Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Ani vyhrivani zrcatek ani zadni repro ...


WiZiPoK

Recommended Posts

Nazdak holky a kluci ..

Tak dneska jsem chtel zamachrovat pred kolegou, kdyz jsme v rannich hodinach jeli do prace, ze \"vysusim\" zpetna zrcatka pouhym zmacknutim jednoho tlacitka :) .. no jo ... ale jedno tlacitko = jedno zrcatko .... Totiz zrcatko u ridice nejak nehralo .. No neva, skocim pro kousek hadriku dozadu .. a tam zas nehraje zadnmi repro na stejne strane ...

Nevim jestli je mezi nima nejake spojeni ....

Nevite nahodou, neni tam nejaka pojistka na vyhrivani zrcatek ... a navic oddelane leva-prava?

Muze byt nejake spojeni mezi reprakem a zrcatkem?

Ten reprak ani nepiska, totalne KO ....ale odstrojit jsem to zatim nedokazal ...

A jak na zpetne zrcatko?

Dikec ...

Vite, mam to auto jen 14 dni :)

[upravil dne 3.10.05 WiZiPoK]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dokud to nerozebereš, tak nezjistíš bohužel nic. Mám teda starej model a tam je ta pojistka na zrcátka obě + ještě něco dalšího, takže tam pravděpodobně bude nějakej špatnej kontakt (případně tam nebude vyhřejvaný zrcátko - pokud ho někdo předtím usřelil a nechtělo se mu platit víc za nový vyhřejvaný) Co se týká repra, tak tam si myslím bude problém v kontaktu na 100% (vypadlý kabel), pokud tedy není repro mechanicky poškozené ... Ale jak jsem psal na začátku - rozebrat.

Jinak co se týká rozebrání zrcátka, tak si dej \"vyhledat\" a postup si najdi :papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Diky kluci,

dnes rano jsem koukal na pojistky, ale nic jsem z nich nevykoukal ...

Je v knizce JAK NA TO postup popsany, nebo alespon naznaceny? ze bych se odhodlal tuto knizku si poridit ...

Kde najdu konektor k repraku? u repraku primi? nebo nekde v panelu u ridice?

Pripadne jak oddelat zrcatko? lze sundat ta zadni krytka? nebo musim vyndat zrcatko-sklo?

jinak hledaaamm ....:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já to řešil na jaře. Ten návod jak rozebrat zráctko v knížce je a stejně tak je i tady na fóru. Hledej např. :Dhttp://www.peugeot-club.com/topic/6699-zrcatka---vyhrivani---folie/#69623

S tím reprem nevím (mám starý model) Musíš se prostě dostat přímo zezadu k repráku. Sundat kryty apod. Většinou to jde, ale chce to udržet nervy a vše s citem - a někdy i pěkně zabrat :mrk Pak pokud je kabel k repráku v poho, tak vyzkoušet, jestli je průchozí, popřípadě vyzkoušet repro, jestli hraje atd. Porstě metodou \"pokus omyl\"

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak uz zadni reprak ma na stole :)

Dnes jsem se k tomu odvazil a ostrojil zadni cast peugeota. Konecne jsem zjistil proc mi zadni reprak nehraje ...

Nebudete verit, ale cely reprak byl natolik nahraty, ze jsem ho malem neudrzel v ruce .... (po 1 hod provozu radia)...

Takze cely repraj je \"odpaleny\" .... membrana je uplne oddelena od rezonancni civky, na magnetu jsou zas nejake divne fleky od nejake pryskyrice nebo neceho podobneho ...

no hold, zadni reprak v cudu.

Byl to HARMAN ...10cm, nevite, lze jeste stejny koupit?

Na strankach peugota je cena za novy dil c.6562c8 = 253+dph, jen nevim jestli to bude taky HARMAN. Nemate s tim nekdo zkusenosti?

