Davidak79 Odesláno 21. červenec 2020 Sdílet Odesláno 21. červenec 2020 (upraveno) Dnes jsem doléval vodu do ostřikovačů a na nalépce od APP je olej Rawenol Tws lifetime . EDIT: sem zapoměl že tam ta nálepka je Upraveno 21. červenec 2020 uživatelem Davidak79 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
508swvgj Odesláno 14. srpen 2020 Sdílet Odesláno 14. srpen 2020 Nazdar chlapi, občas mi nedovoli vyradiť z režimu P, nejakým zázrakom sa podarilo zistiť že to robí ak sa pri naštartovaní držím páky. Vtedy trvá niekedy aj minútu kým cvakne bezpečnostná západka a dovolí zaradiť niečo iné. Ak však najprv naštartujem a potom sa chytím páky a snažím zaradiť tak všetko ide ako má (zatiaľ). Diag nič neukázala. Je to normálne? Auto je 508 SW 2015 facelift 2.0 HDI 160k, ma bezkľúčový vstup pre doplnenie, neviem či to súvisí (aj keď ten viac nefunguje než funguje) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Schreek Odesláno 14. srpen 2020 Sdílet Odesláno 14. srpen 2020 Co čidlo na brzdě? Pokud bm blbne, tak neodjistí tu pojistku. Mohlo by stačit zkouknout jestli svítí brzdová světla, případně pak zkouknout stav na diagnostice... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
508swvgj Odesláno 14. srpen 2020 Sdílet Odesláno 14. srpen 2020 Hej to bol môj prvý odhad. Ale teoreticky by to potom ani nemalo naštartovať ked nestojim na brzde nie? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Schreek Odesláno 14. srpen 2020 Sdílet Odesláno 14. srpen 2020 Může to zlobit jen ze začátku... V horším případě bude v háji ta pojistka v kulise řazení.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
508swvgj Odesláno 14. srpen 2020 Sdílet Odesláno 14. srpen 2020 Skôr by som to videl na tu poistku, lebo to robí len keď držím páku. Dá sa to vymeniť alebo sa musí meniť celá kulisa. Nie je na to niekde návod? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 14. srpen 2020 Sdílet Odesláno 14. srpen 2020 Špatný relé pod volantem , stačí hledat MJSytic a Schreek ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
508swvgj Odesláno 23. srpen 2020 Sdílet Odesláno 23. srpen 2020 Díky moc. Našiel som to relátko ne ebay tak som ho objednal z číny. Uvidíme či to pomôže. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
508swvgj Odesláno 30. srpen 2020 Sdílet Odesláno 30. srpen 2020 No vymenené, zatiaľ to funguje akurát že na mojom to povodne nebolo žlté ale červené. Hádam to ničomu vadiť nebude časom. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
George97 Odesláno 20. březen 2021 Sdílet Odesláno 20. březen 2021 V 20. 7. 2020 at 19:53, MJSytic napsal: Tohle je těžký. Nejsem kvalifikovaný, a proto na to mám jiný pohled U převodovky, která má 120 a je to její první výměna oleje bych do proplachu zkrátka nešel a rozhodně bych tam nenechal dát aditivum Raději bych si připlatil, koupil kvalitní olej a chtěl mít jistotu, že ho tam dají. Máš v protokolu uvedeno, jaký olej a jake aditivum ti tam dali? Jinak pokud to kopne při rozjezdu, přikláním se k nesprávné hladině oleje a nebo k tomu, že na Diag nenastavili výměnu oleje. Ale jak jsem psal. Já se tím neživím... Mám otázku, proč bys do toho nedával aditivum? Copak aditivum dělané speciálně pro automatické převodovky muže nějak uškodit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 20. březen 2021 Sdílet Odesláno 20. březen 2021 Protože výrobci motorů a převodovek na to vyloženě upozorňují, že tam žádné aditivum nepatří. Jen předepsaný olej splňující danou normu ve správném objemu. Nic víc, nic míň. Ještě pochopím "proplachové" aditivum, když se ten olej mění, ale tady zase hrozí, že pokud to má hodně najeto a nikdo olej neměnil, můžou se díky aditivu uvolnit nečistoty, které pak ucpou filtr. Kdyby se dal filtr lehce vyměnit, tak asi není problém. Ale kdo tu převodovku bude půlit, aby se k němu dostal? Je to každého věc, jak se k tomu postaví. Ale já jsem přesvědčený, že správný olej ve správném množství a jeho včasná pravidelná výměna je lepší, než nějaké "supamega" aditivum cvrlo a Agrafik ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
