Guest Ludweek Posted October 4, 2005 Share Posted October 4, 2005 nazdarek lidicky poridil jsem cirou optiku na lvicka ale svetla svitej na krute kratkou vzdalenost...zkousel jsem je trochu zvednout ale nic moc vysledek...tak me napadlo jestli se daji zvednout nejkym nastavenim motorku...jednoduchym nastavenim ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fusion Posted October 4, 2005 Share Posted October 4, 2005 U naší 306 to taky tak je, nevím proč. A navič se normální a dálkový střídají, to mě dost vadí. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Swallow Posted October 4, 2005 Share Posted October 4, 2005 I mně 306 svítí málo a taky se střídají tlumená a dálková světla, což bude tím, že je tam jen jedna H4 a nic víc.Nastavení jsem nenašel jiný než šroub na imbus na motorku ( nahoru/dolů ) a pak ještě jeden u chladiče, ten je, předpokládám, na posun světelného kužele do stran.Hloupý je, že nemůžu dát obě světla stejně, levý je pořád výš a nejenom, že asi oslňuju, ale sám můžu pozorovat tak letadla. Tak už nepozoruju ledadla, předchozí majitel pravděpodobně někde naboural předek a ulomil spodní držák na světle, nový nekoupil a místo toho tam dal plechovej držáček, samozřejmě neměřil a tak bylo světlo pořád nahoru.Jinak nastavování nahoru/dolů je jen ten imbus na motorku a imbus na straně u chladiče je opravdu doleva/doprava.Ale stejně nic moc světlo, 405 to bylo jiný kafe ( H4 + H1 ). [upravil dne 4/10/05 Swallow] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Driver Posted October 4, 2005 Share Posted October 4, 2005 Hm že bych se přidal? Taky mě to svítí nic moc, chtělo by to asi seřídit. nemám teda čirou optiku - je to r.v.98, ale moje stará 306 z \"96\" svítila na potkávací světla líp. Jinak dálkový bych řekl že jsou v pohodě. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
seys Posted October 4, 2005 Share Posted October 4, 2005 já taky vidím houby,objednal jsem si ted lepší H7,tak snad to bude lepčí)) jsem uvažoval o 100w,ale prý se to hřeje a odchází:-( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Romis Posted October 4, 2005 Share Posted October 4, 2005 Nevim čim to může být, mně to na 406 taky nesvítí uplně nejlíp, ale zkusil jsem na motůrku uříznout ty plastový tyčky s kuličkama, dal tam kratší šroubek a je to lepší. Takovej pokus může být s vyndanym motůůrkem to by se ty světla měli zvednou do max polohy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Swallow Posted October 4, 2005 Share Posted October 4, 2005 Původně zaslal: Romis Nevim čim to může být, mně to na 406 taky nesvítí uplně nejlíp, ale zkusil jsem na motůrku uříznout ty plastový tyčky s kuličkama, dal tam kratší šroubek a je to lepší. Takovej pokus může být s vyndanym motůůrkem to by se ty světla měli zvednou do max polohy Řek bych, že ty motorky máš trochu v háji, pak se ty tyčky nepohybujou po celé dráze.Nový motorek stál okolo tisícovky.Jinak 406 taky nějak obvzláš? nesvítí. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Romis Posted October 4, 2005 Share Posted October 4, 2005 NO tak jsem to vyřešil šroubkem, než abych kupoval novej motůrek za litr. už jsem si na to zvykl a nějak mi to přestalo vadit:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Swallow Posted October 4, 2005 Share Posted October 4, 2005 Původně zaslal: Romis NO tak jsem to vyřešil šroubkem, než abych kupoval novej motůrek za litr. už jsem si na to zvykl a nějak mi to přestalo vadit:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ludweek Posted October 4, 2005 Share Posted October 4, 2005 Původně zaslal: Swallow I mně 306 svítí málo a taky se střídají tlumená a dálková světla, což bude tím, že je tam jen jedna H4 a nic víc.Nastavení jsem nenašel jiný než šroub na imbus na motorku ( nahoru/dolů ) a pak ještě jeden u chladiče, ten je, předpokládám, na posun světelného kužele do