Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

AISIN automatická převodovka


c3cilka

Recommended Posts

Jenom teda pro kontrolu ,auto nastartovaný v poloze P , teplota 60 st a povolení šroubu je to tak?

Jenom ještě dotaz ,dneska to chci zkusit připojit a kde nebo jak se to resetuje ten interval? Děkuji moc

Kluci otázka ,měl jsem to připojený a do toho intervalu se nepíše žádný číslo a jen se to odfajfkne?? Jestli jo tak mi to nepomohlo a na D to drcne....

Upraveno uživatelem MJSytic
Pokud chceš něco doplnit, použij tlč. "upravit".
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jen taková úvaha k drcnutí při volbě D. je jasné že při volbě dochází k dopřednému pohybu pohoné soustavy od převodovky až k poloose, pokud je na cestě vůle jako že je, tak se při zařazení vymezí a prostě to drcne. Taky bych zkontroloval uložení motoru a prevodovky. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj , tak dneska jsem vypozoroval ,že když auto chcípnu a je teplý necham cca 3 min stát a nastartuju a zařadím D tak vůbec nic ,takže pokaždém nastartování to nic neudělá ,ale když popojedu a zařadím R a couvnu a pak znova D tak to cukne...Nevím ,ale to uložení kdyby bylo špatně tak by to dělalo pořád nebo ne ? Kluci co jste psali,že se vám tohle stalo jak jste to vyřešili?Nikde se o tom nedá dočíst ...už bych jinak tady neotravoval ....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj všem , stále všude volám a jezdím a chtěl bych zjistit proč mi to dělá. Jeden pán mi rovnou řekl ,že to dělá mechatronika,že už je oběhaná a nemá dostatečný tlak,ale včera jsem mluvil ještě s jedním a ten mi právě řekl,že to bude na 99% olej . A to prý právě v tom ,že já jsem to namýchal a může to uvnitř pěnit a proto to nemá ty tlaky. Takže jsem domluven na komplet proplach a výměnu a pak uvidím. A ještě mi řekl ,že ne každý olej co se tam dává (i když je předepsaný) je dobrý. Až budu vědět víc dám vědět.Jinak díky všem ještě za jakýkoliv nápad a řešení.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hlavně ,že ty na pískovišti si.... Ještě jsem od tebe nečetl kloudnou odpověď . jen každého napadáš....Já vlezl na forum ,pročetl co se dalo než jsem napsal...,protože se neuraž nikde jsem se nedočetl čím by to mohlo být. Pokud víš čím to je ,tak bych tě moooooc poprosil o pomoc. Vždy se tohle téma ubralo uplně někam jinam a závěr nebo řešení jsem nikde nevyčetl....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Upokoj sa, mna tvoje vylevy naozaj nazaujimaju. 

V prvom rade, ked sa nieco deje s prevodovkou treba si k tomu sadnut s triezvou hlavou.

1.) bol olej meneny? Ano/nie

2.) ak ano, bol robeny refresh / vymena celej naplne

2.a) bolo pouzite aditivum?

3.) bol olej resetovany?

4.) prejavuje sa “kopanie” len v D?

5.) hodnoty z Diagboxu?

6.) boli pozrete zvolavacky v Peugeote?

To su asi tie najzakladnejsie info co clovek potrebujem. 

Tych Aisinom som uz niekolko rozobral a hraju dodnes. 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ok děkuji ti moc za rady. Popíšu blíže , Olej měněn 1x ,ne celá náplň,tudíž namícháno. Olej použit Total MV LV (co doporučují). Kontrola hladiny při 60st. OK. Měněno v 2150000 teď najeto 220000. Ještě jsem to měl napíchnutý a zkoušel tu adaptaci nebo reset jak píšeš a zkusil to udělat jako na tom videu ,ale nevím přesně jestli jsem to udělal dobře. Nemohl by si mi to popsat třeba jak pro blbce ....Díky moc

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Za mna , kludne nech ma zozeru olej Total MV LV je ten najhorsi olej do Aisinu tvojhu aky si mohol dat. Je lacny ale je urceny vyslovene do prevodoviek viacerých charakteristik. laiscky povedane - univerzalny.

Velmi vela ludi ho dalo a velmi vela Aisinov sa poj*balo. Aisin ako taky je velmi mala skrina s velmi ale ze velmi zlym chladenim a velmi ale ze velmi tragickym filtrovanim. Vymennik olej voda na prevodovej skrini (sulec) je velmi maly. Filter prevodovky je vo vnutri skrine, jedine ako je mozne ho vymenit je "rozpolit" skrinu. Co kazdemu odporucam. Olej bud origo PSA (olej vyrobeny v JP priamo Aisinom, brandovany pre PSA) alebo Ravenol.

Vymenu treba rozdelit na lepsie pojmy servisna vymena = refresh, a plna vymena = komplet cely objem.

Tym, ze ty/vy/servis urobite "refresh" obnovite len cast - znizite sedimentaciu bordelu, zmenite viskozitu oleja a prevodovka zacne robit problemy, kopat, trhat, skakat, zle radit, whatever.

Ako by mala vyzerat spravna vymena je vymena celého objemu. Zasadne NEODPORUCAM v ziadnom pripade aditiva. Sedimenty z oleja, vytesnia cesticky v v hydrobloku a ani vymenou sa sediment neodstrani, teda hydroblok funguje ako dovtedy.

Novy olej lepsie maze, lepsie odvadza teplo a v neposlednom rade menej zasiera cely hydraulicky system. Takisto vymena plnickou - plnej naplne - je <>vina. Tlakom akym pretlaca olej v skrini sa uvolnuje bordel , teda zase zle.

Uprimne by 215000km by som sa uz prevodovky ako takej ani nechytal a nechal ju tak, lebo kazdy zasah do nej hore popisanymi sposobmi zvysuje sancu, ze ju odsere.

Ja menim olej uplne inou metódou a klopem na drevo, vsetko hra. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Děkuji ti moc za krásný popis a co by si teď dělal na mém místě? To že jsem tam dal ten debilní Total (myslel jsem si že je blbe,ale je psaný tak jsem ho tam dal) už nic nezměním. Přesně řečeno ,kdybych se na to vy ... tak to bylo lepší viď... No už to nezměním. Já jsem objednaný na výměnu oleje celé náplně. (proplachem) ... Nebo je lepší koupit ten Ravenol a udělat to jako ty? A myslím si ,že ty to děláš jak si zde už jednou psal ne? že jsi použil asi 12l oleje na pět výměn myslím ....Poradíš prosím?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vysvětlete mě ale jinou věc, pokud vyměním ne úplně celou náplň (nazýváte to zde refresh), a dám tam úplně ten stejný olej, co tam byl - teda original podle výrobce, tak nemůže nic pěnit. Jsou to homogení kapaliny stejného složení, určitě to jen prospěje. Jednak se sníží obsah částic otěru v oleji a jednak dojde aspoň k částečné obnově aditiv, který nový olej v sobě nese a nájezdem/časovým proběhem tyto aditiva ztrácí účinost . Jiná věc je, pokud se tam nalije jinej olej (značka, složení, uni atd..).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...