pajik999 Odesláno 20. srpen 2017 Autor Sdílet Odesláno 20. srpen 2017 baffy mne předběhl - to je přesně ono. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Jirka12 Odesláno 22. srpen 2017 Sdílet Odesláno 22. srpen 2017 díky moc, jak to zase hodí chybu, vyzkouším.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zvěřina Odesláno 4. září 2017 Sdílet Odesláno 4. září 2017 Zdravím všechny, chci se zeptat na čidlo teploty nasávaného vzduchu. čidlo jsem našel, ale nevede k němu žánej drát. Prošel jsem ten svazek, co jde okolo a nic jsem nenašel. Mohl by mi někdo, prosím, zjistit, odkud ten drát vede. Dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 4. září 2017 Sdílet Odesláno 4. září 2017 Měl by vést normálně ze svazku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zvěřina Odesláno 4. září 2017 Sdílet Odesláno 4. září 2017 Dík. Tam jsem ho hledal už několikrát a furt nic. Ale třeba se časem někde vyklepe. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
baffy Odesláno 4. září 2017 Sdílet Odesláno 4. září 2017 Celkom určite to pôjde z RJ motora respektíve do RJ motora ,ale presne kam ,tak na to by bolo potrebné asi VIN ,myslím si. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zvěřina Odesláno 4. září 2017 Sdílet Odesláno 4. září 2017 Tak do řídící jednotky to půjde určitě, ale mě jde o druhej konec. Nemám konektor na ten termistor . Ne že by mi to moc vadilo, ale diag mi hlásí teplotu 82 stupňů a po nastartování si to vezme teplotu z váhy vzduchu. Ale předpokládám, že ten je chladnější jak za mezichladičem.Takže je asi rozhozený nastavení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
baffy Odesláno 4. září 2017 Sdílet Odesláno 4. září 2017 Oki ,reagoval som na tvoju časť otázky kde sa pýtaš ,citujem : Mohl by mi někdo, prosím, zjistit, odkud ten drát vede. ,ale možno som to iba špatne pochopil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zvěřina Odesláno 5. září 2017 Sdílet Odesláno 5. září 2017 Pravda, dotaz tak zněl, ale tak daleko jsem nemyslel . Stačí mi najít konektor k čidlu. Případně kdyby někdo věděl k čemu patří konektor s jedním žlutým drátem- ten mi zase přebejvá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Jirka12 Odesláno 18. říjen 2017 Sdílet Odesláno 18. říjen 2017 (upraveno) Tak jsem vyměnil snímač teploty vzduchu, k tomu sem dal i nový senzor tlaku sacího potrubí, poslal manželku přes půl republiky na výlet a za 3 hodiny volala , že to chybu vyhodilo znovu...tak nevím co zkusit vyměnit dál...? ? :-( Máte prosím ještě někdo nějaký nápad? Nebo holt rovnou někam do Peugeotu na orig.diag.? Upraveno 18. říjen 2017 uživatelem Jirka12 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pajik999 Odesláno 18. říjen 2017 Autor Sdílet Odesláno 18. říjen 2017 Diag by to chtělo určitě.Jakou chybu to vyhodilo znovu ?? Na základě jaké chyby jsi měnil " snímač teploty vzduchu" a "senzor tlaku sacího potrubí" ?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Jirka12 Odesláno 18. říjen 2017 Sdílet Odesláno 18. říjen 2017 vyhodilo to znovu hláškuku "depollution system faulty" a na čas omezilo výkon a krouťák, po 4 nastartování zhasne, chová se to jako závada občasná, ne trvalá... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pajik999 Odesláno 20. říjen 2017 Autor Sdílet Odesláno 20. říjen 2017 Hláška " depollution system faulty " může znamenat spoustu věcí.Diagnostika ukáže konkrétní závadu(závady) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Jirka12 Odesláno 30. říjen 2017 Sdílet Odesláno 30. říjen 2017 Tak dia ukázala chybu P0238 něco s tlakem ohledně turba...prý to musí prověřit elektrikář jestli kabel, nebo ventil nebo čidlo...takže za 2 dny pokračování.