drtikol777 Odesláno 17. srpen 2018 Sdílet Odesláno 17. srpen 2018 ahoj. už skoro 2 roky řeším problémy s mým P407 1.6HDI r.v. 2006 VIN VF36E9HZC21228431. nejdříve sem měl problémy se chcípáním motoru po nastartování. na diagnostice nic. po roce se konečně objevila nějaká chyba. bu'd nízký nebo vysoký tlak paliva. občas chyba turba. nakonec sem vyměnil DRV ventil a auto nějaký čas fungovalo. teď pozoruji po ujetí cca 30km od nastartování cukání motoru v libovolných otáčkách. občas po nastartování nenaskočí turbo. pozoruji, že když mám plnou nádrž, tak je to mnohem lepší. modlim se aby to nebylo vštřikovací vysokotlaký čerpadlo a chci nejprve zkusit zda to nemůže dělat EGR. dnes jsem na zkoušku odpojil konektor z EGR a zkusím s tím něco ujet. doufám, že to ničemu nevadí. četl jsem zde, že už to také někdo zkoušel. do budoucna bych nejraději EGRko zaslepil nebo úplně odpojil, ale zase abych prošel STK. hned po prvním nastartovaní s odpojeným konektorem vyskočila na palubovce chyba ABS/ESP. nechápu jak to s tím může souviset... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brixtr Odesláno 17. srpen 2018 Sdílet Odesláno 17. srpen 2018 @drtikol777 jedno tema ti musi na tvuj dotaz stacit. nevkladej to prosim do vice temat, tim to rychleji nevyresis Péťa ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
drtikol777 Odesláno 18. srpen 2018 Sdílet Odesláno 18. srpen 2018 Tak sem zjistil ze odpojeny konektor na egr nema vliv na muj problem. :-( mel sem trictvrte nadze a auto stejne cukalo. Jakmile sem dotankoval plnou nadrz tak cukani zmizelo. Takze nejake cerpadlo? Ma moje 1.6hdi i podavaci cerpadlo v nadrzi? Diagnostika pise jen vysoky tlak paliva Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaC2 Odesláno 18. srpen 2018 Sdílet Odesláno 18. srpen 2018 Odpojeni konektoru EGR u 1,6hdi neni moc k nicemu. To spolehas na to, ze pruzina ten ventil zavre - to ale nemusi byt pravda. Ty sice zamezis tomu, aby jej RJ otevirala, ale tim odpojenim nezajistis, ze se najisto zavre. To zajistis jen vlozenim zaslepky, pak si teprve muzes byt jisty, ze to EGR dela nebo ne. A podavaci cerpadlo to nema - 1,6hdi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
drtikol777 Odesláno 18. srpen 2018 Sdílet Odesláno 18. srpen 2018 Proc to s plnou nadrzi funguje perfektne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaC2 Odesláno 19. srpen 2018 Sdílet Odesláno 19. srpen 2018 Na to ti neodpovim, protoze nejsem jasnovidec. Jen jsem ti chtel rict, ze tvuj test EGR nebyl vubec k nicemu, ze to o nicem nevypovida. Tz. ze takhle si reknes, ze EGRem to neni, ale nemusi to byt pravda. A kdyz odpojis konektor, je jasne, ze RJ to hned pozna. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
drtikol777 Odesláno 19. srpen 2018 Sdílet Odesláno 19. srpen 2018 To chapu. Ale nechce se mi cele auto rozebirat. A ridici jednotka asi neni v poradku kdyz spojuje prakticky vyfuk s esp/abs Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaC2 Odesláno 19. srpen 2018 Sdílet Odesláno 19. srpen 2018 Chlape, nehledej problem tam kde neni. RJ nebude vubec nic. Hlavne ji nemen, vyhozene penize. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
