Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Cukání motoru peugeot 407 2.0HDi


Encore

Recommended Posts

ahoj. už skoro 2 roky řeším problémy s mým P407 1.6HDI r.v. 2006 VIN VF36E9HZC21228431.

nejdříve sem měl problémy se chcípáním motoru po nastartování. na diagnostice nic. po roce se konečně objevila nějaká chyba. bu'd nízký nebo vysoký tlak paliva. občas chyba turba. nakonec sem vyměnil DRV ventil a auto nějaký čas fungovalo.

teď pozoruji po ujetí cca 30km od nastartování cukání motoru v libovolných otáčkách. občas po nastartování nenaskočí turbo. pozoruji, že když mám plnou nádrž, tak je to mnohem lepší. modlim se aby to nebylo vštřikovací vysokotlaký čerpadlo a chci nejprve zkusit zda to nemůže dělat EGR. dnes jsem na zkoušku odpojil konektor z EGR a zkusím s tím něco ujet. doufám, že to ničemu nevadí. četl jsem zde, že už to také někdo zkoušel. do budoucna bych nejraději EGRko zaslepil nebo úplně odpojil, ale zase abych prošel STK. hned po prvním nastartovaní s odpojeným konektorem vyskočila na palubovce chyba ABS/ESP. nechápu jak to s tím může souviset...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak sem zjistil ze odpojeny konektor na egr nema vliv na muj problem. :-( mel sem trictvrte nadze a auto stejne cukalo. Jakmile sem dotankoval plnou nadrz tak cukani zmizelo. Takze nejake cerpadlo? Ma moje 1.6hdi i podavaci cerpadlo v nadrzi? Diagnostika pise jen vysoky tlak paliva

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Odpojeni konektoru EGR u 1,6hdi neni moc k nicemu. To spolehas na to, ze pruzina ten ventil zavre - to ale nemusi byt pravda. Ty sice zamezis tomu, aby jej RJ otevirala, ale tim odpojenim nezajistis, ze se najisto zavre. To zajistis jen vlozenim zaslepky, pak si teprve muzes byt jisty, ze to EGR dela nebo ne.

 

A podavaci cerpadlo to nema - 1,6hdi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na to ti neodpovim, protoze nejsem jasnovidec. Jen jsem ti chtel rict, ze tvuj test EGR nebyl vubec k nicemu, ze to o nicem nevypovida. Tz. ze takhle si reknes, ze EGRem to neni, ale nemusi to byt pravda. A kdyz odpojis konektor, je jasne, ze RJ to hned pozna.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

začni vyčistěním filtru(sítka) v nádrži a taky profoukni tlakovým vzduchem potrubí od nádrže k motoru, prostě takové ty zásahy, které se dají udělat bez servisu, el. čerpadlo v nádrži to nemá--naftu nasává k motoru dopravní čerpadlo ve vysokotlakém čerpadle, profoukni i naftové hadice po motoru a kolem naft. filtru, ať je jistota, že plynulému toku nafty nic nebrání, až pak bych řešil ostatní věci na motoru

Upraveno uživatelem ozzy56
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chtel sem se do toho pustit. I to cerny kulaty zubaty viko co to cele drzi sem dokazal povolit ale kdyz odpojim kteroukoliv ze tri hadicek, tak mi z nadrze tece vsude nafta. Mam zrovna plnou :-D ale kdyz nemam plnou tak to zas nejede :-D dokaze mi jekdonrict proc jsou tam tri hadicky a ktera je na co? A lze nejak vypustit nadrz zespodu a po vycisteni nadrze znovu naftu nalit zpet? Dik

20180822_151914.jpg

Upraveno uživatelem drtikol777
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

už to zlobí při každé jízdě. kolik mám nafty v nádrži nemá vliv. prostě když jedu tak to cuká jako by tam nešlo palivo. nevím jestli tedy odchází čerpadlo nebo jestli to nemůže být nějaká hadička a uchází třeba vzduch. když motor vytočím agresivně nad 3000 tak většinou rovnou chcípne. moje diag píše chyby P0069, P0087, P1113

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...