Jump to content
  • Current Donation Goals

Doklady 205 1.1 benzín, 5dveří


Pavel2

Recommended Posts

Původně zaslal: oddie

To by to asi jinak nepsal, ne?

no co já vím,třeba to nemusí bejt podmínka,já když sem scháněl,tak sem taky psal na 3dvířko a kdybych sehnal na 5ti,tak bych je vzal...no ale každej není jako já:D...ale za pokus to stálo
Link to comment
Share on other sites

No pokud má sehnané auto bez papírů, a shání jen doklady, tak to pochopitelně podmínka být MUSÍ - protože se musí jednat o stejný typ kastle, že. No a pokud náhodou nemá sehnané auto, a shání takhle papíry a auto zvláš?, tak to ani nebudu komentovat, protože to je pěkná blbost... Takže bych skoro i řekl, že prostě 5-dv je podmínka nutná, nikoliv postačující ;)

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: oddie

No pokud má sehnané auto bez papírů, a shání jen doklady, tak to pochopitelně podmínka být MUSÍ - protože se musí jednat o stejný typ kastle, že. No a pokud náhodou nemá sehnané auto, a shání takhle papíry a auto zvláš?, tak to ani nebudu komentovat, protože to je pěkná blbost... Takže bych skoro i řekl, že prostě 5-dv je podmínka nutná, nikoliv postačující ;)

ale jak říkám za pokus to stálo:D jinak se ta kastle snad dá i přepsat,když napíšeš na zastoupení peugeotu,že žádáš o přestavbu kastle ale bude to určitě něco stát,nebo se tady už o tom aspon někdo bavil,ale kdo to nevím:myslim
Link to comment
Share on other sites

Neexistuje přepsat kastli z 3-dveř na 5-dveř a naopak. Lze potvrdit jen a pouze výměnu kastle za kastli stejného typu, nic jiného. Ono vlasně ani skutečná \"přestavba\" v pravém slova smyslu už dneska nejde provést, dneska je to jen a pouze \"výměna karoserie\", nic víc. Ale pořád se tomu říká přestavba :) Dřív toho šlo víc, třeba změnit motor (kdysi dokonce i z benzínu na diesel a naopak), přetypovat sedan na kombík, dneska ani ho... s maxilálním úsilím jde někdy přepsat u 309 a 405 starý/nový model, kde se liší kastle kvůli víku kufru, ale dost často nejde ani to. U 205 je to jedno, tam jsou kastle v celém průběhu výroby stejné. I když pokud by byl potvrzující technik hodně prudič, tak může dělat problémy dokonce i kvůli střešnímu oknu, nebo klimatizaci - v obou těhle případech se liší objednací číslo kastle. Ale takhle snad naštěstí nikdo neprudí - a i kdyby, tak jde jít jinam...

Ty 1,1 benzíny nový model jsou docela problém - na papírech jich je u nás hodně málo, a na přestavbu jsou jich mraky a za levno. Takže jsou na to doklady drahé a nedostatkové - jsou to taky v podstatě jediné papíry, které mají nějakou hodnotu.

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: oddie

Neexistuje přepsat kastli z 3-dveř na 5-dveř a naopak. Lze potvrdit jen a pouze výměnu kastle za kastli stejného typu, nic jiného. Ono vlasně ani skutečná \"přestavba\" v pravém slova smyslu už dneska nejde provést, dneska je to jen a pouze \"výměna karoserie\", nic víc. Ale pořád se tomu říká přestavba :) Dřív toho šlo víc, třeba změnit motor (kdysi dokonce i z benzínu na diesel a naopak), přetypovat sedan na kombík, dneska ani ho... s maxilálním úsilím jde někdy přepsat u 309 a 405 starý/nový model, kde se liší kastle kvůli víku kufru, ale dost často nejde ani to. U 205 je to jedno, tam jsou kastle v celém průběhu výroby stejné. I když pokud by byl potvrzující technik hodně prudič, tak může dělat problémy dokonce i kvůli střešnímu oknu, nebo klimatizaci - v obou těhle případech se liší objednací číslo kastle. Ale takhle snad naštěstí nikdo neprudí - a i kdyby, tak jde jít jinam...