stran.Hloupý je, že nemůžu dát obě světla stejně, levý je pořád výš a nejenom, že asi oslňuju, ale sám můžu pozorovat tak letadla. Tak už nepozoruju ledadla, předchozí majitel pravděpodobně někde naboural předek a ulomil spodní držák na světle, nový nekoupil a místo toho tam dal plechovej držáček, samozřejmě neměřil a tak bylo světlo pořád nahoru.Jinak nastavování nahoru/dolů je jen ten imbus na motorku a imbus na straně u chladiče je opravdu doleva/doprava.Ale stejně nic moc světlo, 405 to bylo jiný kafe ( H4 + H1 ). [upravil dne 4/10/05 Swallow] presne na ten imbus jsem myslel hned jak se vrati kara z lakovny tak to prozkoumam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fusion Posted October 4, 2005 Share Posted October 4, 2005 Původně zaslal: Swallow I mně 306 svítí málo a taky se střídají tlumená a dálková světla, což bude tím, že je tam jen jedna H4 a nic víc. Jojo, to sem si neuvědomil. V 605 mám H1+H1 (myslím 55W a 60W) a svítí to super (alepoň oproti naší 306). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DjBoom Posted October 4, 2005 Share Posted October 4, 2005 Já měl teda čirou na 306 H7/H7 a na dálkový svítily obě. S modrejma 100W sem si na nedostatek světla stěžovat nemoh ale ani když tam byly sériovky nesvítila špatně [upravil dne 4/10/05 DjBoom] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xaverious Posted October 4, 2005 Share Posted October 4, 2005 To ja jsem musel po havarce menit obe predni svetla a taky mi sviti dolu. nechapu to ..i kdyz jsem to posteloval na max. Myslel jsem ze je nejaka chyba uchytu, ale kdyz ten problem ma vic lidi tak to muze byt v necem jinem. Jestli to nekdo osefuje tak to bude super. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Swallow Posted October 5, 2005 Share Posted October 5, 2005 Původně zaslal: Xaverious To ja jsem musel po havarce menit obe predni svetla a taky mi sviti dolu. nechapu to ..i kdyz jsem to posteloval na max. Myslel jsem ze je nejaka chyba uchytu, ale kdyz ten problem ma vic lidi tak to muze byt v necem jinem. Jestli to nekdo osefuje tak to bude super. Máš ty tyčky z motorku pro seřizování zacvaknutý v držáku v parabole uvnitř světlometu? Pokud ne, tak se Ti světla nezvednou . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xaverious Posted October 5, 2005 Share Posted October 5, 2005 No me se zvedaj kdyz to steluju, ale porad mi to sviti dolu ...i kdyz jsem na max. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Swallow Posted October 5, 2005 Share Posted October 5, 2005 Tak nic Když nastavuješ světla, předpokládám, že máš přepínač na palubce na nule a seřizuješ to imbusem na motorku.Jika už by to musel abýt hnutá příčka s úchyty, nic jiného jsem tam neviděl . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ludweek Posted October 5, 2005 Share Posted October 5, 2005 Původně zaslal: DjBoom Já měl teda čirou na 306 H7/H7 a na dálkový svítily obě. S modrejma 100W sem si na nedostatek světla stěžovat nemoh ale ani když tam byly sériovky nesvítila špatně [upravil dne 4/10/05 DjBoom] svitili obe H7?? ajtakrajta...tak to bude dalsi vec na reseni Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Swallow Posted October 5, 2005 Share Posted October 5, 2005 Původně zaslal: Ludweek Původně zaslal: DjBoom Já měl teda čirou na 306 H7/H7 a na dálkový svítily obě. S modrejma 100W sem si na nedostatek světla stěžovat nemoh ale ani když tam byly sériovky nesvítila špatně [upravil dne 4/10/05 DjBoom] svitili obe H7?? ajtakrajta...tak to bude dalsi vec na reseni Jestli jsi měl předtím světla s H4 musíš buď vyměnit páčku pod volantem ( originální řešení, dražší ) nebo připojit přes relé tak, aby zůstaly svítit i tlumená světla při přepnutí na dálku.Tak jsem si teď přečet začátek, takže buď páčka nebo relé. [upravil dne 5/10/05 Swallow] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.