Diky

.. na zrcatku jdu az zitra ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no auto mam jen 21 dnu :))

predchozi majitel (nemcour) si myslim ze mel rad hudbu, drnci mi i predni repraky kdy to trosku osolim .... (audio CLARION + CD Changer + JBL zesak)

a v predu u ridice jsem nepoznal ze zadni repro je mimo ...

nevite o nejakem slusnem e-shopu, ne obchodu v CB kde bych mohl neco takovyho sehnat?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jestli tam někdo namontoval zesilovač, kterého výkon přesahuje možnosti repráků, tak (slušně řečeno) neudělal dobře. Anebo se to tak v autech dělá? - nemám zkušenosti. Ale při normálním ozvučování (v místnostech, prostranství) se to respektuje - nikdo si přece nechce odvařit repráky.

[upravil dne 6.10.05 P607Olda]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nazdarek,

tak musim se Vam pochlubit ;)) Povedlo se mi opravit zpetne zrcatko .. no spise znovu rozchodit ....ale s reprakem a ze sesilovacem to bude horsi ... ale hned vam to popisi:

Vyzbrojen s vytisknutou casti fora a s naradim jsem se vydal na parkoviste pred domem ;)

Musim rict, ze popis kolegy P607Olda byl vynikajici, stacilo vyklopit zrcatko nahoru aby se dole objevila skvira a hend jsem nasel 2 konce nejakeho dratku ...

Jednalo se o dratenou sponku ve tvaru pisma \"omega\", trosku hranatejsi, ale jinak presna omega :) nozicky teto omegy staci pritlacit k sobe a lehce potlacit dozadu a sklo uz mate na dlani ...

Hned jsem zmeril napeti v dratech, ktere vedly primo k topni vrstve ... nameril jsem krasnych 13.8 voltu ... a vtom mi zrcatko zacalo hrat na dlani :) hold pouze spatny kontakt .... tak fofrem dat kontakty spravne + kapka z tavne pistole a je dilo hotovo .... abych to sklo se sponkou dokazal zptaky natlacit, kluzne povrchy jsem natrel silikonem .... a zrcatko je jako nove :)

S reproduktorem jsem takove uspechy nemel, ale presto nejake reseni asi existuje.

Pri spustenem radiu jsem klasickym-beznym multimetrem na konektorech zadniho reproduktoru nameril 6.8V !!, je to k neuvereni, ale je to tak .... Tak jsem se dal do odstrojeni i druhe pulky vozidla abych mohl namerit i druhy zadni reproduktor ... A po odstrojeni jsem jen koukal , tam uz zadny HARMAN, ale krasny asi 2pasmovy JBL .... Napeti na konektoru cca 0.3-0.5V .... tak to je rozdil ...

Podle toho usuzuju, ze uz i predchozi majitel mel problem s odpalenym reprakem a uz nahradu kupoval ... ale bohuzel i nahrada se prepalila ...

Pote jsem vyndal cely zesilovac JBL z prave zadni casti vozidla.

Jak jsem koukal na konektor na vystupu, je to 4kanalovy zesak se 8mi portama, neboli 8mi pin-pary. Jak jsem z barvicek vydedukoval a na dratech nameril:

- 1. konektor je levy predni (vysky) - nameren 0.3-0.5V,

- 2. konektor pravy predni (vysky) - nameren 0.3-0.5V,,

- 3. konektor je levy predni (dvere) - nameren 0.2-0.4V,

- 4. konektor pravy predni (vysky) - nameren 0.2-04V,

- 5. konektor levy zadni - nameren 6.5-6.8V,

- 6. konektor pravy zadni - nameren 0.4-0.5V,

- 7. neobsazen ???? - nameren 0.4-0.5V,

- 8. neobsazen ???? - nameren -0.3V,

Vypada, ze na 5. konektoru je neco spatnyho .... a uz je jasny proc reprak se zahriva a pak se odpali ..

Prepokladam ze jak na predek i na zadek vozidla lze pripojit 4 repraky, z ceho v zadu mam jen 2.