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Jirka12 Odesláno 1. listopad 2017 Sdílet Odesláno 1. listopad 2017 (upraveno) ...tak se musím pochlubit s úžasnou zkušeností s firmou Peugeot Auto Kalný (pobočky Strakonice, Klatovy, Čimice), po předchozí diag. viz výše jsem byl odeslán ke specialistovi do Čimic...údajně měl prověřit zkrat, proměřit tlak v hadičkách a já nevím co ještě pán ve ST povídal... v Čimicích jsem si poseděl něco přes 3 hodiny aby mi výše uvedený odborník sdělil naprosto identické údaje co jeho kolega ze Strakonické pobočky o 2 dny dříve (neudělal ani o pohyb víc než ten předchozí mechanik a sice připojil dg a pak orientačně zkontroloval celistvost kabelů a hadiček), jen tomu prvnímu to trvalo 25 min. oproti dnešním 3 hodinám.. a výsledek? "No pane, to není jen tak, to může být cokoli, nechte nám to tu týden dva, my budeme dělat testovací jízdy a snad se chyba ukáže v provozu a pak snad budeme moudřejší, a kdybyste chtěl tak vám půjčíme náhradní vůz P206 za 400,-/den. Tak jim říkám, takže vyjetá nádrž, 2-4 tis za půjčené auto a vsledek může být stejný jako dnes?...prý ano...na můj dotaz zdali se porucha nějaké komponenty třeba čidla nebo egr ventilu atd vyskytuje častěji nevěděli a zkoušet měnit jedno po druhém je prý neekonomické řešení (2 týdny zkušebních jízd a půjčené auto je dozajista ekonomické terno).... tak jsem se uklonil a jel do.... Má prosím někdo zkušenost, co kolem toho turba se kazí nejčastěji, že bych to ještě zkusil vyměnit... rešení ala Peugeot Auto Kalný je z mého pohledu total "monkey byznys" s nejistým výsledkem... dík za každý nápad... Upraveno 1. listopad 2017 uživatelem Jirka12 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RichVa Odesláno 1. listopad 2017 Sdílet Odesláno 1. listopad 2017 (upraveno) To je divné, s mechanikem od Kalného z Čimic zatím dobré zkušenosti. Ale už staršího datam takže třeba tam už ten správný není Pana Brože z Virtu jsi zkusil? Tam jezdím já a dosud dobré zkušenosti. Stejný motor měl na své, dnes bývalé, C5. Já stejným motorem, pokud ho zrovna nežerou krysy, zatím problémy nemám, tak s turbem nevím. Upraveno 1. listopad 2017 uživatelem RichVa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pajik999 Odesláno 1. listopad 2017 Autor Sdílet Odesláno 1. listopad 2017 Ahoj , našel jsem tohle k chybě P0238 : https://www.yourmechanic.com/article/p0238-obd-ii-trouble-code-turbocharger-boost-sensor-a-circuit-high-by-jay-safford a tady to samé z překladače : https://translate.google.cz/translate?hl=cs&sl=en&u=https://www.yourmechanic.com/article/p0238-obd-ii-trouble-code-turbocharger-boost-sensor-a-circuit-high-by-jay-safford&prev=search Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Jirka12 Odesláno 2. listopad 2017 Sdílet Odesláno 2. listopad 2017 (upraveno) Ahaaa, takže pokud budu směřovat na ty opravy, tak kabely prý kontrolovali, konektor taky,takže zbývá tlakový senzor, resp. ten zmiňovaný snímač...to je zřejmě to jejich "jo pane to může být cokoli"... nemáš představu, který senzor tedy to přesně je? to RichVa- Brože určitě zkusím navštívit pokud má s Peugeotama nějakou zkušenost... Upraveno 2. listopad 2017 uživatelem Jirka12 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zvěřina Odesláno 12. červenec 2018 Sdílet Odesláno 12. červenec 2018 Zdravím všechny, po delší době se vracím k hledání ztraceného konektoru. Mohl by mi někdo zjistit čísla drátů k tomu konektoru? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 12. červenec 2018 Sdílet Odesláno 12. červenec 2018 1365 a 1341 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.