drtikol777 Odesláno 21. srpen 2018 Sdílet Odesláno 21. srpen 2018 Je schopnej nekdo poradit proc auto jede bez problemu jen s plnou nadrzi? Jakmile ujedu 300km tak motor zacne skubat? Jak se palivo dostavdo motoru? Kolik je na to treba cerpadel? Nemuze byt problem nekde v nadrzi? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 21. srpen 2018 Sdílet Odesláno 21. srpen 2018 (upraveno) začni vyčistěním filtru(sítka) v nádrži a taky profoukni tlakovým vzduchem potrubí od nádrže k motoru, prostě takové ty zásahy, které se dají udělat bez servisu, el. čerpadlo v nádrži to nemá--naftu nasává k motoru dopravní čerpadlo ve vysokotlakém čerpadle, profoukni i naftové hadice po motoru a kolem naft. filtru, ať je jistota, že plynulému toku nafty nic nebrání, až pak bych řešil ostatní věci na motoru Upraveno 21. srpen 2018 uživatelem ozzy56 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
drtikol777 Odesláno 23. srpen 2018 Sdílet Odesláno 23. srpen 2018 (upraveno) Chtel sem se do toho pustit. I to cerny kulaty zubaty viko co to cele drzi sem dokazal povolit ale kdyz odpojim kteroukoliv ze tri hadicek, tak mi z nadrze tece vsude nafta. Mam zrovna plnou :-D ale kdyz nemam plnou tak to zas nejede :-D dokaze mi jekdonrict proc jsou tam tri hadicky a ktera je na co? A lze nejak vypustit nadrz zespodu a po vycisteni nadrze znovu naftu nalit zpet? Dik Upraveno 23. srpen 2018 uživatelem drtikol777 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
drtikol777 Odesláno 31. srpen 2018 Sdílet Odesláno 31. srpen 2018 Tak jsem to cele vyndal. Na dne nadoby je videt sitko. Je ciste. Jsou tam dve hlavni hadicky. Obe jsou ciste a pruchozi. Pak je tam treti vystup. Na fotce uplne dole. A ten je ucpany, ale asi schvalne. Nevim k cemu slouzi.. Otazka zni. Co dal? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 31. srpen 2018 Sdílet Odesláno 31. srpen 2018 Jen mě napadlo, zkusil jsi když to začne dělat problém, otevřít uzávěr nádrže? Problém by mohl být v neprůchodném odvzdušnění nádrže. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
drtikol777 Odesláno 31. srpen 2018 Sdílet Odesláno 31. srpen 2018 (upraveno) Zkusim... Dik myslíš že k odvzdušnění slouží ten třetí výstup s tou bílou čtvercovou pojistkou na koncovce hadičky? proč je tedy ucpaná? je tam zpětný ventil? Upraveno 31. srpen 2018 uživatelem drtikol777 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
drtikol777 Odesláno 4. září 2018 Sdílet Odesláno 4. září 2018 Jizda s otevrenym vickem nadrze nepomaha... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
drtikol777 Odesláno 7. říjen 2018 Sdílet Odesláno 7. říjen 2018 už to zlobí při každé jízdě. kolik mám nafty v nádrži nemá vliv. prostě když jedu tak to cuká jako by tam nešlo palivo. nevím jestli tedy odchází čerpadlo nebo jestli to nemůže být nějaká hadička a uchází třeba vzduch. když motor vytočím agresivně nad 3000 tak většinou rovnou chcípne. moje diag píše chyby P0069, P0087, P1113 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 7. říjen 2018 Sdílet Odesláno 7. říjen 2018 no mas problem stlakom paliva Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 7. říjen 2018 Sdílet Odesláno 7. říjen 2018 (upraveno) obidi palivovu nadrz vyved hadicky u VT cerpadla do flasky s naftou ci sa nieco zmeni Upraveno 7. říjen 2018 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
drtikol777 Odesláno 7. říjen 2018 Sdílet Odesláno 7. říjen 2018 do nádrže jsem koukal. je tam jen sítko a to je čisté. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 7. říjen 2018 Sdílet Odesláno 7. říjen 2018 (upraveno) nerozumieme sa asi flasku napijis priamo na vysokotlake cerpadlo pod kapotou ,aby si vylucil problem vedenia paliva od nadrze ,filter nafty a podobne Upraveno 7. říjen 2018 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.