Myslite, ze kdybych ten reprak z 5. mista prepojil na misto 7. fungovalo by?

Nevite jestli muj predpoklad je realny?

Nevite nekdo, jestli takovy zesak lze nechat nekde upravit a jestli je to rentabilni?? abych neplatil vic nez cena celeho zarizeni .. jestli to ma smysl ..

V pripadne kdyz budu vyuyivat 7.vystip ze zesilovace, nebude ten 5. nejak blbnout a rozsirovat se?

Nebo mozna ze pro vyuziti 7. vystupu treba upravit vstup ?

Prosim, poradte ... hodne prosim ...

Nevim jestli je to spravne oznaceni, ale na zesilovaci stoji nasledovne cislo ... JBL HS6400 ... a pak uz jen carovy kod. na webu jsem bohuzel nic o tom nenasel ... nemate nekdo nejaky popis, manual, vykres? Nevyznate se v tom nekdo? Lze to opravit?

Diky

WiZi

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To jsem rad jestli Ti popis pomohl:super

Zesilovac:

Predesilam, ze 8-kanalovy autozesilovac jsem nikdy zblizka nevidel, takze se mohu mylit, nicmene jinych zesilovacu jsem par videl.

Opravit by to urcite slo, pokud jsou tam na koncaku tranzistory, tak bude jeden prorazeny (v lepsim pripade prorazena izolace) - a druhy asi odpaleny. Pokud je na konci integrac, tak vymenit integrac. Pro elektronika to neni tezky ukol.

Nicmene bys mohl zkusit provozovat kanal 7. Nejprve zkus odber celeho zesilovace bez signalu - mel by byt max. asi 0,3 A - to aby ses presvedcil, jestli tam ten 5. kanal nedela zkrat.

No a pak vyzkousej na zadni repraky 7. (a dal bych k tomu do paru 8.) kanal. Myslim, ze se nemuze nic zleho stat, maximalne ze by mohly mit mensi vykon, anebo omezene basy, kdyby byly urceny pro vyskace.

Neskodilo by zkouset to doma na stole, se zdrojem 12V a reproskrinemi - tak bys poznal, jak to hraje, jestli to ma basy a - co mne zajima - jestli jsou vsechny kanaly rovnocenne (mimo 5, samozrejme).

Skoda ze nebydlis bliz, aspon bychom si zitra pohrali...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jeste doplnim: jestlize ten 5. kanal dosud vydrzel (a nezapalil auto), tak by to asi vydrzel i nadale. Ten klidovy proud nevim presne - jestli je v zesilovaci nejaky menic napajeciho napeti na vyssi tak muze mit i vetsi odber.

Kdybys sundal viko - jestlipak by se nedalo odpojit napajeni toho 5. kanalu (vyndat pojistku nebo odstranit propojku?)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Diky za analyzu ...

myslim si ze je to 4kanalovy zesak s zdvojenym vystupem na kanal ...

No rad bych to zkusil doma, ale ani 12V zdroj, ani externi repraky ... a do Sumperka daleko :)

Jak jsem promeroval jednotlive vystupy tak napeti nebylo vsude stejne, samozrejme to jiste zavisi taky na typu a stavu repraku, pouze to osme misto bylonajednou ZAPORNE ... kdyby to tam bylo prehozene ...

Jaj pozna bezny uzivatel - kdyz rozdela v obivaku na skleneme stoli JBL kdyz uz i deti spi - ze kde je chyba ? nebo radeji do toho se nemam poustet?

Diky :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tam jak jsi nameril jine napeti tak tam je odvareny vystup.

Jeste mi napis co je to 8 portu, neboli 8 pin-paru.

Tam jak pripojujes reprak, myslis ze je jeden pol uzemnen?

Nicmene, zkus ten 7. kanal, normalne v aute: vstup z 5. kanalu propoj na vstup 7. kanalu no a na vystup 7. kanalu zapoj nejake repro (na zkousku muze byt i nektery v aute).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...