George97 Odesláno 20. březen 2021 Sdílet Odesláno 20. březen 2021 Máte někdo zkušenost s tímto olejem do automatické převodovky? Podle specifikaci co jsem se díval, tak se může dávat do automatických převodovek pro 2.0hdi a 2.2 hdi. Přece jenom si říkám, že pokud je v Peugeotech použita aisin převodovka, tak by tento olej měl byt ten nejlepší pro tyto převodovky. Díky za názor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
George97 Odesláno 20. březen 2021 Sdílet Odesláno 20. březen 2021 před 22 hodinami, MJSytic napsal: Protože výrobci motorů a převodovek na to vyloženě upozorňují, že tam žádné aditivum nepatří. Jen předepsaný olej splňující danou normu ve správném objemu. Nic víc, nic míň. Ještě pochopím "proplachové" aditivum, když se ten olej mění, ale tady zase hrozí, že pokud to má hodně najeto a nikdo olej neměnil, můžou se díky aditivu uvolnit nečistoty, které pak ucpou filtr. Kdyby se dal filtr lehce vyměnit, tak asi není problém. Ale kdo tu převodovku bude půlit, aby se k němu dostal? Je to každého věc, jak se k tomu postaví. Ale já jsem přesvědčený, že správný olej ve správném množství a jeho včasná pravidelná výměna je lepší, než nějaké "supamega" aditivum Díky za názor a musím uznat, že to co píšeš má fakt smysl a nějaké aditiva do automatických převodovek fakt asi nemají co dělat. Péťa ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 21. březen 2021 Sdílet Odesláno 21. březen 2021 S tím olejem zkušenost nemám. Nezáleží úplně na motoru, ale na typu (verzi) převodovky (jestli je pro Euro4 nebo pro Euro5/6). Ty už tam budeš mít AM6-2, takže to musí plnit normu AW1/JWS3324 Pokud splňuje, tak ho použít můžeš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gadri Odesláno 21. březen 2021 Sdílet Odesláno 21. březen 2021 Ako suvisí typ prevodovky s emisnými normami pre motor? Nepárujú sa automatické prevodovky s motormi hlavne z pohľadu schopnosti prenosu daného točivého momentu motora( ak zanedbáme prevodové pomery a počet stupňov)? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 21. březen 2021 Sdílet Odesláno 21. březen 2021 Já popisuju situaci z pohledu oleje. AM6 převodovku mají i 407/607 ale tam se dává jiný olej, než do 508. Všechno souvisí se vším. I jiná specifikace oleje v převodovce může ovlivnit spotřebu/emise Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gadri Odesláno 21. březen 2021 Sdílet Odesláno 21. březen 2021 Samozrejme, musi tam byť zodpivedajuci ol3j pre hladkú finkciu automatu s hydromenicom, len ten súvis s olejom v prevodovke a emisiami musi byť v teoretickej rovine. Nenapadá mi nič podstatného. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 21. březen 2021 Sdílet Odesláno 21. březen 2021 Tak je to asi stejné, jako u olejů do motoru Čím blíže konzistenci vody, tím lépe pro planetu Hledá se každá drobnost, která emise ovlivní (kapaliny, dobíjení, menší nádrže apod). Každopádně změna oleje v AM6 je spojena s emisní normou, kterou auto(motor) splňuje. Konstrukce toho automatu je stejná. Změna nastala až s AT6, který má podporu S&S. Jinak ta změna oleje se hodně řešila před 10 lety, kdy se to nově objevilo. Spousta lidí si nechávala měnit olej a dostali ten s původní specifikací, protože ten s novou se nedal v druhovýrobě sehnat. Jestli to mělo nějaký negativní vliv na převodovku těžko říct. Mám známého s chemickým vzděláním a ten se vždycky tak šklebí, když se bavíme o olejích a normách. Do své naftové Alfy dává 10W40 a do automatu nějaký hydraulický olej. Má na tom skoro 300tis, filtr částic čistil preventivně ve 200tis a automat celou dobu bez problémů Ale mění v něm olej každých 40-50tis. To že už 2x dělal výstřiky je věc jiná Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gadri Odesláno 21. březen 2021 Sdílet Odesláno 21. březen 2021 (upraveno) Mám Aisin AT6 motor 1.6 bluehdi S&S eur6 a dali mi pri výmene Total fluidmatic MVLV. Je to správne? P.S. existuje aj Total fluid AT Upraveno 21. březen 2021 uživatelem gadri Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 21. březen 2021 Sdílet Odesláno 21. březen 2021 před 9 minutami, MJSytic napsal: Čím blíže konzistenci vody, tím lépe pro planetu Tak to mě asi za chvilku zavřou. Jdu proti ECO době a používám viskóznější oleje v SAE xW40/50 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.