Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Cukání motoru peugeot 407 2.0HDi


Encore

Recommended Posts

nevim jestli najdu která je to hadice. ty dvě hadice na foto u sebe s bílou a zelenou spojkou vedou nejspíš z nádrže a pokračují za motor k čerpadlu. jedna je uršitě vytažena k ruční pumpičce nahoře na motoru a taky musí jít k palivovému filtru. ale není tam vidět. možná by bylo nesnažší připojit tu petku s naftou k výstupu z palivového filtru. zde jsou fotky:

20181007_174143.jpg

20181007_174348.jpg

Upraveno uživatelem drtikol777
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

na baloniku je privod  cize pouzijes ten koniec co ide do cerpadla

a potom vezmes ten koniec hadicky po rozpojeni(zeleny) co ide  do cerpadla

ale lepsie vziat privod z filtra lebo balonik je pred filtrom  takze by si siel aj cez filter

Upraveno uživatelem krtek 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

privod a spiatocka  aj do radiatora doma ti idu dve trubky ze ?

aby mohlo medium cirkulovat dookola 

 

cize privodom z nadrze  ide palivo do vt cerpala  a prepad (to co sa nevyuzije )sa z cerpadla vracia naspet  do nadrze a takisto  prepad zo vstrekov  ta tensia hadicka na vstrekovacoch  s vypletom tak sa tiez vracia do nadrze

ale tie spiatocky cerpadlo a vstreky sa v motorovom priestore spoja do jednej a naspet do nadrze ide uz len ta jedna hlavna hadicka (zelena) na foto ktoru rozpojis

Upraveno uživatelem krtek 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tu  ale on ide aj cez filter,  ty musis privod odpojit z filtra (hadica co ide z fitra na cerpadlo oznacena bielou farbou a strcit do flase  ) 

takze pouzijes len tu zelenu co vidis vo videu a tu bielu nie, musis ist k filtru  a ako pisem vysie v zatvorke, odpojis z filtra a  strcis do flase

 

Upraveno uživatelem krtek 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

potreboval bych to ale otestovat pri delsi jizde. To asi jen tak nepujde. To by chtelo 5l kanystr a umistit ho nekam asi mimo motor kde bude horko.

 

P.S.

Kdyz mackam rucne balonek co je nahore pod krytem motoru tak by mel po chvili ztvrdnout ne? Me prijde ze trochu ztvrdne a kdyz mackam dal tak jakoby nekde uchazi vzduch...

 

Tak sem zjistil ze trochu netesni primo napojeni hadice na balonek. Nevim zda to muze mit tak zasadni vliv aby chcipal motor. 

 

Nemuzete mi nekdo poslat schema zapojeni hadic palivoveho systemu?

 

Upraveno uživatelem drtikol777
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 11 měsíců později...

A co si mame predstavit pod pojmem povoleny? Povoleny v objimce navazujici na chladic spalin? Nebo byl uplne dole? 

A nebo jinak, kdyz ho povolite treba v te objimce a pak spatne spojite zpatky, bude tam netesnost a budou tudy utikat spaliny (citil bys na krizovatce jak stojis se zahratym motorem) a samozrejme to rozhodi system spalovani, protoze ti to tam muze jak utikat, tak prisavat (pri zaskrcene klapce v sani). At tak nebo tak, smes plynu bude jina nez vypocita RJ podle mapy a udaju z cidel. 

Ale to je jen dohadovani. To bylo jen naznaceni coby, kdyby :) Bez obhlidky ti to nikdo asi moc nerekne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...