Ty 1,1 benzíny nový model jsou docela problém - na papírech jich je u nás hodně málo, a na přestavbu jsou jich mraky a za levno. Takže jsou na to doklady drahé a nedostatkové - jsou to taky v podstatě jediné papíry, které mají nějakou hodnotu.

aha,tak to sem nevěděl,jen sem měl za to že to tu někdo řešil,ale když to nejde,tak asi nevyřešil :)!Fakt můžou dělat problémy kvůli střešní oknu?já nevidím pravý důvod.Já jsem na tom taky docela divně,mám novej model 205ky na starejch papírech:myslim
Link to comment
Share on other sites

No kdyby jo chtěli si postavit hlavu, tak můžou. Peugeot na tom vyjádření potvrzuje shodnost náhradního dílu - kastle - a ta se střešním oknem má objednací číslo jiné. Nicméně tohle nikdo neřeší, u 205 je kastle jinak v celém průběhu výroby u podobných motorů stejná (výjímkou jsou GTI a monobloky), takže se ty výměny řeší celkem dobře.

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: oddie

No kdyby jo chtěli si postavit hlavu, tak můžou. Peugeot na tom vyjádření potvrzuje shodnost náhradního dílu - kastle - a ta se střešním oknem má objednací číslo jiné. Nicméně tohle nikdo neřeší, u 205 je kastle jinak v celém průběhu výroby u podobných motorů stejná (výjímkou jsou GTI a monobloky), takže se ty výměny řeší celkem dobře.

No jo,ale střešní okno se přece dá přidat kdykoliv.Aha,tak to sem asi stracenej,jak je možná že vyjímkou jsou monobloky?já mám totiž auto rv.94 a papíry z monobloku rv.88:mad::myslim
Link to comment
Share on other sites

No protože monobloky nemaj ten horní držák na silentblok motoru. Ale na to kouká málokdo, spousta aut je takhle přepsanejch - dtto GTI-čka, ty maj jina vykrojený lemy zadních blatníků, kvůli tomu je taky jiný objednací číslo, a taky se používaj např. i na diesely. Většinou se na to nekouká, rozhodující je akorát počet dveří. Ale narazit někde na blbce, problémy by klidně dělat mohl...

S monoblokem je problém ten, že občas technici na STK věděj, že motor XY má bejt ležák, co se od ostatních motorů liší už od pohledu - to je jediná nepříjemnost, která jde poznat. Jinak prostě, ty auta už takhle holt dojezděj, no. Nějak drasticky patlat nějaká další podle mě už nemá cenu...

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: oddie

No protože monobloky nemaj ten horní držák na silentblok motoru. Ale na to kouká málokdo, spousta aut je takhle přepsanejch - dtto GTI-čka, ty maj jina vykrojený lemy zadních blatníků, kvůli tomu je taky jiný objednací číslo, a taky se používaj např. i na diesely. Většinou se na to nekouká, rozhodující je akorát počet dveří. Ale narazit někde na blbce, problémy by klidně dělat mohl...

S monoblokem je problém ten, že občas technici na STK věděj, že motor XY má bejt ležák, co se od ostatních motorů liší už od pohledu - to je jediná nepříjemnost, která jde poznat. Jinak prostě, ty auta už takhle holt dojezděj, no. Nějak drasticky patlat nějaká další podle mě už nemá cenu...

takže na STK to nká ta stokoruna na víc jistí:D
Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: Pavel2

děkuji za názory. chtěl jsem se ještě zeptat, jakou má tento motor spotřebu, reálnou? Díky za odpovědi.

záleží asi dost na stavu motoru a vůbec auta,na řidiči a na prostředí kde se jezdí.Já jezdím furt tak za 5,5-6 dlohodobej průměr 5,4 :) v městě píšou 8,3 což se mě teda ještě nepovedle,ono asi záleží město a město no,v praze to bude určitě jiný než tady v HK kde jezdím já a po okolý,ale když jedeš n dálu tak se dá bez problému jet i pod 5litrů...dokonce se mě povedlo superšetřivou jízdou něco okolo 4,2:mrk ale to sem jel,jak když sem nejel :)....nejvíc co se mě povedlo aby to žralo,tak bylo něco málo přez 7litrů...takže jsem velmi spokojenej,nato jak to auto žere a jak jede :)
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...