johnyx5 Odesláno 25. únor 2003 Sdílet Odesláno 25. únor 2003 Zdar lidi, chci z benzinový 405 vyhodit motor a hodit do ní TD. Vítám veškeré informace o této problematice. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek V. Odesláno 25. únor 2003 Sdílet Odesláno 25. únor 2003 Poradim ti. Prodej benzina a kup naftaka. To je nejlevnejsi varianta. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 25. únor 2003 Sdílet Odesláno 25. únor 2003 Radek ti poradil za mě Já bych se ale docela zeptal, jak by sis to představoval vyřešit papírově, v TP? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hics Odesláno 25. únor 2003 Sdílet Odesláno 25. únor 2003 Kromě průseru s papírama (u peugeotů sou v tomto sněru dost neochotní, viď Oddie:D) tě už jen čekají samá pozitiva a jistoty (pokud seš duševní i fizický masochista). Koromě motoru a převodovky musíš vyměnit podstatnou část elektroinstalace, palivovej systém, výfukový potrubí, sání, chladičovku s chladičem a pár drobností, který mě nenapadli. Čili pokud nemáš téměř kompletní auto ze kterýho by se to dalo odstrojit, slušně vybavenou dílnu a hooodně dobrou známost u Peogotů, tak raději poslechni kluky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
voštík Odesláno 25. únor 2003 Sdílet Odesláno 25. únor 2003 asi tak.... jo a je jina aji palubovka, teda jenom ty kontrolky.....ale to by slo vyresit snad jen prehozenim dratu k palubovce a pridanim zarovek Kdysi me napadlo, ze z 205ky udelam HDi z 206ky, ale kdyz jsem an to mrcknul, tak jsme od toho veeeeeelice ryyyychle utekl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Venca Odesláno 25. únor 2003 Sdílet Odesláno 25. únor 2003 Voštíku to je škoda, že jsi od toho zdrhnul, možná bys pak dokázal udělat z Mi i Mig.:D:P Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek V. Odesláno 26. únor 2003 Sdílet Odesláno 26. únor 2003 K ty palubovce: ta je taky jina. A krome zarovek taky jiny otackomer. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 26. únor 2003 Sdílet Odesláno 26. únor 2003 Chudák malej, vy mu dáváte On to není zas tak extra velkej technickej problém, dát místo 1,9i 1,9D (TD). Ale jak psal Hics, je třeba k tomu mít CELÉ TD auto, např. bořené zezadu, a ne jen shánět jednotlivé díly.. Problém je vážně hlavně s těma papírama... kdysi se povolovala změna 1,9i - 1,9D (ne TD!), ale nedávno jsem byl ujištěn, že něco takového už nehrozí. Takže Radkova rada - prodat benzína a koupit TD - byla na místě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek V. Odesláno 26. únor 2003 Sdílet Odesláno 26. únor 2003 oddie dik za pchvalu:P Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
johnyx5 Odesláno 26. únor 2003 Autor Sdílet Odesláno 26. únor 2003 Chlapi, já mám dvě auta. P405 TD s papírama (nabořená kastle, jakože dost) a P405 benzín bez papírů. A zajímalo by mě jestli neni něni nějakej zádrhel při vyndavání motoru. To ostatní už nějak zmáknu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hics Odesláno 26. únor 2003 Sdílet Odesláno 26. únor 2003 Jo ták! Tak co to nenapíšeš hned čéče? Dyk máš všechno co potřebuješ!!! Od zádrhelů s motorem je tu \"grarážový velmistr\" Oddie. Ten ti jistě fundovaně poradí. Jen s tema papírama nějak nevim. Buď přehodit čísla kastle, nebo si nechat přidělit úřední. Ikdyž.... Pokud by si použil kastli z benzína jako náhradní díl, ale musí k ní bejt nějakej doklad (o koupi, celní doklad nebo tak něco), tak se to dá zařídit. Kastle musej bejt typově stejný (kombi/kombi, sedan/sedan) a měli by bejt stenný i modelově (starej/novej). S nějakou nepotvrzenou přestavbou - i když to bude čístý, bych si moc nehrál. Dneska je to fakt o držku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 26. únor 2003 Sdílet Odesláno 26. únor 2003 Johny: mrkni na VIN, shoduje se prvních 9 znaků: Jestli jo, máš vyhráno. Jestli ne, podívej se do katalogu orig. dílů (na CD, kdyžtak poskytne Makovice), jestli se shoduje katalogové č. kastle. Pokud ne, oficiálně to neuděláš, leda přes úřední číslo. Výměna motoru 1,9i - 1,9TD nebude extra problém, ale je to spíš na osobní pokec, než rady po fóru... Jinak se musím pochlubit, přestavba (tedy výměna kastle) part2 - moje nová 405D už je opravdu \"moje\", má nová čísla a správný VIN... Jen mě cestou na STK chytli za rychlost (200,-), a z STK následně vysypali za přední brzdy (no co, stejně bych tam musel znovu, tak jako tak). I magistrátní úřednice dneska nějak nestíhala, celý přepis s výměnou skoro hodinu a půl (minule pod hodinu). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Venca Odesláno 26. únor 2003 Sdílet Odesláno 26. únor 2003 Oddie co uchycení motoru do kastle. U Renaultů to bylo vždy vše jinak benzín - nafta. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dydzej Odesláno 26. únor 2003 Sdílet Odesláno 26. únor 2003 Nevim jak na 405 ale ja mam na 605 TD benzinovou kastli, poctiva prestavba vcetne papiru od Peugeotu, a s uchycenim motoru zadnej problem nebyl. Ale muselo se dost vyhrat s elektrikou, stale mi tam zbyvaji nadbytecne draty . Jinak to bylo taky delany tak, ze se koupil benzin se zadrenym motorem a do nej se vsechno prendalo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 27. únor 2003 Sdílet Odesláno 27. únor 2003 Venca: může být, Renaulty neznám. Pokud jde ale o pažoutí 1,9i - 1,9D, je to v podstatě totéž - motor řady XU Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.