 2. listopad 2014 Sdílet Odesláno 2. listopad 2014 Ahoj. Tuším že mám taky 61l.(natankuji cca 50l) Jinak mám opět C8 2.2 116kw + lpg Prins. Zatím najeto cca 12 tis. km a spokojenost. Docela to jede i když ta nafta je mi stále sympatičtější - teda alespoň v mám druhém starém Ulysse (mechanika) 2.1td . Novou naftu (HDI) v novém modelu bych asi při mém cenovém rozpočtu nechtěl. Za ty prachy co stála benzínová C8 bych koupil kasičku. Takže volba byla jasná a zatím pohoda. Je to o zvyku a musí se to víc točit. I když 2.2 slušně tahá už od 2 tisíc. Jen při předjíždění se musí víc vytočit a kolem 3500 otáček to letí slušně. Zjistil jsem, že je to i o pocitu- jelikož je benzín tichý tak to klame. Po srovnání si myslím, že to nejede hůře jak nafta v konečném resumé. Prostě nafta krouták a benzín otáčky. Asi je to opravdu o zvyku - při normální jízdě nepozoruji výrazný rozdíl v dynamice. Náklady zatím pouze olej a brzdové destičky. Spotřeba dálka do 10L , město cca 13. Uvidím teď v zimě - bude to papat víc benzínu. Jinak majitel mi to prodal s půlkou nádrže benzínu a ještě stále na to jezdím. Jediné negativum častější tankování a baští olej - klasika benzínů. Spotřeba oleje je cca 1l na asi 4000 km -což je lepší jak u původního - ekonomicky nevýrazné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hanes.t Odesláno 5. srpen 2016 Sdílet Odesláno 5. srpen 2016 Ahoj. Potřebuji vyměnit C4 Grand Picasso za něco většího a uvažuji o C8,807 nebo ulysse. Chci pouze benzín nebo LPG , ale když jsem o tom svému mechanikovy řekl, tak mi to razantně rozmlouval s tím, že motory 2.0i a 2.2i v těchto vozech nejsou vůbec povedené a mají VELMI vysokou spotřebu oleje. Volal i do Peugeota kde mu to potvrdily. Chci se Vás zeptat na Vaše osobní zkušenosti (pozitivní i negativní) jestli je to vážně tak špatné. Díky za odpověď Hanes Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 1 Odesláno 5. srpen 2016 Sdílet Odesláno 5. srpen 2016 Nejsou to špatně motory rozhodne spolehlivější než nové a při správně údržbě jsou nesmrtelný, a ze žerou olej není to nic hrozného 1-2l/10000km....a nemají žádný fatální následky jako preskoceny rozvody nebo rozhozene časování rozvodu...vůbec bych se jich nebál mám 2 auta sice 1.8 už 6 let a vše bez problémů. Maca1 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xpetrix Odesláno 5. srpen 2016 Sdílet Odesláno 5. srpen 2016 3.0i V6? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hanes.t Odesláno 5. srpen 2016 Sdílet Odesláno 5. srpen 2016 (upraveno) To nemůžu. Pokud vím tak 3.0 byl pouze automat a já to auto budu používat i v autoškole na skupinu B+E a tam je podmínka manuál. to:Charlie1 1.8 mám v grand picassu také a jsem velmi spokojen. Pouze tankuju LPG a o nic se nestarám. Buhužel mi ale toto auto do autoškoly nejde kvůli nízké váze, jinak bych si ho nejradši nechal. Chtěl jsem po Citroenu navýšení hmotnosti v TP o 101kg, ale nechtěli o tom ani slyšet. Mě právě odrazují od těch 2.0 a 2.2. Upraveno 5. srpen 2016 uživatelem hanes.t Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wyziv Odesláno 5. srpen 2016 Sdílet Odesláno 5. srpen 2016 2.2i 16V benzin - mám ho dva roky, najeto cca 205000 km a bez problémů. Za cca 10000km doleju max. 1litr oleje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kléma Odesláno 14. srpen 2016 Sdílet Odesláno 14. srpen 2016 K benzínu/LPG 2.2 116kw. Od posledního příspěvku najeto cca 20tis.km --celkem tedy přes 30 tis. km. Zatím bez jediného problému - dlouhodobá spotřeba LPG za tu dobu 11.3L - kombi provoz . Olej spotřeba 1l na cca 4000tis km. Používám Total 5W/40 - jak jsem psal ekonomicky nezajímavé (2.50Kč na 100km). Zatím pouze výměna 1 lanovodu k zadní brzdě a něco žárovek- musím zaklepat :). Jo a ještě k tomu nutno počítat tak 0.5l benzínu na 100km na starty - opět průměr za celou dobu. Při současné ceně LPG u nás 11.50Kč/litr radost jezdit - hlavně ať to vydrží a všem hodně pohodových km. kléma Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlkklx Odesláno 22. srpen 2016 Sdílet Odesláno 22. srpen 2016 Jenom velký pozor na zamrzání odvětrání motoru při delších mrazech v zimě,olej to vytlačí do sání s fatálními následky.Trpí na to občas 2,0 i 2,2.Ten samý problém má i 1,8 (poměrně obsáhlá diskuse o tom je na citroeňáckém foru),ale tam je olej vytlačen ven přes měrku,takže je čas něco udělat než to odskáče motor.Důvod všeho je ale malý průnik chladicí kapaliny do oleje těsněním pod hlavou,v létě se odpaří,v zimě se kondenzát nahromadí v hadičkách odvětrání a dojde k zamrznutí.Originál těsnění hlavy na sobě mělo gumovitý potah,ten byl místy úplně rozežraný.Mírná spotřeba oleje je vlastnost,ne závada.Dělá to atypická konstrukce stíracích kroužků,po výměně za kroužky z druhovýroby klasické konstrukce to nebere nic.Spotřeba na LPG dlouhodobě 12,5l,ale často jezdím v 7 lidech. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.