Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Benzínový motor v 807


honza205D

Recommended Posts

  • O 2 týdny později...

Já mám jen 50l, kvůli průjezdnému profilu. Ale třeba zde http://www.neptun-harfa.cz/C8/3386.html  nainstalovali 61l, jak píšou v popisu. Mě technik, tvrdil že větší by se vešla, ale zmenšila by se mi světlá výška. Vzhledem k tomu, že občas projedu místy, kde tu světlou výšku využívám natěsno, tak jsem větší nádrž nechtěl riskovat. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Už jsem psal,74l nádrž,jestli si teď z práce dobře vybavuju,tak uchycení tlumičů a tažný je stejně vysoko,nebo -+ 1cm,jde tam spíš o průměr,řešilo se aby do nádrže neklepala při max propružení zadní náprava.Průměr ale z hlavy neřeknu,musel bych změřit,nebo zeptat plynaře na typ co tam namontoval.Plnění mám pod víčkem nádrže,vejde se tam,ale plynaři to nechtějí moc dělat,je to pracnější.Prostě mám šikovného plynaře....Do nádrže dostanu cca 62-64l kvůli bezpečnostní rezervě,dojezd 500 km.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Ahoj. Tuším že mám taky 61l.(natankuji cca 50l) Jinak mám opět C8 2.2 116kw + lpg Prins. Zatím najeto cca 12 tis. km a spokojenost. Docela to jede i když ta nafta je mi stále sympatičtější - teda alespoň v mám druhém starém Ulysse (mechanika) 2.1td . Novou naftu (HDI) v novém modelu bych asi při mém cenovém rozpočtu nechtěl. Za ty prachy co stála benzínová C8 bych koupil kasičku. Takže volba byla jasná a zatím pohoda. Je to o zvyku a musí se to víc točit. I když 2.2 slušně tahá už od 2 tisíc. Jen při předjíždění se musí víc vytočit a kolem 3500 otáček to letí slušně. Zjistil jsem, že je to i o pocitu- jelikož je benzín tichý tak to klame. Po srovnání si myslím, že to nejede hůře jak nafta v konečném resumé. Prostě nafta krouták a benzín otáčky. Asi je to opravdu o zvyku - při normální jízdě nepozoruji výrazný rozdíl v dynamice. Náklady zatím pouze olej a brzdové destičky. Spotřeba dálka do 10L , město cca 13. Uvidím teď v zimě - bude to papat víc benzínu. Jinak majitel mi to prodal s půlkou nádrže benzínu a ještě stále na to jezdím. Jediné negativum častější tankování a baští olej - klasika benzínů. Spotřeba oleje je cca 1l na asi 4000 km -což je lepší jak u původního - ekonomicky nevýrazné. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 rok později...

Ahoj. Potřebuji vyměnit C4 Grand Picasso za něco většího a uvažuji o C8,807 nebo ulysse. Chci pouze benzín nebo LPG , ale když jsem o tom svému mechanikovy řekl, tak mi to razantně rozmlouval s tím, že motory 2.0i a 2.2i v těchto vozech nejsou vůbec povedené a mají VELMI vysokou spotřebu oleje. Volal i do Peugeota kde mu to potvrdily. Chci se Vás zeptat na Vaše osobní zkušenosti (pozitivní i negativní) jestli je to vážně tak špatné.

Díky za odpověď

Hanes

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nejsou to špatně motory rozhodne spolehlivější než nové a při správně údržbě jsou nesmrtelný, a ze žerou olej není to nic hrozného 1-2l/10000km....a nemají žádný fatální následky jako preskoceny rozvody nebo rozhozene časování rozvodu...vůbec bych se jich nebál mám 2 auta sice 1.8 už 6 let a vše bez problémů.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To nemůžu. Pokud vím tak 3.0 byl pouze automat a já to auto budu používat i v autoškole na skupinu B+E a tam je podmínka manuál.

to:Charlie1

1.8 mám v grand picassu také a jsem velmi spokojen. Pouze tankuju LPG a o nic se nestarám. Buhužel mi ale toto auto do autoškoly nejde kvůli nízké váze, jinak bych si ho nejradši nechal. Chtěl jsem po Citroenu navýšení hmotnosti v TP o 101kg, ale nechtěli o tom ani slyšet. Mě právě odrazují od těch 2.0 a 2.2.

Upraveno uživatelem hanes.t
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

K benzínu/LPG 2.2 116kw. Od posledního příspěvku najeto cca 20tis.km  --celkem tedy přes 30 tis. km. Zatím bez jediného problému - dlouhodobá spotřeba LPG za tu dobu 11.3L - kombi provoz . Olej spotřeba 1l na cca 4000tis km. Používám Total 5W/40 - jak jsem psal ekonomicky nezajímavé (2.50Kč na 100km). Zatím pouze výměna 1 lanovodu k zadní brzdě a něco žárovek-  musím zaklepat :). Jo a ještě k tomu nutno počítat tak 0.5l benzínu na 100km na starty - opět průměr za celou dobu. Při současné ceně LPG u nás 11.50Kč/litr radost jezdit - hlavně ať to vydrží a všem hodně pohodových km. kléma

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jenom velký  pozor na zamrzání odvětrání motoru při delších mrazech v zimě,olej to vytlačí do sání s fatálními následky.Trpí na to občas 2,0 i 2,2.Ten samý problém má i 1,8 (poměrně obsáhlá diskuse o tom je na citroeňáckém foru),ale tam je olej vytlačen ven přes měrku,takže je čas něco udělat než to odskáče motor.Důvod všeho je ale malý průnik chladicí kapaliny do oleje těsněním pod hlavou,v létě se odpaří,v zimě se kondenzát nahromadí v hadičkách odvětrání a dojde k zamrznutí.Originál těsnění hlavy na sobě mělo gumovitý potah,ten byl místy úplně rozežraný.Mírná spotřeba oleje je vlastnost,ne závada.Dělá to atypická konstrukce stíracích kroužků,po výměně za kroužky z druhovýroby klasické konstrukce to nebere nic.Spotřeba na LPG dlouhodobě 12,5l,ale často jezdím v 7 lidech.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...